بهترین مکان ها برای خرید در بانکوک

به گزارش دور زمین، تجربه‌های گوناگون خرید در بانکوک، به مراتب فراتر از قدم زدن در یک مرکز خرید یا گشتن در بازارها است. خرید در این شهر یک فعالیت شبانه‌روزی است که با بهترین نوعش در غرب برابری می‌کند، که طعم منحصر به فرد فرهنگ شرقی نیز به آن اضافه شده است. بازدید از هر کدام از مراکز خرید این لیست ده تایی تجربه‌ای ویژه برایتان خواهد بود و خیلی زود متوجه خواهید شد که چرا تایلند این قدر برای خرید مشهور است.

بهترین مکان ها برای خرید در بانکوک

مراکز خرید بانکوک (مال ها)

اگر به دنیال اجناس تخفیفی هستید به مرکز خرید MBK بروید. به دنبال بزرگترین مجتمع تجاری شهر هستید؟ به Central World بروید. محیطی کلاسیک چطور؟ به The Emporium بروید. البته اگر زرق و برق شما را جذب و تحریکتان می‌کند می‌توانید به مرکز خرید Siam Paragon بروید که مظهر بازاری شیک در بانکوک است.

بازار چاتوچاک بانکوک

ترکیبی از تمامی بازارهای بانکوک، بازار آخر هفته چاتوچاک بی‌نهایت است. وقتی بزرگی این بازار را ببینید شگفت‌زده می‌شوید، و احتمالا خیلی بیشتر با دیدن تنوع باور نکردنی اجناس موجود در این بازار. شما می‌توانید از صفحه‌های موسیقی قدیمی، مهره‌ها، زره‌های قدیمی گرفته تا اسب دریایی زنده را در این‌جا پیدا کنید. چانه زدن در این بازار طبیعی است فقط باید مؤدبانه انجام گیرد. می‌توان گفت خرید در این بازار یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تجربه‌ها در تور تایلند است.

بازار Asiatique the Riverfront بانکوک

بازار Asiatique ترکیبی از دو مرکز خرید محبوب در شهر است که اولی بازار شبانه و دیگری یک مرکز خرید بزرگ است. 10 دقیقه به سمت پایین رودخانه از ایستگاه Saphan Taksin BTS فاصله دارد، این بازار به مکانی برای یک تجارت بین‌المللی تبدیل شده و بیش از 1500 بوتیک و 40 رستوران دارد.

مجتمع Siam Square بانکوک

مجتمع Siam Square مانند شهر بانکوک جمع تضادها است. Siam یکی از گران‌ترین مناطق شهر برای اجاره‌ی زمین در شهر است. این مکان برای بانکوک مانند Bond Street برای لندن و خیابان پنجم برای نیویورک است.

خرید بعد از تاریک شدن هوا در بانکوک (بازارهای Khao San, Patpong, Rod Fai)

در بسیاری از شهرها شب هنگام، تمامی مغازه‌ها تعطیل می‌شوند. اما در بانکوک این‌گونه نیست. اگر هنگام غروب آفتاب به خیابان خائو سان بروید، لباس‌هایی مناسب سفر پیدا می‌کنید. بازار Patpong با دکه‌های برزنتی که انواع مختلف اجناس بدلی و عجیب را می‌فروشند. این‌ها فقط دو نمونه از بازارهای شبانه‌ی شهر بود. اگر در تور بانکوک بودید شب بیرون بروید و این تجربه منحصر به فرد را از دست ندهید.

Pantip Plaza (مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک)

اگر از علاقه‌مندان به تکنولوژی هستید، Pantip Plaza برای شما بهشت روی زمین است. اگر به دنبال گوشی، نوت‌بوک یا به‌روزترین لوازم الکترونیکی هستید Pantip Plaza بهترین مقصد برای شما است. از طبقه‌ی همکف تا سقف پر از مغازه‌های کامپیوتری و لوازم الکترونیکی است. قبل از رفتن مطمئن شوید که زمان کافی برای گشتن در این بازار را دارید.

مجتمع Pratunam بانکوک

Pratunam در میان مردم محلی به عنوان عمده‌فروشی لباس شناخته شده است، جایی که لباس‌های مد روز همزمان با لباس‌های عجیب غریب و لباس‌هایی که بعدا مد خواهند شد وجود دارد. خرید در این مکان سرگرم‌کننده است زیرا اجناسی وجود دارند که می‌توانید از سر تا پا برای خود خرید کنید آن هم با تخفیف. بازار عمده فروشی اصلی بازاری روباز است در نزدیکی دو هتل Indra و Baiyoke Sky و مجتمع‌های تجاری با تهویه مطبوع در خیابان اصلی قرار دارند.

بازار محله‌ی چینی های بانکوک (Chinatown Market)

بازار چینی‌ها در بانکوک عجیب و جذاب است. قدم زدن در خیابان‌های کوچک این بازار که پر از دست‌فروش است و گشتن در مغازه‌های شلوغ بسیار خوشایند است. در طول این بازار طلافروشی وجود دارد و می‌توانید کیسه‌های فندق بو داده، پولک‌دوزی‌ها، قلم و دفترچه‌های یادداشت و اسلحه‌های هنرهای رزمی را پیدا کنید.

بازار مواد غذایی Or Tor Kor بانکوک

Or Tor Kor که توسط یک راهنمای سفر مشهور، چهارمین بازار مواد غذایی تازه در جهان رتبه‌بندی شده است، فراتر از یک بازار محلی است. محصولات موجود در این بازار بهترین‌ها در کل کشور است. طیف گسترده‌ای از میوه‌ها و سبزیجات تازه، گوشت و غذاهای دریایی در این بازار وجود دارد. Or Tor Kor باید در لیست مکان‌های دیدنی که هر آشپزی باید ببیند قرار بگیرد.

بازار گل بانکوک (Bangkok Flower Market)

در میان بازارهای محصولات تازه در بانکوک، برترین بازار بدون شک بازار گل Pak Khlong Talad است. رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف گل یاسمن و حلقه‌های گل بافته شده باعث می‌شود تجربه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشید. خودتان را برای تجربه‌ی شبانه‌ی بازار آماده کنید که ارزش بیدار ماندن را دارد.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3688

به "بهترین مکان ها برای خرید در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خرید در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید