از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین

به گزارش دور زمین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین

روبات تحویل پیتزا Digit می تواند آینده تحویل پیتزا را دگرگون کند. این روبات هوشمند می تواند به راحتی انواع پیتزا را به کاربران تحویل دهد.

ایالات متحده گفت که حمل باتری های لیتیوم یونی در پروازهای مسافرتی ممنوع است. این موضوع در مورد انواع محموله هایی صدق می نماید که به نوعی با باتری های لیتیوم یونی سر و کار دارند.

شرکت آمازون که از مدتی پیش در حوزه داروسازی متمرکز شده است، طرح هایی جدید را برای توسعه سریع فعالیت های خود در این حوزه رونمایی نموده است.

تایلند در آستانه تصویب قوانینی است که بی شباهت به قوانین نظارتی دولت چین برای کنترل شهروندان نیست. این قانون از سوی فعالان حقوق بشر در چین جنجال های پرشماری ایجاد نموده است.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفت که یک وام 2 میلیارد دلاری برای شانگهای در نظر گرفته است. این در حالی است که پیش از این نیز شرکت تسلا بیش از 13 میلیارد را صرف ساخت کارخانه خود در شانگهای نموده است.

شرکت های کره ای سامسونگ و چینی هواوی از مدت ها پیش با یکدیگر رقابت دارند. در این میان گاهی مدیران هواوی با اظهار نظرهای تند خود نشان داده اند در رقابت با روش تحقیر میانه خوبی دارند.

محدودیت های اپل برای کاربران ایرانی به عنوان یک برند شناخته شده دنیای فناوری که اصالت آمریکایی دارد، موضوعی جدید نیست. اما به نظر می رسد روند محدودیت های اپل برای کاربران ایرانی طی 24 ساعت اخیر تشدید شده و منفی تر از همیشه پیش می رود تا حدی که بسیاری از اپ های ایرانی محبوب، دچار اختلال و توقف شده اند.

با هم با تور چین سفر کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1382

به "از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از محدودیت های اپل برای اپ های ایرانی تا حضور پررنگ تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید