هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل ایندرا ریجنت (Indra Regent Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کشور تایلند در شهر بانکوک می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات این هتل 4 ستاره آشنا خواهیم کرد.

هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت بانکوک

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر و در منطقه پراتونام که مکانی ایده آل برای علاقه‌مندان به خرید می‌باشد و بر روی جاده Rajaprarop قرار گرفته است و به منطقه مرکزی سیلوم، سفارتخانه‌ها و جاذبه‌های توریستی مهم شهر بانکوک دسترسی دارد.

مرکز خرید MBK حدود 5 کیلومتر و مرکز همایش‌های ملی ملکه سیریکیت حدود 7 کیلومتر تا هتل فاصله دارند و مسافران برای رسیدن به فرودگاه بین‌المللی Suvarnabhumi باید مسافتی 35 کیلومتری را طی کنند.

هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت دارای 455 اتاق استودیو، سوپریور، دلوکس، سوئیت جونیور و سوئیت خانوادگی است که برای طراوت هوا سیستم تهویه در آن‌ها تعبیه شده.

مهمانان این هتل در زمان خستگی می‌توانند به مرکز اسپا مراجعه نمایند و از خدمات ماساژی که متخصصان مستقر در این مرکز ارائه می‌دهند استفاده کنند و بدن خود را از فشار های روزانه آزاد می‌کنند. بر روی صندلی هایی که در اطراف استخر تعبیه شده استراحت کنند. 

 تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، میز تحریر، تلفن، یخچال کوچک و بطری آب از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای تجربه یک اقامت عالی در تور بانکوک هستند.

دستگاه خودپرداز، پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، مینی مارکت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از امکانات و خدمات رفاهی این هتل برای اقامت هستند.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 24

به "هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید