فکری: فرصت داشتیم به مس گل بزنیم، داوران با محبت تر به ما نگاه نمایند!

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند کم نگذاشتند و خوب دویدند و فرصت داشتیم به مس گل بزنیم.

فکری: فرصت داشتیم به مس گل بزنیم، داوران با محبت تر به ما نگاه نمایند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از کرمان، محمود فکری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: از بازیکنان تیمم تشکر می کنم با تمام وجود بازی کردند. کوشش کردیم ما فرایندی را آغاز کنیم و خدا را شکر این فرایند رو به جلو می رود. در بازی امروز روی فرصتی که بوجود آوردیم دفاع حریف اشتباه کرد و منجر به اخراج بازیکنشان شد توانستیم از این بازی با امتیاز برگردیم.

وی اضافه نمود: قبل از بازی شاد بودیم که یک امتیاز بگیریم اما با توجه به اینکه یکی از بازیکنان حریف اخراج شد فرصت این را داشتیم که به گل برسیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند کم نگذاشتند و خوب دویدند. به فرصت حریف ندادیم. با توجه به اینکه بازیکنان حریف قد بلندتری داشتند رو به بازی هوایی آورد این موضوع ما را اذیت کرد اما بچه های ما باهوش بودند. ضربه های اول را خوب می زدند یا سعی می کردند پوشش بدهند تا فرصتی به تیم مس ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: در مجموع بازی خیلی جانداری بود. در آخرین لحظه هم می توانستیم با توجه به فرصت 4 به تکی که بوجود آمد به گل برسیم و سه امتیاز شیرین را بگیریم اما این چیزی از ارزش و کوشش بچه های ما کم نمی کند.

فکری گفت: از طرف کادر فنی از تک تک بچه ها تشکر می کنم و امیدوارم این فرایند رو به جلو ادامه داشته باشد و بازی به بازی در جدول خودمان را بالا بیاوریم و از منطقه خطر دور شویم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه یکی از بازیکنان مس از زمین اخراج شد، تیم شما برنامه خاصی نداشت و با وجود اینکه یک بازیکن بیشتر داشت، به نظر می رسید که تیم شما برای گرفتن تساوی به میدان آمده بود گفت: با توجه به شرایط روحی که در نیم فصل اول برای ما بوجود آمده و باخت هایی که تیم داده بود برای ما مهم بود که از این بازی امتیاز بگیریم. این به فرایند شخصیت سازی ما می تواند یاری کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: یکی از برنامه های ما این بود که گل نخوریم و بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. از طرف دیگر تعویض هایی که در نیمه دوم و اواخر بازی انجام دادیم، بازیکن های سرعتی را آوردیم و می دانستیم که حریف در زمین خودش احتیاج به 3 امتیاز دارد و نظم دفاعی اش را از دست می دهد. متاسفانه نتوانستیم از فرصتی که به دست آوردیم استفاده کنیم اما اینکه به ضد فوتبال روی بیاوریم اینگونه نبود.

فکری اضافه نمود: وقت اضافه آنچنانی گرفته نشد و بیشتر به تعویض هایی که انجام شد برمی گردد. این نشان می دهد هیج کدام از تیم ها خصوصا تیم ما وقت کشی ننموده که بخواهد روح فوتبال را زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که از این بازی یک امتیاز را گرفتیم گفت: از بچه ها سپاسگزارم و انشاءالله که این فرایند ادامه داشته باشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص عملکرد تیم داوری این ملاقات توضیح داد: عملکرد تیم داوری در مجموع خوب بود. تیم ما از نظر بنیه اقتصادی ضعیف هستیم شاید داوران ما را محبت آمیز تر و با محبت نگاه نمی نمایند اما در مجموع عملکرد تیم داوری خوب بود و اشتباهی نبود که بخواهد جریان بازی را عوض کند. مهمترین صحنه امروز این ملاقات صحنه اخراج بود که انجام شد و شهامت می خواهد که داور در اول بازی به بازیکن کارت قرمز نشان دهد. اگر داوران مقداری به ما با محبت تر نگاه نمایند خوب است. اگر ما اعتراض کوچکی داشته باشیم بلافاصله به ما کارت داده می گردد.

فکری یادآور شد: داوران با تیم های دیگر مهربان تر هستند اما اگر ما یک خطای کوچکی انجام بدهیم یا اعتراضی داشته باشیم سریع به ما کارت نشان می دهند. این موضوع به طبیعت فوتبال بر می گردد اگر تیم هایی ضعیف باشند نگاه ها هم به آنها ضعیف تر است. از داوران خواهش می کنم که دقت بیشتری نمایند تا حق تیمی ضایع نگردد. اگر قرار است تیمی قهرمان بگردد با توان خودش قهرمان گردد. اگر تیمی می خواهد سهمیه آسیا بگیرد با توان خودش بگیرد. اگر تیمی هم می افتد به ناتوانی خودش بیفتد و اشتباهات داوری روی افتادن و قهرمان شدن و سهمیه گرفتن تاثیرگذار نباشد.

وی در واکنش به اینکه تیم شما جزو تیم های نفتی است گفت: نام تیم ما هم نام نفت است و هم اینکه در مسجد سلیمان اگر یک بیل را بر زمین بزنند نفت بالا می آید. در خانه مردم نفت بالا می آید اما متاسفانه با توجه قوانینی که در وزارت نفت است نمی توانند برای ورزش یا فوتبال حرفه ای هزینه نمایند. بارها درخواست نموده ایم که این مشکل را حل نمایند مخصوصا برای تیم ها و شهرهایی که چاه های نفت دارند یا مردمشان زحمت می کشند و نفت ها را استخراج می نمایند و باید از این موضوع نفع ببرند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان توضیح داد: خیلی از تیم ها مثل فولاد، سپاهان، مس، گل گهر، استقلال و پرسپولیس تقریبا دولتی هستند و از بودجه های دولتی استفاده می نمایند و فقط تیمی مثل ما که نفتی است آن موانع را دارد. می توان با اضافه کردن بندها و تبصره هایی مشکل تیم های نفتی را رفع نمایند.

فکری درپایان گفت: بابت میزبانی از باشگاه مس تشکر می کنم. میزبانی خیلی خوبی داشتند و همه چیز خوب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5774

به "فکری: فرصت داشتیم به مس گل بزنیم، داوران با محبت تر به ما نگاه نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: فرصت داشتیم به مس گل بزنیم، داوران با محبت تر به ما نگاه نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید