هتل درختی بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل درختی بانکوک، یکی از اقامتگاه‌های جالبی است که در تو تایلند می‌توانید آن را برای اقامت انتخاب نمایید. بانکوک شهری با جاذبه‌های فراوان است که یکی از این مکان‌ها هتلی درختی می‌باشد.

هتل درختی بانکوک

علاوه بر مکان منحصربفرد، کلیه امکانات هتل نیز در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های اقامت شما در تور تایلند باشد. برای مثال، کلیه انرژی مصرفی این هتل به صورت طبیعی و دوستدار طبیعت تامین می‌شود. هتل درختی بانکوک بر روی جزیره مصنوعی بانگ کراچائو (Bang Krachao) قرار دارد که به ریه سبز بانکوک نیز شهرت دارد. البته وجه تسمیه این نامگذاری برگرفته از شکل خاص این جزیره است. رفت و آمد به این هتل فقط از طریق قایق امکان پذیر است و هیچ خودرویی به آنجا تردد نخواهید داشت

علاوه بر این، مهمانان هتل از نحوه چیدمان هر اتاق رضایت خاطر دارند و از اتاق‌ها می‌توان منظره زیبای طلوع و غروب آفتاب را تماشا کرد. در واقع، در هر یک از اتاق‌های این هتل مهمانان می‌توانند تجربه خوابیدن زیر سقف آسمان و تماشای ستارگان را تجربه نمایند.

این هتل به دلیل ساختار و محیط خاص کمک شایانی به اکوتوریسم بانکوک کرده است؛ برای مثال، آشپزخانه آن مجهز به سیستم فاقد دود است. اگرچه این هتل حالتی رویایی و جذاب دارد، شاید اقامت در آن برای همگان امکان پذیر نباشد؛ زیرا فاصله ان با مرکز شهر بانکوک در حدود 9.7 کیلومتر می‌باشد.

هزینه اقامت در این هتل در تور تایلند با توجه به نوع اتاق متفاوت است و افرادی که برای 4 شب متوالی در آنجا اقامت داشته باشند از 15٪ تخفیف برخوردار هستند. حداقل هزینه اقامت هر یک از اتاق‌ها 114 دلار و حداکثر 279 دلار است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3930

به "هتل درختی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل درختی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید