نگاهی به نمایش استقلال مقابل نساجی؛ از بی دقتی مهاجمان تا ثبت یک کلین شیت دیگر

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- تیم های استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه 0-0 مساوی به سرانجام رسید.

نگاهی به نمایش استقلال مقابل نساجی؛ از بی دقتی مهاجمان تا ثبت یک کلین شیت دیگر

به گزارش خبرنگاران، استقلال در این بازی نتوانست به پیروزی برسد و این در حالی بود که این تیم در این بازی بیشتر از خیلی از بازی هایی که در آن برنده از زمین خارج شده بود موقعیت ساخت اما خبری از پیروزی در این ملاقات نبود و این تیم 2 امتیاز ارزشمند را در ورزشگاه امام رضا از دست داد. صحبت های مان را از خط دفاعی استقلال شروع می کنیم این تیم برای این بازی از سیستم 4 دفاعه بازی قبلی فاصله گرفت و باز هم با سیستمی سه دفاعه راهی میدان شد.

اما با این تغییر هم دروازه استقلال باز نشد و روی خیلی از صحنه ها که ساختار دفاعی استقلال شکسته می شد، این تیم فاصله ای تا گل خودن نداشت اما محمد دانشگر و روزبه چشمی با یک حرکت فردی به خوبی خطر را دفع می کردند و خود حسینی هم روز کم اشتباهی داشت تا دفاع استقلال یک کلین شیت دیگر به نام خود ثبت کند اما به طرز محسوسی ما می توانیم شاهد افت عملکرد خط دفاعی تیم استقلال باشیم و آبی ها برای حفظ آمار خوب خود در بازی های بزرگ آینده باید امیدوار باشند که محمد دانشگر، روزبه چشمی یا عارف غلامی مثل امروز به موقع در بزنگاه ها دروازه استقلال را نجات دهند.

مورد دیگری که باید به آن پرداخته گردد. علت تغییر سیستم استقلال نسبت به بازی با فجر است که موقعیت های بسیار خوبی هم در آن بازی ساخته شده بود. فرهاد مجیدی شاید اگر تیمش را با همان سیستم 4 دفاعه و با حضور عزیزبک آمانوف راهی میدان می کرد نتیجه طور دیگری قم می خورد اما عملا این سرمربی بازیکنی مثل آمانوف را روی نیمکت نشاند تا عارف غلامی به ترکیب تیم شکل سه دفاعه بدهد و با توجه به سابقه و تفکرات فرهاد مجیدی پیش بینی می شد شاهد چنین تصمیم محافظه کارانه ای باشیم.

در بخش خط حمله هم مهاجمان تیم استقلال باید فرصت طلب تر از این حرف ها ظاهر شوند. آبی ها روی خیلی از صحنه ها می توانستند با یک ضربه سنجیده شده دروازه حریف را باز نمایند اما این اتفاق رخ نداد و حالا این دو امتیاز ارشمند از دست رفته است. آبی های تهران این روز ها درگیر همان دست حواشی ای شده اند که سال ای قبل در مقاطع حساس گریبان این تیم را می گرفت و ظاهرا کنترل این حواشی هم کم کم از دست کادر فنی تیم در رفته است.

استقلال صدر جدول را در اختیار دارد اما حال این تیم در شرایط مساعدی قرار ندارد و اگر این شرایط ادامه داشته باشد قطعا این تیم رنگ قهرمانی را نمی بیند. هواداران استقلال هم باید بدانند که تیم شان تنها در یک بازی مساوی نموده است و به جای شماتت تیم در پی مسائل در جای دیگری بگردند چرا که تیم نمایشی همسان با نمایش های گذشته اش داشت.

در این هفته پرسپولیس 3 بر 1 مس رفسنجان را شکست داد، استقلال بدون گل برابر نساجی متوقف شد، ذوب آهن 2 بر 0 پدیده را شکست داد، تراکتور و سپاهان 2-2 مساوی کردند، گل گهر سیرجان 2 بر 1 نفت آبادان را شکست داد، فجر سپاسی و پیکان 1-1 شدند، نفت مسجد سلیمان و طرفدار و فولاد نیز بدون گل مساوی شدند.

در لحظه ای که ارسلان مطهری تصور می کرد در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ خواهد شد، علیرضا حقیقی با خروج خود اجازه تصاحب توپ را به مهاجم استقلال نداد تا در برخورد این دو با یکدیگر، مطهری سرنگون گردد و آبی پوشان برای عدم اعلام پنالتی به علی صفایی معترض شوند. در شرایطی که صفایی با چهره مصمم خود دستور به ادامه کار داد و برخورد حقیقی و مطهری را پنالتی تشخیص نداد اما از همان لحظات بود که در فضای مجازی اعتراض هواداران استقلال به او شروع شد و تا همین حالا هم ادامه دارد. آنها تصور می نمایند که تصمیم داور باعث شده تا تیمشان شانس رسیدن به سه امتیاز حساس بازی با نساجی را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5663

به "نگاهی به نمایش استقلال مقابل نساجی؛ از بی دقتی مهاجمان تا ثبت یک کلین شیت دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به نمایش استقلال مقابل نساجی؛ از بی دقتی مهاجمان تا ثبت یک کلین شیت دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید