مجذوب کننده ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022

به گزارش دور زمین، نمایشگاه بین المللی CES هر ساله در لاس وگاس استان نوادای ایالات متحده آمریکا برگزار می گردد و یکی از معتبرترین رویداد های حوزه فناوری و تکنولوژی می باشد. سال جاری نیز این نمایشگاه در تاریخ 15 دی ماه فعالیت خود را شروع کرد. در زیر به آنالیز برترین محصولات ارائه شده در نمایشگاه CES 2022 از دید Android Authority می پردازیم.

مجذوب کننده ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022

گوشی ها و گجت های پوشیدنی

برترین گوشی هوشمند: Samsung Galaxy S21 FE

Samsung Galaxy S21 FE سنت اخیر نسخه های فن ادیشن سامسونگ را ادامه می دهد: ارائه نسخه های ارزان از گوشی های ممتاز. با نزدیک شدن به عرضه گوشی Galaxy S22 سامسونگ، Galaxy S21 FE از نظر هواداران تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اما بدلیل ارزان بودن و مشخصات خود، تا مدت ها مورد علاقه کاربران خواهد بود.

برترین گوشی ارزان: نوکیا G400

نوکیا G400 یک شبکه 5G زیر 6 گیگاهرتز در سطح پایه را ارائه می دهد، بدون اینکه به ضرر شما باشد. بعلاوه دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، نرخ به روز رسانی 120 هرتز بر روی نمایشگر و پشتیبانی از اپراتور تمامی شرکت های بزرگ ایالات متحده می باشد.

برترین لوازم جانبی موبایل: کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart

شاید بپرسید کوله پشتی چگونه لوازم جانبی موبایل است.کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart دارای فناوری Find My اپل می باشد. در صورتی که گوشی آیفون خود را گم کردید، می توانید دکمه ای را روی کوله پشتی فشار دهید تا تلفنتان زنگ بخورد. بعلاوه، اگر کوله پشتی خود را گم کردید، می توانید با برنامه Find My Tech به سرعت آن را پیدا کنید. این کوله پشتی سازگار با محیط زیست است و از 26 بطری پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است.

برترین گجت پوشیدنی: ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus

ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus تمامی قطعات Venu 2 اصلی را دارد و از تماس و دستیار های صوتی پشتیبانی می نماید. Venu 2 Plus یک دستیار صوتی آگنوستیک است که به وسیله بلوتوث تلفن همراه شما به Siri، Bixby یا Google Assistant متصل می گردد.

برترین نوآوری پوشیدنی: MindMics

MindMics یک ایده بسیار جالب می باشد. این محصول می تواند با استفاده از Infrasonic Hemodynography معیار های بسیار حساس بدن را ثبت کند. این فناوری به قدری حساس است که می تواند باز و بسته شدن دریچه های قلب شما را بشنود و در عین حال مقدار تنفس و سطوح استرس را نیز ردیابی کند. MindMics که برای ردیابی تناسب اندام در طول روز شما طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که هر زمان که هدفون های مجهز به MindMics خود را می گذارید، یکبار داده های مربوط به سلامت شما در آن ذخیره می گردد.

محصولات صوتی

برترین هدفون: JBL Quantum TWS

هدفون های بی سیم، مدت هاست بدلیل تاخیر از چیزی که گیمر ها احتیاج دارند عقب مانده اند. Quantum TWS یک هدفون بی سیم شامل یک دانگل USB برای کاهش تاخیر می باشد و تمام انتظارات یک گیمر را برای یک بازی بدون تاخیر برآورده می سازد.

برترین هدست بازی: HyperX Cloud Alpha Wireless

باتری هدفون بازی HyperX Cloud Alpha Wireless دارای امکان بیش از 300 ساعت پخش مداوم، استاندارد نوی را برای طول عمر هدست بازی ارائه نموده است.

برترین نوار صوتی: TCL Alto9

Soundbars یا نوار صوتی یکی از راه های تقویت صدای خروجی تلویزیون می باشد. نوار های صوتی TCL Alto 9 ویژگی های سطح بالایی را با قیمتی بسیار ارزان تر از بسیاری از رقبا ارائه می دهند. این نوار های صوتی با پشتیبانی از Dolby Atmos و صدای فراگیر 7.1.4 و بعلاوه استفاده از فناوری RayDanz TCL ویژگی های یک نوار صوتی ایده آل و ارزان را دارا هستند.

برترین نوآوری صوتی: Roland AeroCaster

AeroCaster به شما امکان می دهد چندین ویدیو و فایل صوتی گوشی هوشمند را به صورت بسیار ساده و ارزان ضبط و ترکیب کنید.

لپ تاپ ها

برترین لپ تاپ:Dell XPS13 Plus

XPS 13 Plus با استفاده از سیلیکون پردازنده دوازدهم اینتل و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 دارای صفحه کلید با کلید های بزرگتر، برای کسانی که به تاپ بار اپل علاقمند هستندمناسب می باشد. XPS 13 Plus دارای یک ردیف خازنی نوار لمسی است و یک صفحه نمایش شیشه ای نو و زیبا می باشد.

برترین لپ تاپ گیمینگ: Alienware X14

Alienware X14 نازک ترین لپ تاپ 14 اینچی بازی است. در صورتی که قابلیت حمل برای شما مهم باشد Alienware X14 لپ تاپ مناسبی برای شما خواهد بود. X14 بعلاوه تنها لپ تاپ بازی 14 اینچی است که از فناوری های G-Sync و Advanced Optimus انویدیا پشتیبانی می نماید. این لپ تاپ تقریبا لپ تاپ گران قیمتی است. با این وجود، دستگاهی با عملکرد بالا و ظاهر این چنینی مطمئناً هواداران زیادی پیدا خواهد نمود.

برترین کروم بوک: کروم بوک Asus Chromebook Flip CX5

کروم بوک Asus Chromebook Flip CX5 با پردازنده نسل دوازدهم اینتل و سیستم عامل کروم، یک لپ تاپ فوق العاده بادوام با گواهی MIL-STD 810H می باشد.

برترین لپ تاپ 2 در 1: Lenovo Yoga9i

در حالی که بیشتر سازندگان لپ تاپ ، در پی حذف قسمت هایی از محصولات خود هستند، لنوو یک بخش کلاسیک را مجدد به لپ تاپ های خود بازگردانده است. کلید های میانبر فیزیکی. از این کلید ها می توان برای جابه جایی بین حالت روشن و تاریک، نمایه های عملکردی و صوتی، تغییر حالت تاری پس زمینه در تماس های ویدیویی و ... استفاده کرد. این دکمه ها سبب سهولت در انتخاب منو های رایج می شوند.

برترین نوآوری لپ تاپ: ایسوس Zenbook Fold 17

در نمایشگاه CES 2022، ایسوس با Zenbook Fold 17 همه توجه ها را به خود جلب کرد. در حالی که قبلا شاهد لپ تاپ های تاشو ThinkPad X1 Fold بودیم، Zenbook Fold 17 بیشتر از قبل مقدار صفحه نمایش را افزایش می دهد. Zenbook Fold 17 را در چندین حالت می توان تنظیم کرد: حالت تبلت 17.3 اینچی. صفحه نمایش با مقدار کامل و صفحه کلید خارجی؛ یا صفحه نمایش نیمه تا شده با صفحه کلید متصل شبیه یک نت بوک.

تلویزیون و مانیتور

برترین تلویزیون: Sony A95K QD-OLED

تلویزیون های Sony Master Series A95K در مقدار های 55 و 65 اینچی عرضه می گردد. A95K یک تلویزیون 4k و 120 هرتزی HDR OLED با Google TV داخلی و پخش کننده اصلی Apple AirPlay 2 می باشد. پنل QD-OLED آن کیفیت OLED را با مزایای LED های کوانتومی ترکیب می نماید.

برترین تلویزیون Samsung Neo QLED QN900B : 8K

QN900B یک تلویزیون 8K با پردازنده نئو کوانتومی سامسونگ، کنتراست بهبود یافته را ارائه می نماید و قادر است اشیاء پیش زمینه و پس زمینه را بخوبی از هم تفکیک کند.

برترین نوآوری تلویزیون: Skyworth W82

اگر نمی دانید بین یک تلویزیون OLED 4K صفحه تخت و یک تلویزیون منحنی برای بازی کدام را انتخاب کنید، Skyworth W82 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این تلویزیون هر دو ویژگی را دارا می باشد. با انتخاب یک دکمه روی کنترل از راه دور تلویزیون می توان پنل 120 هرتزی تلویزیون را مطابق احتیاج خود بصورت تخت و یا منحنی درآورد.

برترین مانیتور: Samsung Odyssey Neo G8

یهترین مانیتور موجود در نمایشگاه CES 2022، یک مانیتور گیمینگ بود. این مانیتور با نرخ تازه سازی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و حداکثر روشنایی 2000 نیت، تمام مشخصات یک مانیتور ایده آل گیمینگ را دارد. پنل منحنی OLED 4K آن هم برای گیمر ها و هم برای افراد عادی مناسب به نظر می رسد.

برترین نوآوری در مانیتور: Samsung Odyssey Ark

Odyssey Ark سامسونگ آینده نگرترین مانیتوری بود که در CES 2022 مشاهده شد. این مانیتور از یک OLED منحنی 55 اینچی تشکیل شده که برای بازی عالی به نظر می رسد. بعلاوه می توان آن را تا 90 درجه کامل چرخاند تا در بالای سر شما بصورت خمیده قرار گیرد.

محصولات خانه هوشمند

برترین محصول خانه هوشمند: Eufy Security Doorbell Dual

Eufys Doorbell Dual یک محصول خانه هوشمند است که مشکل دوگانه امنیت خانه و بیرون از خانه را رفع می نماید. این دوربین دوگانه دارای یک دوربین اصلی است که به سمت بیرون کشیده شده است تا تصویر بیرون خانه را ضبط کند و یک دوربین نیز برای کنترل ورودی راهرو خانه در نظر گرفته شده است.

برترین محصول سلامتی هوشمند: ترازوی هوشمند Withings Body Scan

Withings یک ترازوی هوشمند می باشد که فعالیت های عصبی و آمار ECG (نوار قلب) بدن انسان را مقدار گیری می نماید و با تجزیه و تحلیل داده های سلامت بدن انسان، می تواند تناسب اندام شما را در خانه ارزیابی کند.

برترین جارو برقی رباتیک: Ecovacs Deebot X1 Omni

جارو برقی های رباتیک هنوز احتیاجمند تعامل انسان برای پاک کردن کیسه زباله خود هستند.Ecovacs Deebot X1 Omni بدون احتیاج به یاری انسان، کیسه جارو برقی را تخلیه می نماید، مخزن آب جاروبرقی ربات را دوباره پر می نماید و همزمان با تخلیه سطل زباله، پارچه آن را نیز تمیز می نماید.

برترین نوآوری خانه هوشمند: ابزار های توسعه دهنده آمازون الکسا

آمازون با استفاده از ابزار های توسعه دهنده می تواند الکسا (یا هر پلتفرم خانه هوشمند دیگری) را مدیر خانه شما کند. این ابزار ها به شما این امکان را می دهند که دستگاه های هوشمند مختلف را تحت یک استاندارد خاص، یکپارچه کنید و همه آن ها را با دستیار انتخابی خود کنترل نمایید.

خودرو

برترین خودرو: مرسدس بنز ویژن EQXX

یکی از بزرگترین مسائل خورد های برقی، بعد از مسائل شارژ، برد آن هاست. راهکار رفع کردن این مشکل قرار دادن یک باتری بزرگتر در آنهاست. این کار یه راهکار مقیاس پذیر نخواهد بود. راندمان سوخت بهتر راهکار به مراتب بهتری برای حل این مشکل است. مرسدس بنز EQXX با برد 650 مایلی یا 1000 کیلومتری میله 50 درصد بهتر از برترین محدوده فعلی در یک EV است.

برترین نوآوری خودرو: BMW iX Flow

iX Flow مانند پوست آفتاب پرست، یک فناوری برای رنگ آمیزی خودرو می باشد و اجازه تغییر دادن رنگ خودرو را به شما می دهد. این ویژگی یک قابلیت بسیار شگفت انگیز است حتی اگر در حال حاضر محدود به رنگ های سیاه، سفید و خاکستری باشد. این ویژگی در عمل بسیار جالب به نظر می رسد و ما را مشتاق ارائه نسخه تمام رنگی آن می نماید.

برترین ابزار مفهومی خودرو: LG Omnipod

ال جی Omnipod را به عنوان توسعه دهنده فضای زندگی شما در جاده توصیف می نماید. این محصول تمام امکانات رفاهی موجود را که می توانید از آپارتمان یا کابین درجه یک خود انتظار داشته باشید، را ارائه می دهد. Omnipod می تواند فضای داخل خودرو را با توجه به احتیاج شما تغییر دهد. این فضا می تواند در یک لحظه یک دفتر و در لحظه دیگر یک سینما باشد. ال جی می گوید با این کار تمایز بین خانه و ماشین را از بین می برد. اگر فکر می کنید ممکن است در آینده در ماشین خود زندگی کنید، می توانید روی این فناوری حساب کنید.

برترین لوازم جانبی خودرو:Nextbase iQ

Nextbase iQ یک دوربین امنیتی مجهز به هوش مصنوعی برای خودرو شماست. این دوربین از 4G LTE و اتصال Wi-Fi پشتیبانی می نماید . این دوربین در صورت تصادف، Nextbase iQ بصورت اتوماتیک خدمات اضطراری را آگاه می نماید. موقعیت مکانی و اطلاعات مهم پزشکی مانند گروه خون شما را بطور اتوماتیک با آن ها به اشتراک می گذارد. بعلاوه امکان آنالیز خودرو خود را از راه دور خواهید داشت. در صورتی که در موقعیت خطرناکی قرار گرفتید، Nextbase iQ فوراً فیلم شرایط شما را به صورت زنده در فضای ابری پخش می نماید.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5391

به "مجذوب کننده ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید