هتل ایبیس بانکوک ریورساید

به گزارش دور زمین، هتل ایبیس بانکوک ریورساید، همان‌طور که از نامش بر می‌آید در کنار رودخانه چائو فرایا و نزدیک به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر یعنی مرکز خرید آسیاتیک قرار گرفته است. هتل ایبیس بانکوک ریورساید یک هتل تازه‌تاسیس، مفرح و دوستانه است و اقامتی عالی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مناظری بی‌نظیر از رودخانه را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. مهمانان هتل تنها به اندازه یک سواری کوتاه با شاتل رایگان هتل از ایستگاه قطار هوایی و تاکسی‌های رودخانه به مقصد آسیاتیک و جاذبه‌هایی مانند کاخ بزرگ و وات آرون فاصله دارند. یک استخر روباز با نمای رودخانه و یک رستوران هم در این هتل وجود دارند. این هتل با فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی 30 دقیقه فاصله دارد.

هتل ایبیس بانکوک ریورساید

هتل ایبیس بانکوک ریورساید به مهمانان خود یک استخر روباز و یک استخر بچه‌ها را ارائه می‌دهد. یک رستوران و یک مرکز کامپیوتر در این هتل وجود دارد و مسافران تور بانکوک می‌توانند از اینترنت بی‌سیم و باسیم در فضاهای عمومی به رایگان استفاده کنند. راهنمایی برای تهیه تور و بلیت، کارکنان چند زبانه و یک باغ از دیگر ویژگی‌های این هتل ساکت و آرام در کنار رودخانه هستند. پارکینگ برای استفاده مسافران تور تایلند رایگان است. سیگار کشیدن در هتل ایبیس بانکوک ریورساید ممنوع است. ساختمان 7 طبقه این هتل در سال 2010 ساخته شده است.

هتل ایبیس بانکوک ریورساید 266 اتاق با تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب رایگان دارد. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. در سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده و سشوار وجود دارد. در اتاق‌ها هم مسافران تور بانکوک به اینترنت بی‌سیم و باسیم دسترسی دارند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به میز و تلفن اشاره کرد. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4043

به "هتل ایبیس بانکوک ریورساید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس بانکوک ریورساید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید