بهترین مسیرهای پیاده روی در تور تایلند

به گزارش دور زمین، به وسیله پیاده روی در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌های بیشتری بروید، بیشتر با مردم تایلند آشنا شوید و به بازدید طبیعتی بروید که در هیچ جای جهان مانند آن را مشاهده نکرده‌اید.

بهترین مسیرهای پیاده روی در تور تایلند

تایلند سرزمین شگفت‌انگیزی می‌باشد. حتما تصاویری از مناظر طبیعی بکر این کشور را دیده‌اید و برای سفر به این کشور زیبا مشتاق شده‌اید. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند، همین مسیرهای کوهستانی و جنگلی هستند که تورهای زیادی برای گشت‌وگذار در آن‌ها برگزار می‌شود.

پارک ملی سری فانگ نگا (Sri Phang Nga)

راه‌نوردی اگرچه سختی‌های خود را دارد اما قرار نیست مانع از آسایش و راحتی شما در سفر شود.  اقامتگاه‌های تفریحی لوکسی در پارک ملی جزیره‌ی Khao Lak وجود دارد که امکان ماجراجویی در فرهنگ و طبیعت بکر این پارک را برای شما فراهم می‌کند. این پارک ملی که بزرگترین پارک ملی تایلند است و برای حفاظت از جنگل‌های بارانی احداث شده است، مسیری هشت کیلومتری برای راه‌نوردی دارد. در این مسیر آبشارهای دیدنی را نظاره می‌کنید و از رودخانه عبور می‌کنید. البته برای عبور از رودخانه راه دیگری جز شنا وجود ندارد.

مسیر چیانگ رای (Chiang Rai) به چیانگ مای

اگر می‌خواهید در سفر به کشور دیگر، فرهنگ‌ آن را از نزدیک در تور تایلند مشاهده کنید و به خوبی با آن آشنا شوید، بهترین راه این است که به آرامی سفر کنید و زمان‌هایی را با اهالی آن منطقه بگذرانید. این مسیر یکی از بهترین مسیرها برای یک گشت‌وگذار تفریحی، ورزشی و البته فرهنگی است. در این مسیر در خانه‌های اهالی اقامت خواهید کرد. بومیان منطقه از شما پذیرایی می‌کنند و شما به آسانی و از نزدیک با سبک زندگی روستایی اهالی تایلند، آشنا می‌شوید. سفر شما از Baan Tha Sob Van در منطقه‌ی چیانگ خام (Chiang Kham) شروع می‌شود و در شمال مرکز چیانگ مای به پایان می‌رسد.

 مسیر چیانگ مای (Chiang Mai) به مای هونگ سون (Mae Hong Son)

این مسیر تجاری قدیمی، که در کنار جنگل‌های بکر بارانی قرار دارد، زمانی پر از تاجر و فروشنده بوده اما امروزه فقط راه‌نوردان از آن عبور می‌کنند. تپه‌های جنگلی انبوه و کوهستان‌های پوشیده در مه در منطقه‌ی مای هونگ سون، از میان بکرترین مناطق طبیعی تایلند می‌گذرند. تور شما از چیانگ مای آغاز می‌شود و با راه‌نوردی در دره‌های سرسبز و کوه‌های بلند، ادامه می‌یابد. روزی شش تا هشت ساعت پیاده‌روی خواهید کرد. در مسیرتان روستای Huay Hee Karen را خواهید دید. در این روستا در یک خانه‌ی سنتی اقامت می‌کنید و درباره‌ی سبک زندگی قبایل محلی و شیوه‌ی هماهنگی آن‌ها با طبیعت و محیط اطراف‌شان، مشاهده خواهند کرد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3942

به "بهترین مسیرهای پیاده روی در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مسیرهای پیاده روی در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید