مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمندی که قاتلان را شناسایی می نماید تا رصد خودروها با هوش مصنوعی در چین

به گزارش دور زمین، گروهی از پژوهشگران آمریکایی موفق به طراحی نوعی سیستم هوشمند تشخیص چهره شده اند که می تواند تنها به وسیله یک قطره خون، اقدام به تشخیص چهره کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمندی که قاتلان را شناسایی می نماید تا رصد خودروها با هوش مصنوعی در چین

گروهی از پژوهشگران آمریکایی موفق به طراحی نوعی سیستم هوشمند تشخیص چهره شده اند که می تواند تنها به وسیله یک قطره خون، اقدام به تشخیص چهره کند.

به نظر می رسد تیم کوک مدیرعامل اپل و جف بیزوس مدیرعامل آمازون بالاخره دست از اختلافات قدیمی برداشته اند و تصمیم به همکاری گرفته اند. این موضوع را می توان از همگام سازی دستیار صوتی آمازون با سرویس موسیقی اپل درک کرد.

دوربین 360 درجه و کاملا کروی Bublcam یکی از مناسب ترین ابزارهای عکاسی برای افرادی است که دوست دارند هنگام عکاسی از همه زاویه ها دید داشته باشند.

دستگاه چند کاره موسوم به Nomodo Trioیکی از مهیج ترین پیشنهادها برای افراد پر مشغله ای است که گوشی های آنان به سرعت شارژ تمام می نماید.

لنز هوشمند موسوم به SANDMARC یکی از برترین پیشنهادها برای کاربران آیفون سری ایکس است. این لنز هوشمند از شما یک عکاس حرفه ای می سازد.

با تور چین ما همراه اشید

دولت چین اطلاعات موقعیت مکانی خودروها را رصد می نماید و بسیار بعید به نظر می رسد که شهروندان از این اقدام دولت رضایت داشته باشند.

دستیار صوتی گوگل به ویژگی درخواست زیبا مجهز شد. این ویژگی کاربران را تشویق می نماید درخواستهای خود را مودبانه تر مطرح نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1207

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمندی که قاتلان را شناسایی می نماید تا رصد خودروها با هوش مصنوعی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمندی که قاتلان را شناسایی می نماید تا رصد خودروها با هوش مصنوعی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید