نشاط و شادابی در اولین تمرین تیم ملی، قرعه کشی امروز انجام می گردد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، ملی پوشان کاراته ایران که بامداد شنبه 12 آبان ماه تهران را به مقصد رم ایتالیا ترک نموده بودند، پس از توقفی چند ساعته در فرودگاه این شهر راهی مادرید شد. ملی پوشان کشورمان تا عصر یکشنبه به استراحت پرداخته و ساعت 16 به وقت محلی در یکی از سالن های رزمی این شهر نخستین تمرین خود را برگزار کردند.

نشاط و شادابی در اولین تمرین تیم ملی، قرعه کشی امروز انجام می گردد

در این تمرین 80 دقیقه که شادابی و نشاط مشخصه بارز آن بود، بعد از گرم کردن بدنها، شگرد زنی زیر نظر مربیان انجام و سپس اجرای تکنیک و عکس العمل روی اجرای تکنیک رقیب در دستور کار مربیان نهاده شد.

قرار است اعضای تیم ملی کشورمان امروز صبح در باشگاه ایوان لیال قهرمان اسپانیایی پیشین دنیا دومین جلسه تمرین خود را برگزار نمایند.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم قرعه کشی این دوره از رقابتها از ساعت 18 امروز در مادرید برگزار خواهد شد و مسابقات از صبح فردا شروع می گردد. در روز نخست رقابتهای کاتا انفرادی و بانوان، مبارزات کومیته اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان، 68- و 68+ کیلوگرم زنان در مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به مدت 6 روز در سالن ویزینک شهر مادرید برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1165

به "نشاط و شادابی در اولین تمرین تیم ملی، قرعه کشی امروز انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشاط و شادابی در اولین تمرین تیم ملی، قرعه کشی امروز انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید