بهترین مکان ها در پکن برای پرش با بانجی (بانجی جامپینگ)

به گزارش دور زمین، پرش بانجی (بانجی جامپینگ) یکی از محبوب‌ترین و مهیج‌ترین ورزش‌های دنیا است. شرکت‌کنندگان در این ورزش باید هم از نظر ذهنی و هم از نظر بدنی آماده باشند. بانجی جامپینگ از آن دسته ورزش‌هایی است که علاوه بر آمادگی‌های بدنی و ذهنی به کلی جرات هم نیاز دارید. پکن از اولین مناطق چین است که در آن بانجی جامپینگ شکل گرفت و پیشرفت کرد. اگر در زمان حضور در تور چین و پکن خواستید بانجی جامپینگ را امتحان کنید این مکان‌ها بهترین‌ها هستند.

بهترین مکان ها در پکن برای پرش با بانجی (بانجی جامپینگ)

توجه داشته باشید که پرش بانجی از اواخر اکتبر تا مارس سال بعد برای عموم باز نیست. بهترین زمان برای پرش بانجی در این شش نقطه از پکن، آوریل تا سپتامبر است.

مرکز پرش بانجی Shidu پکن

مرکز پرش بانجی Shidu پکن، در تپه‌های کوهستان Qilin قرار گرفته و روبه‌روی آن آب و در پشت سر کوهستان است. در می سال 1997 اولین سکوی پرش بانجی در چین در این کوهستان ساخته شد. این سکو 48 متر ارتفاع داشت. در آوریل سال 1998 یک سکوی دیگر با ارتفاع 55 متر در کنار آن سکو افتتاح شد. وقتی بر روی این سکو می‌ایستید، منظره‌ای پانوراما از تپه‌ها و کوهستان‌های دور دست این منطقه فوق‌العاده زیبای چین نصیبتان خواهد شد. امکانات حرفه‌ای عکاسی این مرکز، از پرش هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی شما عکس تهیه خواهند کرد.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Fangshan، شهر Shidu، رودخانه Jumahe
  • نحوه دسترسی: می‌توانید از خطوط 10 یا 917 اتوبوس پکن استفاده کنید

منطقه زیبای دره Qinglong پکن

دره Qinglong منطقه‌ای زیبا در اطراف پکن و شامل نقاط بسیار دیدنی نظیر دیوار بزرگ ساخته شده در سلسله Ming، دریاچه و آبشار است. سکوی 68 متری پرش بانجی در این مکان بلندترین در چین است. ارتفاع سقوط از این سکو 50 متر است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه بیرون شهری Huirou، شهر شمالی، دهکده Dashuiyu
  • نحوه دسترسی: در ایستگاه اتوبوس‌های راه دور Dongzhimen، اتوبوس 916 یا در Dongdaqiao و Xuanwumen اتوبوس 16 را سوار شوید

پارک دریاچه Longtan پکن

پارک دریاچه Longtan در جنوب شرقی منطقه Congwen پکن قرار گرفته است. این پارک محدوده‌ای در حدود یک میلیون و دویست هزار متر مربع را پوشش داده و منطقه آبی با دریاچه‌های زیبا و درختان همیشه سبزش 450 هزار متر مربع از این مساحت را از آن خود کرده‌اند. مرکز پرش بانجی در سال 1999 در این مکان تاسیس شده و امکان پرش‌های 40 متری را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Dongcheng، جاده Longtan
  • نحوه دسترسی: می‌توانید با اتوبوس‌های خطوط 6، 8، 12، 35، 41، 60، 116، یا 807 اتوبوسرانی پکن به این مکان برسید

منطقه زیبای دریاچه Yanqi پکن

منطقه زیبای دریاچه Yanqi پکن، حدود 8 کیلومتر از منطقه Huairou فاصله دارد. این منطقه خانه گروه‌های پرنده‌های مهاجر مانند غازهای وحشی و مرغ‌های ماهیخوار در فصل بهار است. با آب و هوای مناسب و آب‌های آبی و شفاف، این منطقه از چین، مکانی ایده‌آل برای لذت بردن از ورزش‌های آبی و استراحت است. در سال 1998 یک برج برای پرش بانجی با نام راکت با ارتفاع پرش 50 متر در کنار دریاچه ساخته شد.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Huairou، کوهستان Yanshan، دریاچه Yanqi
  • نحوه دسترسی: می‌توانید در Dongzhimen اتوبوس خط 936 اتوبوس‌رانی پکن را سوار شوید

پارک تفریحی Shijingshan پکن

پارک تفریحی Shijingshan پکن حدود 15 کیلومتر با میدان تیانانمن پکن فاصله دارد. این پارک یکی از مدرن‌ترین پارک‌های پکن است و جایی است که مردم از ورزش‌های مهیج، تفریحات، خوردن و خرید کردن لذت می‌برند. 3 تا از 71 تفریح این پارک جذاب پکن، مربوط به پرش بانجی است: راکت، برج جهنده و پرواز در آسمان. وقتی شخص به طور ایمن و محکم در کابین قرار گرفت، کابین با استفاده از طناب‌های لاستیکی به هوا و به ارتفاع 48 متری، معادل ارتفاع یک ساختمان 16 طبقه، پرتاب شده و سپس سقوط می‌کند و آن قدر بالا و پایین می‌رود تا سرعتش کم شود و از حرکت بایستد.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Shijingshan، جاده Shijingshan
  • نحوه دسترسی: می‌توانید اتوبوس‌های خطوط 307، 318، 337 و 354 اتوبوس‌رانی پکن را سوار شوید و در ایستگاه پارک تفریحی Shijingshan پیاده شوید

دره Longqing پکن

منطقه زیبای Longqing، در شمال غربی دهکده باستانی Gucheng، ده کیلومتری شمال شرقی منطقه Yanqing و 85 کیلومتری مرکز شهر پکن قرار دارد. چیزی که در این مکان بسیار جالب توجه است سدی است که در دره ساخته شده و ترکیب آن با طبیعت اطراف، منظره‌ای خارق‌العاده خلق کرده است. پله‌برقی اژدها شما را به بالای سد می‌رساند. سکوی 48 متری پرش بانجی در این منطقه توسط کمیسیون دانش، فناوری و صنعت دفاع ملی چین طراحی شده است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Yanqian County، شهر Jiuxian، دهکده Gucheng
  • نحوه دسترسی: می‌توانید با اتوبوس 919 اتوبوس‌رانی پکن به این نقطه برسید
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2996

به "بهترین مکان ها در پکن برای پرش با بانجی (بانجی جامپینگ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها در پکن برای پرش با بانجی (بانجی جامپینگ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید