محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 شد

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری نقش جواد جوادی را در سریال شبکه دو بازی خواهد نمود.

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 شد

به گزارش سیما فیلم، سعید سعدی تهیه کننده سریال بچه مهندس درباره تغییر بازیگر نقش جواد جوادی گفت: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس های ایشان شروع شد.

وی در ادامه تاکید نمود: ما کوشش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشد و با آنکه ویدر مجموعه دیگری مشغول بازی بود و کارش در آن مجموعه 20 روز بیشتر طول کشید، با برنامه ریزی دقیق صحنه های دیگر را گرفتیم که او به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست های نامتعارف این بازیگر این امر میسر نشد. ما از نظر فراوری به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

وی درباره یک دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل های قبل گفت: در سری های قبل هم این نقش با بازیگران دیگر ایفا شد و ان شالله با هدایت های احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی آید.

این تهیه کننده باسابقه تلویزیون درباره میزان تصویربرداری اجرا شده گفت: تا به امروز 20 درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

سریال بچه مهندس 4 به تهیه کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3543

به "محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید