مرزبان: اخراج، سایپایی ها را متحدتر کرد

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید: من فقط یک بار به داور معترض شدم. وقتی که تمام نیمکت حریف در کنار زمین هستند داور باید مدیریت کند.

مرزبان: اخراج، سایپایی ها را متحدتر کرد

به گزارش خبرنگاران ، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی، آثار روانی ناشی از نبردن های تیمش در بازی های گذشته را عامل اصلی عملکرد تیم مقابل سایپا و شکست 2 بر یک می داند. او در همین رابطه می گوید: ما بی تجربه بودیم و وارد جنجالی شدیم که نباید می شدیم. همان طور که در نیمه اول بازی کردیم، باید کار را ادامه می دادیم اما در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت و در ضدحمله به مشکل خوردیم. تیم من در چند بازی گذشته پیروز نگردیده و آثار روانی آن به تیم ضربه زده است.

با اینکه سایپایی ها معتقدند بازیکن شان به ناحق اخراج گردیده اما مرزبان هم در مقاطعی به داوری اعتراض داشت که درباره این اعتراض، این طور شرح می دهد: من فقط یک بار به داور معترض شدم. وقتی که تمام نیمکت حریف در کنار زمین هستند داور باید مدیریت کند. در مورد 10 نفره شدن سایپا هم باید بگویم که این موضوع باعث شد آنها متحدتر شوند و بازی بهتری انجام بدهند. ما شرایطی داشتیم که گل دوم و سوم را هم بزنیم اما با بی تجربگی فرصت ها را از دست دادیم. ما خیلی خوب تمرین و تیم مان را سازماندهی نموده بودیم. فوتبال خوبی هم بازی کردیم اما آن چیزی که من انتظار داشتم این بود که نباید وارد جنجال بازی حریف می شدیم و باید به روند خوب مان ادامه می دادیم.

زمانی که نفت مسجدسلیمان از حریف جلو بود، علیرضا مرزبان به بازیکنش گفت خودش را زمین نیاندازد. او در همین رابطه شرح می دهد: من انتظار دارم که تیمم شرافتمندانه بازی کند. بازیکنان من هر موقع که به زمین افتادند همه مصدوم بودند. وقتی که بازیکن به زمین می خورد دو سیگنال می فرستد. ابتدا به بازیکنان خودی می گوید که ما را زدند و سیگنال دیگر این است که به حریف می گوید که من را زدی. من مخالف وقت کشی هستم و اعتقاد دارم بازی شرافتمندانه همیشه جواب داده است. استرس تیم ما زمانی زیاد شد که با حریف وارد جنجال شدیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 868

به "مرزبان: اخراج، سایپایی ها را متحدتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: اخراج، سایپایی ها را متحدتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید