معبد وانسانگ وارارام پاتایا

به گزارش دور زمین، معبد وانسانگ وارارام پاتایا (Wat Yansangwararam)، یکی از جاذبه‌های تاریخی تور پاتایا است که در فاصله 12 کیلومتری این شهر قرار گرفته است. شهر ساحلی پاتایا علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تفریحی جاذبه‌های تاریخی شاخصی مانند این معبد دارد.

معبد وانسانگ وارارام پاتایا

یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی پاتایا، معبد مدرن یانسانگ وارارام می باشد که موقعیت خوبی دارد. معماری معبد دیدنی وانسانگ وارارام پاتایا برگرفته از معماری ژاپنی، چینی، هندی،سوئیسی و مرکزی برای مدیتیشن پیشرفته نیز دارد. برخی بر این باور هستند که این سالن مدیتیشن می‌تواند آرامش خدایان را به شما القا خواهد کرد. تایلند کشوری پر از معابد گوناگون، مقدس و قابل احترام است، اما معبد وانسانگ وارارام که در پاتایا چیز دیگری می‌باشد و بیشتر گردشگران تور پاتایا را به خود جذب خواهد کرد.

تور تایلند بدون بازدید از جاذبه‌ای مانند معبد وانسانگ وارام تمام نشده است. به شما توصیه می‌کنیم بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

معبد وانسانگ وارارام پاتایا یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری تایلند در سال 1976 ساخته شده است. کلاس‌های مدیتیشن معبد وانسانگ به صورت روزانه هستند و طیف وسیعی از دوره‌های مختلف را دربرمی‌گیرند. در کنار معبد Wat Yansangwararam یک موزه چینی معروف به به نام ویهان سیان داشته که غنایم و اشیای عتیقه ارزشمند را برای نمایش گذاشته است. در اطراف این معبد باغ‌های زیبا، دریاچه‌های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را به محیطی زیبا و آرام تبدیل کرد است. این معبد تنها 3 کیلومتر تا باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و در نزدیکی کوه بودا قرار گرفته و ساختمانی مدرن دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3889

به "معبد وانسانگ وارارام پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد وانسانگ وارارام پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید