حامدی فر: به بضاعت خودمان و تفاوتی که با پرسپولیس داریم توجه نمی کنیم، امیدوارم شب عید سفره بازیکنان صنعت نفت خالی نباشد

به گزارش دور زمین، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت، بازیکنان این تیم در ملاقات فردا مقابل پرسپولیس به بضاعت خود و تفاوتی که با حریف شان دارند، توجه نخواهند کرد.

حامدی فر: به بضاعت خودمان و تفاوتی که با پرسپولیس داریم توجه نمی کنیم، امیدوارم شب عید سفره بازیکنان صنعت نفت خالی نباشد

امید حامدی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تقابل تیمش با پرسپولیس در هفته بیست ویکم لیگ برتر گفت: ما بعد از چند هفته در بازی قبلی شکست خوردیم و حالا دنبال جبران هستیم. می دانیم بازی سختی داریم، چرا که پرسپولیس یکی از قدرت های بزرگ آسیاست که در لیگ ایران هم پنج فصل پیاپی قهرمان شده، ولی با تمامی این تفاسیر ما دنبال برد هستیم. صنعت نفت در هر مسابقه برای برد بازی می نماید و امیدوارم با انجام یک بازی خوب، سه امتیاز را بگیریم. ما به بضاعت خودمان و تفاوتی که با پرسپولیس داریم توجه نمی کنیم و هدف مان فقط برد است.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص محرومیت طالب ریکانی خاطر نشان کرد: آقاطالب بزرگ و کاپیتان ماست و خودش هم بابت غیبت در این بازی بسیار ناراحت بود. به هر حال در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد، ولی تیم ما بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم جای کاپیتان تیم به خوبی پر گردد.

وی در سرانجام با اشاره به مسائل صنعت نفت اعلام کرد: ما تا اینجا 30 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم و همه می دانند شرایط صنعت نفت چگونه است. امیدوارم باشگاه به فکر باشد و قبل از عید دوباره به حساب بازیکنان پول واریز کند. همه به فکر خانواده های شان هستند و امیدوارم شب عید سفره بازیکنان صنعت نفت خالی نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5384

به "حامدی فر: به بضاعت خودمان و تفاوتی که با پرسپولیس داریم توجه نمی کنیم، امیدوارم شب عید سفره بازیکنان صنعت نفت خالی نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامدی فر: به بضاعت خودمان و تفاوتی که با پرسپولیس داریم توجه نمی کنیم، امیدوارم شب عید سفره بازیکنان صنعت نفت خالی نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید