هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل رویال ارکید شرایتون در کناره رودخانه چائو فرایا قرار گرفته و 4 رستوران، 2 استخر روباز و یک اسپا دارد. شاتل‌های رایگان هتل، مسافران تور بانکوک را به ایستگاه Saphan Taksin قطار هوایی می‌رسانند. این هتل نزدیک به مرکز خرید بسیار بزرگ River City قرار گرفته است؛ این مال مکانی عالی برای خرید وسایل آنتیک است. این منطقه از بانکوک یکی از بهترین مناطق شهر به سلیقه مسافران تور تایلند است. خود هتل هم یکی از بالاترین رتبه‌ها را برای ارزش در برابر هزینه از آن خود کرده است.

هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک

هتل رویال ارکید شرایتون به مسافران تور بانکوک امکانات مختلفی مانند یک اسپا با خدمات کامل، 2 استخر روباز، یک زمین تنیس روباز و یک باشگاه سلامتی 24 ساعته را ارائه می‌دهد. در این هتل 4 رستوران، یک کافی‌شاپ و یک اغذیه‌فروشی وجود دارد. شما می‌توانید از نوشیدنی‌فروشی هتل که یکی از آنها در داخل استخر قرار گرفته بهره ببرید. یک مرکز کامپیوتر در هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک وجود دارد و هم اینترنت بی‌سیم و هم باسیم به صورت رایگان در فضاهای عمومی در دسترس مسافران تور تایلند است. یک مرکز تجارت، خدمات اتومبیل یا لیموزین و اتاق‌های ملاقات هم در این هتل وجود دارند. سالن برگزاری رویدادها در این هتل 2800 متر مربع مساحت دارد و برای مراسمی مانند ازدواج یا کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. استخر بچه‌ها، وان آبگرم و سونا از دیگر امکانات هتل هستند. استفاده از خدمات پارکینگ هتل رایگان است و شما هم می‌توانید خودتان خودرو را پارک کنید و هم این کار را به کارکنان هتل بسپارید.

هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک 726 اتاق با تهویه مطبوع، مینی‌بار و دستگاه اسپرسوساز دارد. اتاق‌ها همچنین تلویزیون‌های ال‌سی‌دی با شبکه‌های ماهواره‌ای دارند. سرویس‌های بهداشتی، حوله، دمپایی، شستشودهنده در توالت و مواد شوینده دارند. مهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم داخل اتاق‌ها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان از میز، گاوصندوق، تلفن، بطری‌های آب و سشوار یاد کرد. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود. مسافران تور بانکوک می‌توانند در صورت لزوم تخت‌های ضد آلرژی درخواست کنند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3908

به "هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید