10 منطقه خرید برتر در پکن که هر مشتاق خریدی عاشقش می شود

به گزارش دور زمین، خرید بخشی ضروری از تور چین و تور پکن است. با بودن تعداد بی‌پایانی از مجتمع‌های بزرگ تازه افتتاح شده، میدان‌های شهر، مراکز خرید و خیابان‌های پر مغازه که در پکن پخش شده‌اند، خرید در پکن بیشتر از همیشه راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر شده است. اجناسی از هر موضوعی که قابل تصور باشد در پکن پیدا می‌شود. ما در آوای بورالان 10 تا از خیابان‌های پر مغازه، مجتمع‌ها و مرکزهای خرید پکن را لیست کرده‌ایم. این 10 مورد برترین و محبوب‌ترین منطقه‌های خرید در پکن هستند. در تور پکن بعدی خود آن‌ها را از قلم نیاندازید.

10 منطقه خرید برتر در پکن که هر مشتاق خریدی عاشقش می شود

خیابان خرید Wangfujing پکن

خیابان خرید Wangfujing یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین خیابان‌های پر مغازه در پکن است. در این خیابان تعداد زیادی مجتمع خرید بزرگ قرار گرفته است، مانند Beijing Department Store. کتاب فروشی‌ها، استودیوهای کلاسیک عکسبرداری و مغازه‌های فروش غذاهای پکنی نیز در این خیابان وجود دارند. کالاهای موجود برای خرید در این خیابان به شدت متنوع هستند. دیوانه‌وارترین رویای خریدتان، در پکن به واقعیت تبدیل می‌شود. چند مغازه خاص که وسایل سنتی پکن را می‌فروشند نه تنها بین مردم پکن محبوب هستند بلکه مسافران خارجی تور چین نیز به شدت آن‌ها را دوست دارند، مانند فروشگاه لباس‌های پکن و فروشگاه کفش. رستوران‌ها و یک خیابان مختص خوردنی‌ها می‌تواند گرسنگی ناشی از گشت و گذار فراوان در این خیابان را بر طرف کند. خیابان خوردنی‌های Wangfujing به خاطر هله‌هوله‌ها و غذاهای سنتی پکن در جهان معروف است. قیمت غذاها در این خیابان قابل قبول هستند. در مجتمع‌های خرید می‌توانید کافه‌هایی مانند Starbucks را نیز پیدا کنید.

  • مکان: چین، پکن، حدود 15 دقیقه پیاده‌روی به سمت شرق از میدان تیانانمن
  • دسترسی از طریق مترو: خط یک به سمت Wangfujing

خیابان Qianmen پکن

این خیابان نیز که نزدیک میدان تیانانمن پکن قرار گرفته به راحتی در دسترس است. در مدت تور پکن خود می‌توانید بعد از بازدید از شهر ممنوعه و میدان تیانانمن، شب به این خیابان بروید، چرا که شب هنگام و در زیر نورها و اتمسفر آرامش‌بخشش، این خیابان خارق‌العاده‌تر به نظر می‌آید. وقتی به این خیابان زیبای پکن قدم می‌گذارید ساختمان‌هایی به سبک ساختمان‌های باستانی چین را می‌بینید که مغازه‌های مدرن را در بر گرفته‌اند. یک تراموای قدیمی چینی در این خیابان حرکت می‌کند. خیابان Qianmen حقیقتا با دیگر خیابان‌های پر مغازه پکن تفاوت دارد. در این خیابان خبری از مجتمع‌های بزرگ خرید نیست و به جای آن مجموعه‌ای از مغازه‌های کوچک، خیابان را پر کرده‌اند. لباس، کفش، غذای سنتی چین و برندهای قدیمی از بهترین‌های این خیابان هستند. رستوران اردک پکنی Quanjude در این خیابان قرار دارد و همیشه شلوغ و پر مشتری است. غیر از خود خیابان، دو کوچه Xianyukou و Dazhalan خوردنی‌های معمول پکن را عرضه می‌کنند.

  • مکان: چین، پکن، حدود 10 دقیقه پیاده‌روی از میدان تیانانمن، نزدیک سالن یادبود رئیس مائو
  • دسترسی از طریق مترو: خط دو به سمت Qianmen

خیابان تجاری Xidan پکن

خیابان ژیدان که به خیابان Wangfujing دوم پکن مشهور است، خیلی شبیه خیابان Wangfujing است و جایی است که می‌توانید در مجتمع‌های خرید عظیمش دیوانه‌وار خرید کنید. فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لباس با تعداد زیادی برندهای معتبر جهانی و تنوع بی‌نظیری از دیگر کالاها، هر مشتری عاشق خریدی را راضی خواهد کرد. با وجود کلی رستوران‌های کوچک و فروشگاه خوردنی‌های خوشمزه چینی و سینمای مرکزی پکن، خرید، غذا خوردن، تفریح و تجربه فرهنگ چین در این مکان با هم ترکیب شده‌اند. ساختمان‌های این خیابان طراحی مدرن و زیبایی دارند و شب هنگام عالی دیده می‌شوند.

  • مکان: چین، پکن، حدود یک ساعت پیاده‌روی به سمت غرب از میدان تیانانمن
  • دسترسی از طریق مترو: خط یک یا 4 به سمت Xidan

Sanlitun Village پکن

دوست دارید یک شب را با حال و هوای مدرن و خاص در پکن بگذرانید؟ Sanlitun Village پکن، بدون شک باید اولین انتخابتان باشد. بچه‌های دهه هشتادی و نودی چین در این مکان جمع می‌شوند و فعالیت‌های تفریحی انجام می‌دهند و فستیوال‌ها را جشن می‌گیرند. با وجود کلی مغازه فروش لباس با برندهایی مخصوص جوانان، ساختمان‌های این منطقه از دیگر مکان‌های پکن ظاهر مدرن‌تری دارند. Sanlitun Village شب‌ها برای خوشگذران‌ها یک مکان رویایی است. بعد از خرید در فروشگاه‌ها می‌توانید از شب زیبای این منطقه همراه با کمی نوشیدنی لذت ببرید. نگران نباشید اگر تا دیر وقت در این خیابان ماندید. تاکسی‌ها تا دیر وقت در دسترس هستند.

  • مکان: چین، پکن، شرق منطقه Chaoyang
  • دسترسی از طریق مترو: خط 10 به سمت Tuanjiehu و خط 2 به سمت Dongsishitiao

منطقه اطراف Drum Tower و Nanluogu Lane پکن

خیابان‌های اطراف Drum Tower و Nanluogu Lane قدیمی هستند و دارای کلی ساختمان قدیمی به سبک ساختمان‌های باستانی چین. خوردنی‌های اصیل پکن در فروشگاه‌های غذاهای سنتی، از ویژگی‌های قابل توجه خیابان‌های اطراف Drum Tower هستند. در Nanluogu Lane می‌توانید کلی خرده‌ریز دوست داشتنی و خاص مربوط به فرهنگ چین را پیدا کنید. این خیابان حدود 800 متر طول دارد همراه با کلی مغازه باحال. گشت و گذار در این محله‌های قدیمی پکن و چانه زدن با فروشنده‌ها از آن کارهای جذابی است که حتما باید در مدت تور چین و تور پکن انجام دهید.

  • مکان: چین، پکن، منطقه Dongcheng
  • دسترسی از طریق مترو: خط 2 به سمت Guloudajie

The Place پکن

The Place یکی از مدرن‌ترین مکان‌های پکن است و در منطقه مرکزی تجاری پکن قرار گرفته است. مانیتور LCD غول پیکر نصب شده در سقف این مجموعه، بزرگترین ویژگی Place است. شما می‌توانید پیام‌های خود را بفرستید که بر روی این صفحه بزرگ دیده می‌شود. رستوران‌هایی که غذاهای سنتی چین و غذاهای غربی سرو می‌کنند، کتاب فروشی‌ها و فروشگاه‌های لباس در این مکان، همگی لوکس و شیک هستند. ما در ما توصیه می‌کنیم که شب به این مکان بروید؛ زمانی که این ساختمان بیشتر از هر وقت دیگری زیبا و خارق‌العاده به نظر می‌آید. اگر در تور چین به دنبال کالاهای برتر و عالی و ضیافتی از غذاهای متمایز و خوشمزه هستید به مکان (Place) بروید.

  • مکان: چین، منطقه مرکزی تجاری پکن (Beijing CBD)، منطقه Chaoyang
  • دسترسی از طریق مترو: خط یک به سمت Yong’anli و استفاده از خروجی B یا خط 10 به سمت Jintaixizhao و خروجی A

خیابان Xiushui پکن

این خیابان که زمانی یک خیابان محبوب برای پیاده‌روی در پکن بود، حالا به یک مجتمع تجاری عظیم تبدیل شده است. تعداد زیادی غرفه در این مجتمع، همه نوع کالا از لباس و کیف گرفته تا غذا و دیگر خرده‌ریزها را می‌فروشند. در این مجتمع خرید بزرگ پکن، تقریبا هر غرفه‌داری می‌تواند انگلیسی صحبت کند، بنابراین راحت می‌توانید با آن‌ها چانه بزنید.

  • مکان: چین، نزدیک منطقه مرکزی تجاری پکن (Beijing CBD)، منطقه Chaoyang
  • دسترسی از طریق مترو: خط یک به سمت Yong’anli

مرکز خرید Jiamao در Xizhimen پکن

وقتی از دور این مرکز خرید پکن را می‌بینید با خود فکر می‌کنید عملکرد این ساختمان منحصر به فرد چیست، ساختمانی که از سه سازه بیضی شکل تشکیل شده است. این ساختمان‌های خاص در پکن، مرکز خریدی بزرگ هستند که خیلی ساده از طریق سیستم حمل و نقل عمومی پکن (اتوبوس و مترو) می‌توان به آنها دسترسی داشت. در این مرکز خرید، همه چیز با هم ترکیب شده است؛ تفریح و فراغت، سوپرمارکت‌ها، زمین‌های بازی برای بچه‌ها و رستوران‌های چینی و غربی که باعث می‌شوند این مکان مکانی عالی برای یک تجربه خرید و غذا خوردن کامل در پکن باشد. این مرکز خرید نزدیک باغ وحش پکن قرار دارد، بنابراین می‌توانید بعد از دیدن حیوانات باغ وحش به این مرکز آمده و خرید کنید. بسیاری از برندهای مشهور لباس و دیگر کالاها در این مرکز، بین مردم پکن بسیار محبوب هستند.

  • مکان: چین، پکن (Beijing)، منطقه Xicheng
  • دسترسی از طریق مترو: خط دو، چهار یا 13 به سمت Xizhimen

منطقه تجاری بین‌المللی Solana پکن

وقتی به این خیابان کوچک پر مغازه وارد می‌شوید از اتمسفر گرم و رمانتیک این مکان که به خاطر ساختمان‌هایی به سبک اروپایی و چراغ‌های رنگی که شب‌ها روشن می‌شوند به وجود آمده تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. این منطقه خرید مدرن و بین‌المللی در پارک Chaoyang پکن قرار گرفته است، جایی که خود مناظر و طبیعت اطراف بسیار جذاب و دلربا هستند. از شلوغی‌های پکن کمی دور شوید و از خرید در این منطقه دوست‌داشتنی لذت ببرید. بهترین کاری که می‌توانید در زمان تور پکن خود انجام دهید این است که به این مکان بیایید و با دوستان یا خانواده خود در بالکن یک کافه یک فنجان قهوه تازه بنوشید، هوای تازه استشمام کنید و از آفتاب لذت ببرید. امکانات تفریحی نزدیک این محل اوقات فراغتی خوبی را برای بچه‌ها مهیا می‌کند.

  • مکان: چین، پکن (Beijing)، منطقه Chaoyang

بازار آنتیک Panjiayuan پکن

اگر به هنر و تاریخ چین علاقه‌مند هستید و شوق این را دارید که چیزی خاص فرای کالاهای معمولی در بازارهای پکن را پیدا کنید، بازار آنتیک Panjiayuan پکن حسابی شما را راضی می‌کند. در این بازار بزرگ هر نوع وسیله آنتیک مربوط به چین که فکرش را بکنید پیدا می‌شود، مانند قوری چای و ست فنجان ساخته شده از سفال چینی، خطاطی و نقاشی‌های هنرمندان مشهور و باستانی چین، Four Treasures of the Study و مجسمه‌های بودا. چانه زدن در بازار آنتیک Panjiayuan پکن مجاز است و در حقیقت توصیه می‌شود. اگر در زمینه اجناس آنتیک تجربه خرید دارید نتیجه خوبی نصیبتان خواهد شد.

  • مکان: چین، پکن (Beijing)، منطقه Chaoyang
  • دسترسی: خط 10 مترو به سمت Jinsong. از خروجی جنوب غربی بیرون آمده و اتوبوس خط 28 یا 802 به سمت Panjiayuan را سوار شوید
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2928

به "10 منطقه خرید برتر در پکن که هر مشتاق خریدی عاشقش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 منطقه خرید برتر در پکن که هر مشتاق خریدی عاشقش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید