ده تا از بهترین مناطق خرید در سوخومویت بانکوک

به گزارش دور زمین، منطقه سوخومویت بهترین منطقه برای خرید در زمان تور تایلند است. این منطقه از شهر، مجتمع‌های تجاری مدرن، مراکز خرید لوکس و فرصت‌های زیادی برای خرید کالاهای تخفیف خورده دارد. منطقه سوخومویت بین مسافران تور تایلند و خارجی‌های مقیم تایلند بسیار محبوب است. تاثیری که این افراد بر این منطقه از بانکوک گذاشته‌اند را می‌توان در انواع و اقسام مغازه‌هایی که شهرهایی مانند لندن، استانبول و سان فرانسیسکو را یادآور می‌شوند دید. در این مطلب ما ده تا از بهترین مکان‌هایی که در سوخومویت می‌توانید خرید کنید را لیست کرده‌ایم. با ما همراه باشید و آن‌هایی که دوست دارید در زمان تور بانکوک از آن‌ها بازدید کنید را انتخاب کنید.

ده تا از بهترین مناطق خرید در سوخومویت بانکوک

مجتمع خرید ترمینال 21 بانکوک

یکی از محبوب‌ترین مجتمع‌های خرید، نه تنها در منطقه Sukhumvit بلکه در کل بانکوک، مجتمع تجاری ترمینال 21 است که برای هر کسی چیزی برای ارائه دارد. اگر عاشق خرید کردن هستید، این مرکز خرید در شهر بهشت شما است؛ حدود 600 مغازه در این مرکز وجود دارد. اگر خرید همراه با خانواده و دوستان برایتان خسته کننده است، در مجتمع Terminal 21 مطمئن باشید که چنین احساسی نخواهید داشت. بازدید از مجتمع Terminal 21 در مدت تور تایلند یک تجربه معمولی نیست، گشت و گذار در 5 طبقه این مجتمع با وجود برخی از دکورهای موضوعی خارق‌العاده که هرگز به عمرتان ندیده‌اید، شما را به سفری به دور دنیا می‌برد. در بخش لباس‌های مردانه سفری به لندن خواهید داشت، به پاریس خواهید رفت (در کنار برندهای مشهوری مانند H&M و نایکی) و در بخش لباس‌های زنانه توکیو را خواهید دید و در بخش غذا سفری به کارائیب خواهید داشت. در طبقه آخر دکورهای هالیوودی قرار گرفته‌اند. می‌توانید به طبقه اول رفته و از رستوران‌ها و یک فود کورت خارق‌العاده در بخش سان فرانسیسکو استفاده کنید. مجتمع Terminal 21 از 10 تا 22 باز است. این مجتمع در جاده Sukhumvit و بین Soi 19 و Soi 21 قرار گرفته است. می‌توانید از طریق ایستگاه Sukhumvit مترو و ایستگاه Asok قطار هوایی به این مجتمع دسترسی داشته باشید.

مجتمع خرید Emporium بانکوک

مجتمع خرید Emporium از طریق ایستگاه Phrom Pong قطار هوایی به راحتی در دسترس است. این مجتمع خرید بانکوک، پر شده است از بوتیک‌های فوق‌العاده‌ای که هم محصولات بین‌المللی و هم برندهای طراحان تایلند را می‌فروشند. در طبقه اول مشهورترین‌ها را خواهید دید: دیور، هرمس، شنل و خیلی‌های دیگر. در طبقه بالای مجتمع Emporium می‌توانید برندهای مد تایلند مانند Sretsis و Disaya را پیدا کنید. دیگر برندهای تایلندی که بسیار محبوبند، برند Greyhound برای لباس و Ginger برای دکورهای منزل و لوازم جانبی هستند. مجتمع خرید Emporium فقط برای خرید لباس نیست، بلکه مکانی عالی برای خرید وسایل خانه و گجت‌های الکترونیکی است. یک طبقه کامل به لپ‌تاپ، لوازم عکاسی و تلفن‌های همراه اختصاص داده شده است. این مجتمع از ساعت 9 تا 21 باز است.

EmQuartier بانکوک

EmQuartier در مارس سال 2015 افتتاح شد و بخشی از پروژه چند میلیارد باتی EM District از The Mall Group است که می‌خواهد Phrom Phong را به یکی از بزرگترین قطب‌های خرده‌فروشی بانکوک تبدیل کند. مجتمع تجاری EmQuartier در نزدیکی مجتمع تجاری Emporium Bangkok و روبه‌روی آن در آن سوی جاده Sukhumvit قرار گرفته است. برندهای مشهور زیادی را در مجتمع تجاری EmQuartier Bangkok پیدا خواهید کرد. این مجتمع طراحی مدرن، آینده‌نگرانه و شاخصی دارد و تعداد زیادی رستوران، دفتر، سالن همایش و باغی زیبا دارد که با آبشارهای زیبا تکمیل شده است. از طریق ایستگاه Phrom Phong قطار هوایی می‌توانید به طور مستقیم به این مجتمع و مجتمع Emporium که آن سوی جاده است دسترسی داشته باشید. EmQuartier Bangkok از ساعت 10 تا 23 هر روز باز است.

مجتمع خرید Gateway خیابان Ekamai در بانکوک

یک مجتمع خرید دیگر در جاده سوخومویت که موضوعی را برای طراحی داخلی مجتمع انتخاب کرده، مجتمع Gateway خیابان Ekamai است. در این مجتمع، شیفتگی تایلند نسبت به ژاپن نمایان می‌شود. یک گربه خوش‌شانسی (Maneki-neko) خیلی بزرگ در ورودی مجتمع، مقدم شما را گرامی می‌دارد. طبقه اول و طبقه همکف مجتمع به غذا اختصاص پیدا کرده است. در طبقه دوم سالن‌های آرایش را خواهید یافت. در طبقه سوم با وجود بیش از 30 مغازه خرید لباس، لوازم جانبی و جواهرات، تجربه‌ای مانند بازار خواهید داشت. طبقه چهارم و پنجم به محصولات الکترونیکی اختصاص پیدا کرده‌اند. لوازم عکاسی فوق‌العاده‌ای در این قسمت پیدا خواهید کرد. برندهای اپل، سامسونگ و توشیبا بخش‌های مختص خود را در این طبقه دارند. می‌توانید وسایل الکترونیک خود را در این مجتمع تعمیر بکنید. این مجتمع هر روز از ساعت 10 تا 22 باز است. از ایستگاه Ekamai قطار هوایی بانکوک می‌توانید به این مجتمع دسترسی داشته باشید.

K Village بانکوک

K Village مجتمع بزرگ مدرنی در بانکوک است که بیشتر از 100 مغازه با تهویه مطبوع در 5 ناحیه مجزا دارد. 5 قسمت این مجتمع شامل این‌ها هستند: بخش مد و لباس، کافه و رستوران، سلامت و زیبایی، تکنولوژی و بازار خوراکی. قسمت شاخص این مجتمع بخش غذاخوری آن است که در آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می‌شود. این مجتمع تجاری که مورد علاقه نسل جدید تایلند است، بیشتر مواقع توسط اشخاص معروف تایلند بازدید می‌شود و سبک متفاوتی با دیگر مجتمع‌های تجاری جاده Sukhumvit دارد. مغازه‌ها و رستوران‌های این مجتمع از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز هستند و بازار خوراکی نیز از 8 تا 22 دایر است. K Village در خیابان Sukhumvit Soi 26 قرار گرفته و نزدیک انتهای خیابان Rama IV است. از طریق ایستگاه Phrom Phong قطار هوایی می‌توانید به این مجتمع دسترسی داشته باشید. با پای پیاده از ایستگاه Phrom Phong تا مجتمع 30 دقیقه راه است. بنابراین بهتر است این مسیر را تاکسی بگیرید.

Rain Hill Plaza در خیابان Sukhumvit 47 بانکوک

با فاصله ده دقیقه با پیاده‌روی از ایستگاه Thong Lor قطار هوایی بانکوک (BTS)، یکی از محبوب‌ترین مجتمع‌های خرید بین مسافران تور تایلند قرار گرفته است. مردم عاشق این هستند که به این مجتمع بیایند و مغازه‌های شیک و زیبای آن را ببیند. بعد به طبقه پایین رفته و در Penguin Love Chocolate یک تکه کیک بخورند و یک فنجان چای بنوشند. در مورد خرید توصیه می‌کنیم به Him and Her بروید. در این فروشگاه می‌توانید لباس‌های مردانه و زنانه را با طرح‌های قدیمی و طراحی‌های جدید پیدا کنید. در Triple Stiched لباس‌های مردانه طرح قدیمی را پیدا خواهید کرد و در Apostrophe’s می‌توانید کفش راحتی و تیشرت و لوازم تزئینی خانگی پیدا کنید. این مجتمع تجاری از 10 صبح تا 23 شب باز است.

بازار Sukhumvit بانکوک

این قسمت از بانکوک به خاطر تعداد زیادی فروشگاه‌های عربی به بخش خاورمیانه یا Little Arabia معروف شده است. غرفه‌های خیابانی این بازار، تیشرت، کیف، دی‎وی‌دی و سی‌دی‌های کپی و غیر اصلی می‌فروشند. این مکان از شهر محلی عالی برای خرید هدیه و سوغاتی برای خانواده و دوستان است. این بازار از ساعت 11 تا 23.30 باز است. می‌توانید از طریق ایستگاه Nana قطار هوایی، به این بازار دسترسی داشته باشید.

مجتمع خرید Nana Square بانکوک

Nana Square ممکن است بزرگترین و بهترین مجتمع خرید شهر نباشد، ولی اگر در تور بانکوک در منطقه Nana اقامت داشته باشید، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید بروید. مغازه‌ها در 5 طبقه این مجتمع، انواع و اقسام کالاها را می‌فروشند: لوازم الکترونیکی، لباس، هدیه و سوغاتی و کیف‌های دستی. در طبقه همکف بیشتر مواقع می‌توانید اجناسی با تخفیف‌های ویژه پیدا کنید، مانند لباس‌هایی که در آخر خط تولید هستند، لباس‌های ورزشی و همچین لباس‌های زیر. در مجتمع خرید Nana Square، همچنین به کافی‌نت، بانک، تبدیل ارز، خشکشویی و سالن زیبایی دسترسی خواهید داشت. اگر خرید هدیه و سوغاتی برای برگشت از تور تایلند را به لحظه آخر سپرده‌اید، مجتمع Nana Square محل خوبی برای خرید اجناس تخفیف خورده است. این مجتمع از ساعت 10.30 تا 22.30 باز است. از طریق ایستگاه‌های Asoke و Nana می‌توانید به این مجتمع دسترسی داشته باشید. این مجتمع در خیابان سوخومویت و نبش خیابان Sukhumvit Soi 3 قرار گرفته است.

مجتمع خرید Eight Thonglor بانکوک

این مجتمع خرید در خیابان Sukhumvit 55 و قبل از کوچه Soi 8 قرار گرفته است و تمرکز بر خوراکی دارد. این مجتمع با پای پیاده از ایستگاه قطار هوایی بانکوک زیاد دور نیست. رستوران‌ها بیشتر طبقه اول مجتمع را پر کرده‌اند. رستوران‌های Crepes و Co برای عصرانه‌ها و پنکیک‌هایشان بسیار معروف هستند. در True نیز می‌توانید یک فنجان قهوه بنوشید. پایین پله‌ها در طبقه زیرزمین یک سوپرمارکت خیلی بزرگ وجود دارد که شبانه روزی باز است و در آن محصولات بین‌المللی به فروش می‌رود. تعداد زیادی بوتیک شیک و عالی در این مجتمع وجود دارد. در Chateau de Sable می‌توانید لباس بچه بخرید. می‌توانید در Eight musique موسیقی‌های نایاب و کلکسیونی پیدا کنید. Vintage Store لباس‌های دسته دوم از طراحان معروف را می‌فروشد و Pantry Magic مکانی عالی برای خرید لوازم آشپزی و کیک‌پزی است.

Sukhumvit Arcade بانکوک

Sukhumvit Arcade به مرحله ویژه‌ای در حیاتش رسیده است. از نظر اندازه کوچکتر شده ولی هنوز از رونق نیفتاده است. اگر به دنبال چیزی هستید که برای سوغاتی با خود برگردانید یا به دنبال یک کیف مسافرتی هستید باید به Sukhumvit Arcade بروید. اگر به دنبال برندهای اصلی می‌گردید، حواستان باشد چرا که در این بازار انواع و اقسام لوازم قلابی و طرح اصلی به فروش می‌رسند؛ از لباس‌های ورزشی گرفته تا ساعت‌های رولکس. بیشتر مغازه‌های این بازار بانکوک، بعد از ظهرها باز می‌کنند. ولی خیاطها تمام روز باز هستند. توصیه می‌کنیم آخر وقت به این بازار بیایید، وقتی که تمام مغازه‌ها باز هستند و محیط شلوغ شده است. این بازار در خیابان Sukhumvit Soi 7 قرار گرفته و از طریق ایستگاه Nana قطار هوایی در دسترس است.

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2859

به "ده تا از بهترین مناطق خرید در سوخومویت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده تا از بهترین مناطق خرید در سوخومویت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید