مسئولان هرچه بیشتر در عرصه خدمتگزاری کوشش نمایند

به گزارش دور زمین، تهران (پانا)- دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت و تبریک یوم الله 22 بهمن بر حفظ روحیه مقاومت آحاد جامعه و کوشش هر چه بیشتر مسؤولان در عرصه خدمتگزاری به مردم تأکید کرد.

مسئولان هرچه بیشتر در عرصه خدمتگزاری کوشش نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در این بیانیه تصریح شد: بیست و دوم بهمن، روزِ مبارکِ به ثمر رسیدن نهضت اسلامی مردم غیور ایران به رهبری امام خمینی(ره) برای برپایی نظام مقدس جـمهوری اسلامی است.

این بیانیه می افزاید: اکنون که به فضل خداوند سبحان و با حضور آحاد مردم ایران در صحنه، این نهضت الهی و مردمی، چهل و دو سال از حیات این انقلاب شکوهمند می گذرد باید جبهه سپاس به درگاه باری تعالی سایید چرا که این انقلاب با پیشرفت های شگرف در حوزه های مختلف، نه تنها در عرصه داخلی که در عرصه بین المللی و منطقه ای آنچنان بارقه امید را در دل مسلمانان، آزادگان و مستضعفان دنیا روشن ساخته که جز حسرت و ناامیدی برای دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) چیزی باقی نمانده است.

مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه از آحاد ملت شریف و آزاده ایران اسلامی خواست به رغم اینکه به دلیل محدودیت های بهداشتی امکان برگزاری راهپیمایی 22 بهمن مهیا نیست، ضمن حفظ روحیه مقاومت و همبستگی از هر طریق ممکن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش تحکیم بخشند.

مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نیز فرض دانسته است که با کوشش مضاعف در خدمتگزاری به این مردم شریف، مضایقه نکرده و با مدنظر قرار دادن آرمان های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب علاوه بر ادای دِین به شهدای والامقام و امام بزرگوار از بار مسائل مردم و جامعه بکاهند ان شاءالله.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4145

به "مسئولان هرچه بیشتر در عرصه خدمتگزاری کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان هرچه بیشتر در عرصه خدمتگزاری کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید