ده هتل عالی برای خانواده ها در بانکوک

به گزارش دور زمین، در ادامه ما محبوب‌ترین هتل‌های بانکوک که برای سفر همراه با بچه‌ها مناسب هستند را لیست کرده‌ایم. تمامی این هتل‌های بانکوک امکانات و سرویس‌هایی دارند که برای بچه‌ها طراحی شده‌اند و باعث می‌شوند اقامت شما در بانکوک به راحت‌ترین شکل و دلپذیرترین حالت سپری شود. هتل‌های این لیست بر اساس این ملزومات انتخاب شده‌اند: اتاق‌های هتل‌ها می‌توانند حداقل 2 بزرگسال و یک بچه یا بیشتر را در خود جای دهند، باشگاه‌های مخصوص بچه‌ها دارند، استخرهای بزرگ دارند و در منطقه‌ای خوب و راحت از نظر دسترسی در بانکوک قرار گرفته‌اند.

ده هتل عالی برای خانواده ها در بانکوک

هتل ویلایی آنان‌تارای بانکوک

هتل ویلاییAnantara بانکوک (Anantara Riverside Bangkok Resort) در محوطه‌ای بسیار بزرگ در کنار رودخانه چائو پرایای بانکوک قرار گرفته است. 11 رستوران و بار مجزا، استخری زیبا با نخل‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند، زمین تنیس و یک باشگاه ورزشی فوق‌العاده مجهز، تنها گوشه‌ای از چیزهایی است که در این اقامتگاه لوکس بانکوک نصیبتان می‌شود. به این‌ها اسپای مشهور Anantara و محوطه‌های بازی بچه‌ها را هم اضافه کنید و می‌بینید که این هتل بانکوک برای همه خانواده عالی خواهد بود. با تعداد زیادی المان‌های گرفته شده از فرهنگ تایلند ترکیب شده با طراحی‌های چوبی و سقف‌های بلند از دوره استعمار، این هتل لوکس بانکوک دنیایی متفاوت از شلوغی و زرق و برق شهر بانکوک برایتان فراهم کرده است. حتی با این که تا نزدیک‌ترین ایستگاه قطار هوایی یعنی ایستگاه Saphan Taksin، پانزده دقیقه با قایق فاصله است، با این حال این هتل چیزی در خود دارد که در بانکوک کم پیدا می‌شود.

هتل Royal Orchid Sheraton بانکوک

هتل 5 ستاره Royal Orchid Sheraton بانکوک، با امکانات و فضای فوق‌العاده بزرگش برای همه نوع مسافر تور تایلند مناسب است. لابی هتل که با رنگ طلایی و چوب ساج تزئین شده است، همراه با فواره‌های آبی، موسیقی که با آلات موسیقی تایلندی نواخته می‌شود و یک نمونه از بودای زمردین معروف تایلند، محیطی خوش آمدگو ایجاد کرده است. وقتی به این هتل می‌آیید شک می‌کنید که به تایلند آمده‌اید. در طبقه اول، امکانات تفریحی و راحتی هتل قرار دارد: دو استخر شنا، منظره رودخانه، مرکز بدن‌سازی، زمین تنیس، اسپای لوکس Mandara و ماساژ تایلندی در محیط بیرون با منظره رودخانه Chao Phraya.

هتل Siam Kempinski بانکوک

درست در لحظه‌ای که فکر می‌کنید چیز دیگری نمانده که شما را سرحال بیاورد، هتل Siam Kempinski بانکوک یک چیز دیگر در آستین دارد که شما را غافل‌گیر کند. این هتل، سطح هتل‌های 5 ستاره بانکوک را به درجه بالاتری منتقل کرده است. همه چیز در این هتل بانکوک طراحی شده تا شگفتی شما را سبب شود: در راهروها و فضاهای عمومی هتل تعداد زیادی آثار هنری و آنتیک وجود دارد که باعث می‌شود حس کنید درون یک موزه قدم گذاشته‌اید. در میانه حیاط مرکزی هتل، رستوران Rotunda قرار گرفته، یک رستوران عالی که با درختان گرمسیری و سه استخر هتل احاطه شده است. وقتی در این قسمت در حال استراحت هستید شاید فراموش کنید که به تور تایلند و بانکوک آمده‌اید. اگر این‌ها برای آرامش دادن به شما کافی نیستند، به طبقه هفتم هتل بروید و در آنجا از خدمات فوق‌العاده‌ای که اسپای Kempinskis در اختیارتان می‌گذارد لذت ببرید.

هتل Grande Centre Point Ploenchit بانکوک

یک باغ جذاب هتل Grande Centre Point Ploenchit بانکوک را از خیابان شلوغ Wireless جدا می‌کند و شما را به فضایی زیبا و دلچسب با طراحی تایلندی منتقل می‌کند. در پذیرش هتل به گرمی مورد استقبال قرار خواهید گرفت. در طبقه همکف، رستورانی وجود دارد که می‌توانید در آن از صبحانه‌ای بین‌المللی یا تایلندی، بوفه ناهار و یک شام خوشمزه لذت ببرید. استخر شنا، جکوزی، باشگاه ورزشی و سونا نیز در همین طبقه هستند. بچه‌ها هم در این هتل یک استخر کوچک دارند که می‌توانند در آن با خیال راحت شنا کنند. یک اتاق بازی با کلی اسباب بازی و سرگرمی نیز وجود دارد. در زمین بازی بیرونی هتل، بچه‌ها می‌توانند تاب سواری و ماشین سواری کنند.

هتل Centara Grand بانکوک در CentralWorld

Centara Grand بانکوک یک هتل 505 اتاقه و 5 ستاره است که در داخل یکی از بزرگترین مجتمع‌های خرید آسیا یعنی CentralWorld بانکوک قرار گرفته است. اگر برای خرید به بانکوک می‌آیید، انتخابی بهتر از این هتل برایتان وجود ندارد. از اتاق بیرون آمده و در روبه‌روی خود 500 مغازه در 7 طبقه را خواهید دید؛ مغازه‌هایی که گستره بزرگی از برندهای داخلی تایلند و برندهای بین‌المللی را می‌فروشند. در این مجتمع همچنین سینما و منطقه بازی بچه‌ها نیز وجود دارد. به این ویژگی‌ها این را هم اضافه کنید: نزدیکی به Siam Square بانکوک، Siam Center بانکوک، مرکز خرید MBK بانکوک و Siam Paragon بانکوک. این هتل بانکوک برای عاشقان خرید یک رویا است. این هتل همچنین از طریق یک راهرو سرپوشیده به ایستگاه Chit Lom قطار هوایی بانکوک متصل شده است. پیاده‌روی تا ایستگاه حدود ده دقیقه طول می‌کشد و وقتی از کنار زیارتگاه Erawan رد شدید، شاید بتوانید رقص سنتی تایلند را نیز ببینید.

هتل Conrad بانکوک

این هتل لوکس بانکوک سبکی اروپایی داشته و نزدیک جاده Sukhumvit قرار گرفته است. Conrad بانکوک تنها 500 متر با خیابان پر مغازه و پر از رستوران سوخومویت فاصله دارد. اگر دوست دارید در مدت تور تایلند خود در تمام بانکوک بگردید و این شهر را ببینید، می‌توانید 650 متر پیاده‌روی کنید و به ایستگاه Phloen Chit قطار هوایی بانکوک بروید. با قطار هوایی می‌توانید به راحتی تمام شهر بانکوک را بگردید. نزدیک هتل، مرکز خرید All Seasons Place قرار گرفته است. در این مرکز تعداد زیادی مغازه و رستوران وجود دارد. می‌توانید در رستوران‌های زنجیره‌ای موجود در این مرکز غذاهای غربی را امتحان کنید.

هتل Grande Centre Point Terminal 21 بانکوک

با استفاده برجسته‌ای از شیشه در تمام هتل و طراحی مینیمالیستی و سفید، هتل Grande Centre Point Sukhumvit Terminal 21 طراحی‌های مدرن تایلند را به اوج خود رسانده است. خود ساختمان هتل بسیار قابل توجه است. سقف گنبدی شکل هتل از آن سوی بانکوک نیز قابل رویت است و استخر بی انتهای بیرونی هتل، مکانی فوق‌العاده برای کسب آرامش و تماشای پارک Benjakiti است. با امکانات فراوانی که در هتل وجود دارد مانند تنیس و کارائوکه و علاوه بر آن دسترسی مستقیم به یکی از بهترین مجتمع‌های خرید بانکوک، آن قدر فعالیت وجود دارد که کل خانواده را در زمان تور تایلند راضی نگه دارد.

هتل Banyan Tree بانکوک

ترکیب‌هایی از طرح‌های مدرن و طرح‌های مختص کشور تایلند، 237 اتاق هتل Banyan Tree بانکوک را تزئین کرده‌اند. دکور این هتل از میراث فرهنگی تایلند الهام گرفته و اتاق‌های آن پنجره‌هایی از کف تا سقف دارند و نمایی فوق‌العاده از بانکوک را به نمایش می‌گذارند. چیزهای لوکس کوچکی هستند که کمک کرده‌اند هتل Banyan Tree بانکوک در میان بقیه متمایز باشد، چیزهایی مانند بودن دو تلویزیون در اتاق‌ها، روزنامه که هر روز برایتان آورده می‌شود و امکان انتخاب بین رایحه‌های مختلف روغن‌های خوشبو کننده. اگر با خانواده به تور تایلند می‌روید سوئیت دو خوابه 119 متری هتل، خانه را برایتان تداعی می‌کند. اسپای هتل Banyan Tree بانکوک، مکانی آرامش‌بخش است که در سه طبقه هتل پخش شده است. 16 اتاق بزرگ این مرکز درمانی به شما اجازه می‌دهد در فضایی خصوصی از ماساژ لذت ببرید.

هتل Chatrium Residence Sathon بانکوک

مسافران تور بانکوک از عظمت هتل Chatrium Residence Sathon شگفت‌زده خواهند شد. محیط خاص و آرام هتل در همان بدو ورود به لابی، مسافران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وقتی به مجموعه امکانات تفریحی هتل در طبقه چهارم بروید، حس می‌کنید به یک اقامتگاه ویلایی رفته‌اید، به جای این که در یک هتل در وسط شهر باشید. استخر هتل به خودی خود بسیار خاص است. رستوران ژاپنی و بین‌المللی و باشگاه ورزشی با امکانات فوق‌العاده پیشرفته، از دیگر ویژگی‌های این قسمت از هتل هستند. این هتل از نظر موقعیت، بهترین در بانکوک است. اگر چه که ایستگاه قطار هوایی بانکوک چند کیلومتر با هتل فاصله دارد، ولی سیستم اتوبوس سریع با نام BRT به راحتی در دسترس است.

هتل Sukosol بانکوک

هتل Sukosol بانکوک یک هتل 5 ستاره زیبا است که به خاطر ظرافت‌های خاصی که در طراحی هتل به کار رفته است در میان بقیه هتل‌های بانکوک به خوبی خود را نشان می‌دهد. هتل در مکانی در بانکوک قرار گرفته که باعث شده مهمانان هتل به راحتی به تمام امکانات بانکوک دسترسی داشته باشند. سیستم حمل و نقل عمومی بانکوک به راحتی قابل دسترس است و شما می‌توانید به راحتی کل بانکوک را بگردید بدون این که در ترافیک گیر بیافتید. ایستگاه Phraya Thai قطار هوایی بانکوک، نزدیک هتل قرار دارد و ایستگاه Airport Link که به فرودگاه بین‌المللی Suvarnabhumi متصل می‌شود تنها 40 دقیقه با هتل فاصله دارد. نزدیک هتل، بازار شبانه و مجتمع‌های خرید اطراف Victory Monument قرار دارند. به علاوه این‌ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌المللی خرید سیام نیز در نزدیکی هتل قرار دارند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3640

به "ده هتل عالی برای خانواده ها در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده هتل عالی برای خانواده ها در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید