درویش: الدحیل رضایت نامه رضاییان را نداد؛ من باید چه کاری کنم؟، پاسخ درستی بابت معاوضه شیری و پاتوسی نشنیدیم

به گزارش دور زمین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که پاسخ واضحی بابت انتقال مهدی شیری به فولاد خوزستان و آیاندا پاتوسی به پرسپولیس به این باشگاه نرسیده است.

درویش: الدحیل رضایت نامه رضاییان را نداد؛ من باید چه کاری کنم؟، پاسخ درستی بابت معاوضه شیری و پاتوسی نشنیدیم

به گزارش خبرنگاران، رضا درویش در خصوص آخرین شرایط پنجره نقل وانتقالاتی این تیم گفت: مدل پنجره ما لحظه ای شده و کار از ساعت و روز گذشته است. دو روز از آمدنم گذشته بود که گفتند پنجره بسته شده است. ما از امور اقتصادی باشگاه پرسیدیم شرایط چطور است که گفتند فقط هزار تومان در حساب داریم! به هر حال یکی از رفقا لطف کرد و پولی به اوساگونا پرداخت کردیم تا پنجره باز گردد.

وی که با برنامه شب های فوتبالی گفت وگو می کرد، در ادامه توضیح داد: ما در پی جذب بازیکن بودیم که دیدیم گفتند پدیده نامه زده؛ گفتیم چرا؟! گفتند پدیده از دو سال پیش طلبکار بوده و با مدیران قبلی به توافق نرسیده اند. انگار برخورد با آنها خوب نبوده و حالا تلافی کردند. بخشی از پول را پرداخت کردیم و قرار است مابقی را هم بعداً بدهیم. شاد از اینکه موانع رفع شده است. 15 درصد هم به تیم دادیم و پاداش های قبلی را پرداخت کردیم که گفتند حکم بیرانوند آمد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرونده دروازه بان پیشین تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: گفتند بیرانوند هم از دو سال پیش طلبکار است. او حق هم داشت و زحمت کشیده بود. مدیران قبلی امروز و فردا نموده بودند و او هم ناراحت بود. مجبور شدیم نصف پول او را بدهیم. روز گذشته این مشکل را رفع کردیم که امروز گفتند یکی دیگر می خواهد پنجره را ببندد. یعنی تا حالا تمام طلبکاران پشت دَر نشسته بودند و الان یادشان افتاده مخزنی پیدا شده تا پول شان را بگیرند؟! شاید مبلغش زیاد نباشد، اما اگر دوستان دوستدار پرسپولیس هستند، مجالی بدهند.

درویش درباره آخرین شرایط جذب رامین رضاییان گفت: رضاییان بسیار علاقه مند بود که به پرسپولیس بیاید. نزدیک به 15 روز است حدود 10 مکاتبه با الدحیل داشتیم که هر بار یک چیز خواستند. اول مبلغی طلب کردند و گفتیم چشم. بعد مبلغ را زیاد کردند؛ گفتیم چشم. تا 48 ساعت گذشته آخرین مبلغ را پذیرفتیم، اما مدیر برنامه رضاییان ساعت 3 عصر به ما گفت الدحیل به هیچ وجه حاضر نیست رضایت نامه بدهد. شما بگویید من چه کاری باید انجام می دادم؟

وی در خصوص آخرین شرایط جذب مهاجم خارجی بیان کرد: تا ساعت 4 صبح روز آدینه درباره یک بازیکن مکاتبه و شرایط پرداخت پول او را بررسی می کردیم. ساعت 3:30 صبح اوکی را گرفتیم و ساعت 12 ظهر به ما اظهار داشتند برای بازیکن و همراهانش بلیت بگیریم که این بلیت ها 100 میلیون تومان می شد. باشگاه این بازیکن اما ساعت 4:37 عصر به ما اظهار داشت باید تا فردا (شنبه) 500 هزار دلار برای فسخ قرارداد بازیکن پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از باشگاه فوق اظهار داشت: ما گفتیم شنبه و یکشنبه در همه کشورها تعطیل است؛ ما باید چگونه این مبلغ را پرداخت کنیم؟ آنها چنین رقمی را اعلام ننموده بودند و ابتدا 100 هزار دلار اظهار داشتند که به 250 هزار دلار رسید. ما در پُست مهاجم نوک مشکل داریم و گفتیم حاضریم 500 هزار دلار را در دو قسط پرداخت کنیم که اظهار داشتند اگر این پول فردا پرداخت نگردد، انتقال انجام نمی گردد. این مبلغ سوای چند 100 هزار دلار پول خود بازیکن بود.

درویش در خصوص شرایط مهدی شیری گفت: باشگاه فولاد اعلام نموده بود تمایل به تعویض پاتوسی دارد. آنها نامه ای برای خرید شیری نوشته بودند و ما گفتیم اگر این بازیکن را می خواهید، حاضریم او را با پاتوسی معاوضه کنیم که پاسخ درستی نشنیدیم. شنیدم پاتوسی را به استقلال می دادند، اما چون پای پرسپولیس در میان است، ممانعت می نمایند.

وی درباره نحوه پرداخت طلب باشگاه پدیده خراسان بابت رضایت نامه یحیی گل محمدی گفت: تنها عایدی ما از تبلیغات محیطی و تبلیغات پیراهن است که قبلاً پرداخت شده و ما مانند کارخانه های معدنی و فولاد نیستیم که جابجایی اقتصادی برای ما آسان باشد. دو روز پیش مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت کردیم و هر چند روز، یک میلیارد تومان می دهیم. به جامانده این مبلغ هم به صورت ماهیانه یک میلیارد تومان پرداخت می گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مطالبات باشگاه کورتریک از سرخپوشان توضیح داد: باید حدود 105 هزار یورو بابت رضایتنامه محمد نادری به باشگاه بلژیکی پرداخت می کردیم و برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه، قسط اول این پول را به وسیله یکی از دوستان به مبلغ 30 هزار یورو پرداخت کردیم.

درویش در این باره که فرصت چندانی به انتها مهلت نقل وانتقالاتی برای جذب بازیکن در نیم فصل باقی نمانده است، اظهار داشت: گل محمدی بازیکنان بسیاری در سطح جهان مد نظر قرار داده است. او از ساعت 5 بعدازظهر 35 فیلم مربوط به بازیکنان مختلف را دیده و آن را به همکارانش فرستاده تا آنها هم بررسی نمایند. می خواهیم بازیکنی در میزان پرسپولیس و دارای جایگاهی ثابت به خدمت بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سیامک نعمتی پیشنهاد خارجی دارد یا خیر، اظهار داشت: او یک پیشنهاد خارجی داشت که درباره آن صحبت نکردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5001

به "درویش: الدحیل رضایت نامه رضاییان را نداد؛ من باید چه کاری کنم؟، پاسخ درستی بابت معاوضه شیری و پاتوسی نشنیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: الدحیل رضایت نامه رضاییان را نداد؛ من باید چه کاری کنم؟، پاسخ درستی بابت معاوضه شیری و پاتوسی نشنیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید