مکوندی: مسئولان نفت مسجدسلیمان به من هم پیشنهاد سرمربیگری دادند، استعفای ویسی غیرمنتظره بود

به گزارش دور زمین، مربی پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که مسئولان این باشگاه به او هم پیشنهاد سرمربیگری داده بودند.

مکوندی: مسئولان نفت مسجدسلیمان به من هم پیشنهاد سرمربیگری دادند، استعفای ویسی غیرمنتظره بود

بهروز مکوندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه چرا ویسی تصمیم به کناره گیری از سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان گرفت، گفت: من اطلاع دقیقی از دلایل تصمیم ویسی ندارم. بعد از آخرین بازی برابر نساجی، ویسی تمرینات را چهار روز تعطیل کرد و قرار بود با آغاز تمرینات کارش را ادامه دهد، ولی در نهایت تصمیم به کناره گیری گرفت.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: شاید این موضوع یکی از دلایل استعفای ویسی باشد، ولی بازیکنان با درصدهای مختلف از باشگاه پول گرفته بودند. ویسی هم قبل از اینکه استعفا بدهد هیچ حرفی در این مورد به ما نزده بود و این تصمیم او تا حدودی غیرمنتظره بود. باشگاه هم کوشش کرد تا ویسی را حفظ کند، ولی وی در تصمیمی که گرفته بود، پافشاری کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سرانجام توضیح داد: من چند روزی در کنار تیم بودم، ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. حتی باشگاه به من هم پیشنهاد سرمربیگری داد که قبول نکردم و دوباره به من گفتند که به تیم یاری کنم. من قبلاً هم چنین شرایطی را در سال 93 تجربه نموده بودم که تجربه تلخی بود و دیگر نمی خواستم دوباره چنین تجربه ای را داشته باشم. با این حال برای نفت مسجدسلیمان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 597

به "مکوندی: مسئولان نفت مسجدسلیمان به من هم پیشنهاد سرمربیگری دادند، استعفای ویسی غیرمنتظره بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکوندی: مسئولان نفت مسجدسلیمان به من هم پیشنهاد سرمربیگری دادند، استعفای ویسی غیرمنتظره بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید