آشنایی با مهم ترین شهرهای چین

به گزارش دور زمین، چین که این روزها حسابی مورد توجه همه قرار گرفته است با صنعت گردشگری حساب شده خود، در دل جهانگردان جایگاهی یافته است و سالانه سیلی از جمعیت راهی شهرهای چین میشوند، در ادامه قصد داریم شهرهای مهم چین را معرفی کنیم.

آشنایی با مهم ترین شهرهای چین

چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور دنیا، قلمرو بسیار وسیعی است که شامل مردمان مختلف و آب و هوای گوناگون می باشد. اگر با تور چین به این کشور سفر کنید در هر یک از شهرهای مختلف آن شاهد آداب و رسوم و روش زندگی منحصربفردی خواهید بود. بسیاری از مسافران پرواز خارجی چین بر این باورند که هر کدام از شهرهای این کشور می تواند تنوعی غنی از فرهنگ های مختلف را به نمایش بگذارد. از عبادتگاه ها، کاخ ها، باغ های چین گرفته تا دیوار عظیم چین، برج های تجاری بلند و یا ارتش سرخ، همه و همه تنها گوشه ای از زیبایی های این کشور عظیم به حساب می آیند و برای توصیف چین می توان موارد بسیار زیادی را نام برد.

گوانجو چین

گوانجو با سابقه ای تاریخی یکی از بهترین و مهمترین شهرهای چین به حساب می آید. این شهر به دلیل موقعیت خاص و قرار دریافت در جهت جاده ابریشم از گذشته دارای سابقه ای تاریخی در زمینه تجارت می باشد. گوانجو به عنوان سومین شهر عظیم چین، شهری پرطرفدار در میان گردشگران تور چین بوده و با سبک های متنوعی از معماری، بسیاری را به خرید بلیط هواپیما ترغیب می نماید.

مسافران این پرواز خارجی می توانند از عبادتگاه های باستانی این شهر دیدن نموده و علاوه بر آن با حرکت بر روی رودخانه بوسیله قایق، منظره آسمان خراش ها را در شب مشاهده نمایند.

الهاسا چین

الهاسا که یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهای چین برای گردشگران می باشد، پایتخت تبت است. در محیطی کوهستانی در هیمالیا، این شهر زیبا واقع شده است که همین امر محبوبیت آن را در میان خریداران بلیط هواپیما افزایش داده است.

مهم ترین جاذبه این شهر کاخ پوتالا است که به عنوان یک ساختمان شگفت انگیز در الهاسا خودنمایی می نماید. اگر قصد خرید تور چین را دارید باید بدانید که این منطقه دارای فرهنگ تبتی بسیار غنی بوده و کاخ جوکانگ که خانه ارزشمندترین تبتی است در این شهر واقع شده است. همچنین عبادتگاه های متنوع شهر الهاسا نیز با سایر بخش های چین بسیار متفاوت است.

هانگزو چین

هانگزو به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین از نظر جذب جهانگرد بسیار پیروز بوده و از محبوبیت خاصی در میان گردشگران تور چین برخوردار است.

شهرت این شهر به دلیل دریاچه غربی و پل شکسته می باشد. شما می توانید با پرواز خارجی چین به این منطقه سفر کنید و با قایق سواری در آب های زیبا و رویایی، به اوج آرامش برسید و از دیدن جزایر مختلف با ویژگی های منحصربفرد لذت ببرید.

در اطراف این منطقه عبادتگاه های زیادی وجود دارد که می توانید در طول سفر خود به بازدید از آن ها نیز بپردازید. بخشی از تاریخ شهر هانگزو در این مناظر طبیعی و عبادتگاه ها خلاصه می گردد.

شیان چین

بسیاری از مسافران پرواز خارجی در تور چین معتقدند که زمان کافی برای بازدید از تمامی مناطق تاریخی شهر شیان وجود ندارد و این کار بسیار سختی است که بتوان از تمامی آن ها دیدن کرد. دیوارهای باستانی این شهر از آن در مقابل حمله دشمنان محافظت می نموده که تا سلسله مینگ برای این امر مورد استفاده قرار می گرفته است. ارتش سربازان جنگجو و بسیاری جاذبه دیگر در این شهر گرد هم آمده اند.

ممکن است این موضوع برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد که شهر شیان در طول 13 سلسله یعنی در بیش از هزار سال حکمرانی هفتاد و سه امپراتور، به عنوان پایتخت انتخاب شده بود. امروزه این شهر بسیار تحت تاثیر مدرنیته قرار گرفته است اما هنوز هم مکان های تاریخی متعددی را می توان در آن یافت.

انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2452

به "آشنایی با مهم ترین شهرهای چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با مهم ترین شهرهای چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مهم ترین شهرهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید