نهنگ های لس آنجلس ، مشاهده نهنگ ها در اطراف لس آنجلس

به گزارش دور زمین، چگونگی بازدید از نهنگ ها در لانگ بیچ، San Pedro و نهنگ های لس آنجلس با نگاهی به نقشه و فکر کردن مانند یک حیوانی که مسیر طولانی را شنا کرده است، می توانید حدس بزنید آن ها در کجا نزدیک تر به ساحل خواهند بود و شما درست می گویید. تورهای بازدید از نهنگ در ناحیه لس آنجلس از لانگ بیچ، سن پدرو و چند مکان ساحلی دیگر شروع می شود.بازدید از نهنگ ها در اطراف لس آنجلس در شهرستان اورنج اکثراً از شهر دانا پوینت و نیوپورت بیچ است و همه آن ها در راهنمای تماشای کوسه خلاصه شده است.

نهنگ های لس آنجلس ، مشاهده نهنگ ها در اطراف لس آنجلس

بهترین زمان برای بازدید از نهنگ های لس آنجلس

فصل بازدید از نهنگ در ناحیه لس آنجلس بر روی مهاجرت فصلی نهنگ خاکستری در فصل زمستان و نهنگ های آبی در تابستان تمرکز دارد.

سفرهای دریایی برای بازدید از نهنگ های لس آنجلس در لانگ بیچ

یکی از مسائل سفر از لانگ بیچ، طولانی بودن سفر است که شما را مجبور می کند قبل از رسیدن به آب های آزاد، به سمت بندرگاه سفر کنید.آکواریوم اقیانوس آرام، سفرهای بازدید از نهنگ خاکستری فصلی و نهنگ آبی را اجرا می کند. آن ها از طریق Harbor Breeze اداره می شوند که دارای قایق های مناسبی برای بازدید از نهنگ ها هستند و یک زیست شناس موجودات دریایی وجود دارد که اطلاعاتی را در مورد موجودات دریایی در اختیار شما قرار می دهد.

سفرهای دریایی برای بازدید از نهنگ های لس آنجلس در سن پدرو

بندر لس آنجلس در سن پدرو و در نزدیکی قله شبه جزیره پالوس وردس واقع شده است. کمپانی های مختلفی، سفرهای بازدید از نهنگ ها را پیشنهاد می دهند اما تمام آن ها قبل از رسیدن به آب های آزاد، مجبور به ایجاد سفر طولانی و آرام در بندرگاه هستند.

آکواریوم دریایی Cabrillo Marine میزبان سفر های بازدید از نهنگ ها در زمان مهاجرات نهنگ خاکستری است. جزئیات را در وبسایت آن ها ببینید.آکواریوم Spirit Cruises 404 یک تور زیبا بندرگاهی را انجام می دهد و هم چنین دیدنی دو ساعته از نهنگ ها در فصل را هم پیشنهاد و ارائه می دهند. آژانس گردشگری LA Harbor Sportfishing یک قایق بزرگ دارد که روزانه چندین بار تور بازدید از نهنگ ها را در زمان مهاجرت آن ها اجرا می کند.

سفرهای دریایی برای بازدید از نهنگ ها در اطراف لس آنجلس

سفر های دریایی برای بازدید از نهنگ ها از ردوندو بیچ و مارینا دل ری هم صورت می گیرد.این مانند یک سفر دریایی نیست ولی سرگرم کننده است. شرکتNewport با شرکت Riter Aviation برای بازدید از نهنگ ها از هوا که از فرودگاه سنتا مونیکا یا تورانس انجام می شود، همکاری می کنند. جزئیات را در وبسایت آن ها مشاهده کنید.Redondo Sport Fishing، سفرهایی را از ماه دسامبر تا اواسط ماه آوریل از اسکله ماهیگیری در ردوندو بیچ برگزار می کند.همچنین در ردوندو بیچ، گشت های Voyager، برنامه بازدید از نهنگ های آبی و خاکستری را در فصل از طریق یک قایق بزرگ انجام می دهد. این قایق برای فراهم کردن نمای بهتر دیدنگران، دارای دو عرشه است و در طول سفر، در مورد نهنگ ها داستان هایی گفته می شوند.مارینا دل ری در طول سال، تورهایی را برای بازدید از نهنگ ها برگزار می کند.

بازدید از نهنگ ها از ساحل در اطراف لس آنجلس

بهترین مکان برای مشاهده نهنگ ها از خشکی های لس آنجلس، محل هایی هستند که نهنگ ها نزدیک می آیند. بیشتر نهنگ هایی که شما با آن ها روبرو خواهید شد، احتمالاً بین برج فانوس دریایی Point Fermin و Point Vicente که در سال 1926 ساخته شده و از شمال به شبه جزیره پالوس وردس می رسد-قرار دارند. سن پدرو و پالوس وردس: در امتداد ساحل بین برج فانوس دریایی Point Fermin و Point Vicente، کانال عمیقی مسیر مهاجرتی را برای کوسه ها ایجاد می کند و بهترین مکان برای دیدن آن ها، صخره های ساحلی مرتفع می باشند. مرکز سیاحتی Point Vicente در رانچو پالوس وردس جایی است که انجمن آمریکایی آب بازان سر شماری سالانه نهنگ ها را در آن جا انجام می دهند. در پارک ایالتی لئو کاریلو در مالیبو، جنگل بانان گاهی اوقات میزبان مراسم ویژه بازدید از نهنگ ها در ماه می و آوریل می شوند. ساحل شمالی مالیبو: تنها در شمال Zuma Beach، می توانید مکان های زیبایی را برای نشستن در تپه های شنی و مشاهده حرکت نهنگ های لس آنجلس پیدا کنید و در Point Dume نیز می توانید برخی از نقاط پنهان برای نشستن و نگاه کردن به اقیانوس را پیدا کنید.

موارد مرتبط با نهنگ ها در منطقه لس آنجلس

در ماه مارچ، رانچو پالوس وردس، روز نهنگ های لس آنجلس را جشن می گیرد. دیوار شماره 31 که مربوط به شکار نهنگ است، از طریق هنرمند آمریکایی به نام Robert Wyland در North Harbor Drive در ردوندو بیچ ایجاد شده است.اسکلت 63 فوتی از نهنگ باله با تمام 221 استخوان آن در موزه تاریخ طبیعی در منطقه ورودی لس آنجلس قرار داده شده است. اما نگران نباشید که این حیوان تنها برای نمایشگاه دچار این سرنوشت نا به هنگام شد. این نهنگ در سال 1926 در دستان صیادان هامبولتی شکار شد و از سال 1944 در موزه نگه داری می شود.ماکت یک نهنگ آبی با میزان واقعی در طبقه پایین گالری آکواریوم اقیانوس آرام آویزان است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5898

به "نهنگ های لس آنجلس ، مشاهده نهنگ ها در اطراف لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهنگ های لس آنجلس ، مشاهده نهنگ ها در اطراف لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید