مس رفسنجان 1400؛ در پی تثبیت با آینده ای مبهم

به گزارش دور زمین، مس رفسنجان با این که سال 1400 را خوب شروع نکرد اما در ادامه نتایج خوبی کسب کرد و توانست خودش را به عنوان یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر معرفی کند.

مس رفسنجان 1400؛ در پی تثبیت با آینده ای مبهم

به گزارش خبرنگاران، مس رفسنجان در سال 1400 پیشرفت خوبی داشت و دیگر رقبا به چشم تیم تازه لیگ رجحان شده به آن نگاه نمی نمایند. این تیم با راهنمایی محمد ربیعی تا به امروز به اهدافی که داشته رسیده اما باتوجه به اما و اگرها درباره ماندن ربیعی در سرانجام فصل، باید دید مسی ها در صورت جدایی او می توانند راستا خوبشان را حفظ نمایند یا نه.

در ادامه مهم ترین اتفاقات مس رفسنجان در سال 1400 را مرور می کنیم:

لیگ بیستم؛ فراتر از هدف گذاری

مس رفسنجان در لیگ بیستم با هدف بقا در این رقابت ها شرکت کرد و برای رسیدن به این هدف، فعالیت زیادی در بازار جابجایی داشت. سیاست این تیم در جابجایی لیگ بیستم افزایش تجربه در ترکیب تیمش بود که در این راستا بازیکنانی مانند مهدی کیانی و محمد انصاری به مس یاری کردند.

مس رفسنجان سال 1400 را با تساوی بدون گل مقابل تراکتور شروع کرد و 5 باخت در 6 بازی بعدی کار را برای شاگردان ربیعی سخت کرد اما با دو برد و دو مساوی ای که در چهار هفته سرانجامی پیروز شد لیگ بیستم را در رده هشتم به سرانجام برساند تا نه تنها در لیگ برتر بماند، بلکه رتبه تک رقمی هم کسب کند؛ هدفی که این باشگاه برای فصل دوم حضورشان در لیگ برتر داشت.

حفظ شاکله تیم برای لیگ بیست و یکم

مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم سیاست متفاوتی نسبت به فصل گذشته در پیش گرفت. این باشگاه باتوجه به ماندن در لیگ برتر حالا به فکر تثبیت افتاد؛ هم در شاکله تیم و هم در لیگ برتر. به همین علت در ابتدای فصل به شکلی بازیکن جذب کرد که در نیم فصل نیازی به جذب بازیکن نداشته باشد. به همین علت برخلاف فصل گذشته در جابجایی نیم فصل پررنگ عمل نکرد و فقط دو خرید داشت که یکی از آن ها باتوجه به جدایی مهدی کیانی در نیم فصل رخ داد.

کسب رتبه تک رقمی؛ هدف مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم

با وجود این که مس رفسنجان در لیگ بیستم به رتبه تک رقمی دست پیدا کرد اما این علتی نشد که آن ها از خارج از برنامه عمل نمایند. به همین علت روی هدف گذاری فصل دومشان یعنی کسب رتبه تک رقمی ماندند. شاگردان محمد ربیعی عملکرد خوبی در لیگ بیست و یکم داشته اند و یکی از تیم های خوب این فصل رقابت ها بوده اند. این تیم در سرانجام سال 1400 لیگ برتر را در رتبه چهارم به سرانجام رساند و به نظر می رسد تا سرانجام فصل مسئله ای برای کسب رتبه تک رقمی نداشته باشد.

محمد ربیعی؛ معمای آینده مس

محمد ربیعی از لیگ آزادگان در مس حضور دارد و توانست این تیم را به لیگ برتر برساند. شاید بتوان محمد ربیعی را به عنوان رکن اصلی عملکرد خوب مس رفسنجان در نظر گرفت. با این حال او در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشت اظهار داشت که هنوز تصمیمش را برای لیگ بیست و دوم نگرفته و احتمال جدایی اش از مس رفسنجان وجود دارد. باید دید در صورتی که محمد ربیعی از مس جدا گردد، این تیم می تواند به فرایند خوبی که دارد ادامه دهد یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4988

به "مس رفسنجان 1400؛ در پی تثبیت با آینده ای مبهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان 1400؛ در پی تثبیت با آینده ای مبهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید