معرفی جاذبه های گوانجو: مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو

به گزارش دور زمین، مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو در خیابان Dashijie و در منطقه Fanyu گوانجو قرار گرفته است. این پارک، یک پارک جامع تفریحی است که جاذبه‌های دیدنی، اقامتگاه‌ها، رستوران و مراکز سرگرمی را در یک مکان جمع کرده است.

معرفی جاذبه های گوانجو: مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو

مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو شامل دنیای شاد چانگلانگ (Changlong Happy World)، بهشت آبی چانگلانگ (Changlong Water Paradise)، سیرک بین‌المللی چیمه‌لانگ (Chimelong International Circus)، پارک حیات وحش ژیانگ‌جیانگ (Xiangjiang Sarafi Park)، پارک کروکودیل گوانجو (Guangzhou Crocodile Park) و مرکز گلف چیمه‌لانگ (Chimelong Golf Center) است.

دنیای شاد چانگلانگ (Changlong Happy World)

Changlong Happy World یک پارک تفریحی بزرگ است که نمایش‌های خیره‌کننده و دیگر فعالیت‌های جذاب را ارائه می‌دهد. تمام تجهیزات این پارک از اروپا وارد شده‌اند و طراحی و تکنولوژی آن‌ها در سطح جهانی است. ترن هوایی عمودی این پارک بهترین ترن هوایی دنیا شناخته می‌شود. این ترن هوایی که در قسمتی از آن ده حلقه وجود دارد در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و اولین در نوع خودش در آسیا و دومین در جهان بعد از نمونه مشابهش در انگلستان است. دنیای شاد Chimelong از این بخش‌ها تشکیل شده است: Habi Kingdom که برای بچه‌ها و خانواده‌ها عالی است؛ Screaming Zone که پر است از فعالیت‌های هیجان انگیز؛ Rainbow Bay که ترن هوایی در آن بخش قرار گرفته است به همراه Water Paradise و میدان مرکزی که نمایش‌هایی در آنجا برگزار می‌شوند.

پارک حیات وحش ژیانگ‌جیانگ (Xiangjiang Sarafi Park)

پارک حیات وحش ژیانگ‌جیانگ، حفاظت، تحقیق و تولید مثل حیوانات و گیاهان را با جاذبه‌های گردشگری و آموزشی ترکیب کرده است. حیوانات در محوطه‌های بزرگ و باز نگهداری می‌شوند که بازدیدکنندگان می‌توانند از میان این محوطه‌ها رانندگی کرده و نگاهی از نزدیک به حیوانات داشته باشند. این پارک بزرگترین پارک حیات وحش در آسیا است. بیشتر از 460 گونه نادر و در خطر و بیش از 20 هزار حیوان از تمام نقاط دنیا شامل 13 کوآلای استرالیایی، 10 پاندای غول پیکر، مورچه‌خوارهای هندوراسی در این پارک نگهداری می‌شوند. 5 نمایش حیوانات وجود دارد که از میان آن‌ها نمایش ببر سفید بزرگترین در نوع خودش در جهان است. پارک به دو بخش تقسیم شده است. یک بخش برای پیاده‌روی و یک بخش برای گشت و گذار با اتوبوس و ماشین. بخش سواری پارک اولین در نوع خودش در چین است. بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق سواری گروهی یا سواری شخصی در جنگل‌ها و مراتع گشته و از نزدیک با حیوانات تماس داشته باشند. بازدیدکنندگان از دیدن ببرهای سفید، زرافه‌ها، گورخرها و بزهای کوهی که در اطراف می‌چرخند شگفت‌زده خواهند شد.

بهشت آبی چیمه‌لانگ (Changlong Water Paradise)

این پارک آبی بزرگترین و پیشرفته‌ترین پارک آبی جهان است. این پارک آبی در گوانجو بین بچه‌ها و خانواده‌ها خیلی محبوب است. 70 درصد بازدیدکنندگان این بخش از پارک خانواده‌ها با بچه‌هایشان هستند. چندین سرسره آبی و فعالیت‌های آبی در این پارک وجود دارد که باعث می‌شود هر بازدیدکننده‌ای در هر سنی لحظاتی خوش را بگذراند. محوطه‌های اطراف پارک با گیاهان و گل‌های نیمه گرمسیری پوشیده شده است. حدود 100 محافظ حرفه‌ای در پارک می‌گردند تا امنیت بازدیدکنندگان را تضمین کنند.

پارک کروکودیل گوانجو (Guangzhou Crocodile Park)

پارک کروکودیل گوانجو یک پارک تفریحی است که تماشای کروکودیل‌ها، نمایش‌های حیوانات و آموزش‌های علمی را با هم ترکیب کرده است. این پارک بزرگترین پارک کروکودیل دنیا است و حدود 100 هزار کروکودیل از ده‌ها گونه و شکل را در خود جای داده است. پارک کروکودیل گوانجو 70 درصد کل کروکودیل‌های چین را در خود جای داده است. تمساح‌های چینی (یک گونه قدیمی و با ارزش) و تمساح‌های دهان اردکی نیز در این پارک وجود دارند. در این پارک بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند فرآیند زندگی کروکودیل‌ها را ببینند، روش فرآوری پوست کروکودیل را یاد بگیرند و از غذاهای تهیه شده از گوشت کروکودیل در رستوران این پارک لذت ببرند.

مرکز گلف چیمه‌لانگ (Chimelong Golf Center)

مرکز گلف چیمه‌لانگ بزرگترین مرکز تمرین گلف در جهان است. بیشتر از 50 زمین بازی برای نوجوانان و مبتدی‌ها و بیش از 100 زمین گلف خصوصی با استانداردهای بین‌المللی در این مرکز وجود دارد. سیرک بین‌المللی چیمه‌لانگ (Chimelong International Circus) سیرک بین‌المللی چیمه‌لانگ بزرگترین استادیوم سیرک در دنیا را دارد. این سیرک چند نمایش فوق‌العاده موفق را به روی صحنه برده است. آخرین این نمایش‌ها، Forest Code تلفیقی از سبک‌های غربی و شرقی است.

نکته‌هایی در مورد مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو

  • به دلایل امنیتی، از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های خود را برای بازرسی باز کنند.
  • لطفا غذا و نوشیدنی به پارک نبرید. مواد خطرناک شامل مواد آتش بازی و مواد سمی قدغن هستند. حیوانات خانگی، پرچم‌های رنگارنگ، ناقوس و طبل نیز در لیست وسایل ممنوعه هستند.
  • به دلایل حفظ ایمنی، به افراد با فشار خون بالا و بیمارهای قلبی، زنان باردار و آن‌هایی که تحت تاثیر الکل هستند توصیه نمی‌شود در سواری‌های هیجان‌انگیز شرکت کنند. بیشتر سواری‌ها محدودیت‌های قدی و سنی دارند. بنابراین لطفا به این محدودیت‌ها توجه کنید.
  • برای حفظ ایمنی و سلامتی بازدیدکنندگان، نباید در مغازه‌ها، محوطه‌های سواری، محوطه‌های نمایش و سرویس‌های بهداشتی سیگار بکشید.
  • تصاویری که شما در پارک می‌گیرید، تنها برای استفاده شخصی مجاز خواهد بود. استفاده تجاری از این تصاویر ممنوع است.
  • در زمان‌های بدی آب و هوا، مشکلات تجهیزات، مشکلات الکتریکی و غیبت بازیگران، پارک می‌تواند سواری‌ها و نمایش‌ها را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد، به تعویق بیاندازد یا کنسل کند.

رسیدن به مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو

این پارک در خیابان Dashijie در منطقه Fanyu گوانجو قرار گرفته است. از خط سه مترو گوانجو استفاده کنید و در ایستگاه Hanxi Changlong پیاده شوید. از خروجی A بیرون آیید و از اتوبوس‌های مخصوص پارک استفاده کنید. این اتوبوس‌ها هر 10 دقیقه یکبار به سمت پارک می‌روند. خط 304 اتوبوس نیز شما را به پارک حیات وحش می‌برد.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2870

به "معرفی جاذبه های گوانجو: مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی جاذبه های گوانجو: مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گوانجو: مجتمع تفریحی Chimelong گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید