مدیرعامل پیروز ایرانول پس از 6 سال خداحافظی کرد

به گزارش دور زمین، مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل پیروز و محبوب کارگران و کارکنان شرکت نفت ایرانول که از سال 92 تا به امروز عضو هیات مدیره و مدیر عامل ایرانول بود با شکستن رکوردهای تولید، فروش، صادرات، صادرات روغن موتور، کاهش خام فروشی، سهم بازار و سود و توجه به رفاه و معیشت کارگران پس از شش سال از ایرانول خداحافظی کرد.

مدیرعامل پیروز ایرانول پس از 6 سال خداحافظی کرد

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام ایرانول، مهندس اسحاقی در گفت وگویی ضمن تایید خبر تغییر خود و انتصاب آقای مجید محسنی مجد، گفت: آقای محسنی مجد از مدیران با تجربه، با انگیزه و دارای ارتباطات قوی و از دوستان خوبم هستند و مطمئنا قوی تر از من عمل خواهند کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و آرزو می کنم ایرانول به جایگاهی برسد که با افتخار بگویم شش سال خدمتگزاری کارکنان ایرانول را کرده ام.

وی ضمن تشکر از بزرگان خانواده به خصوص دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سالاری مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی و دکتر ترکان ریاست محترم هیات مدیره شستا که همیشه باعث دلگرمی و پشتوانه محکمی برای ما در کارهای اجرایی بودند و همچون پدری دلسوز و مهربان مواظب مدیران هستند، گفت: از حمایت های دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا و مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو تشکر می کنم و ممنون این بزرگواران هستم، من بعد از برگزاری مجمع درخواست تغییر داده بودم گرچه طولانی شد اما با تغییر من موافقت کردند.

وی ضمن تشکر از همه کارکنان، کارگران، روسا و مدیران زحمتکش و اعضای هیات مدیره گفت: ضمن خداحافظی و طلب حلالیت عذرخواهی می کنم نتوانستم آن گونه که شایسته بودند محبت های آنها را جبران کنم و امیدوارم این حقیر را بخاطر کم کاری های احتمالیم ببخشند.

مهندس اسحاقی نقش رسانه ها را در موفقیت های ایرانول در دوره خود کم نظیر دانست و گفت: لازم می دانم از همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه ایرانول داشتند بخصوص همکاران عزیزم در جامعه بزرگ رسانه تشکر کنم که مرا یاری کردند تا ایرانول را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

وی ضمن تشکر از همه مدیران و کارکنان شستا، تاپیکو، ایرانول، عاملین فروش و اتو سرویس کاران از همه دلسوزان خانواده بزرگ ایرانول خواست تا آقای محسنی مجد را در ادامه راه یاری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2304

به "مدیرعامل پیروز ایرانول پس از 6 سال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پیروز ایرانول پس از 6 سال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید