مجتهد: دیوان پادشاهی خود را برای اعلام پادشاهی بن سلمان آماده نموده است

به گزارش دور زمین، حساب کاربری مجتهد در شبکه اجتماعی توییتر خود اظهار داشت که دیوان پادشاهی در حال آماده شدن برای اعلام پادشاهی ولیعهد سعودی است.

مجتهد: دیوان پادشاهی خود را برای اعلام پادشاهی بن سلمان آماده نموده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حساب کاربری مجتهد و افشاگر اسرار خاندان سعودی مدعی شد که دیوان پادشاهی خود را برای اعلام پادشاهی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی آماده نموده است.

افشاگر اسرار خاندان سعودی توییت کرد که حرف و حدیث ها این روزها درباره تدارکات دیوان پادشاهی و سایر مقامات برای اعلام پادشاهی محمد بن سلمان صحت دارد و سطح تدارکات و آمادگی ها برای آن، به سطح شکوه امپراتوری نزدیک تر است.

عجیب اینکه متولیان تدارکات از موعد این مراسم اطلاعی ندارند و معین نیست که واقعا این مراسم برگزار می گردد یا اینکه صرف آمادگی برای اجرا در صورت مرگ پادشاه است.

اخیرا نیز یک کارشناس مسائل منطقه با تشریح هدف ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان از ارسال پیغام به رهبران بعضی از کشور های منطقه از جمله اعضای شورای همکاری خلیج فارس گفت: پادشاه عربستان در کوشش است با تغییر رویکرد نو از انزوای سیاسی خارج شده و زمینه را برای پادشاهی بن سلمان فراهم کند .

پیشتر منابع مطلع به میدل ایست آی گفتند که بن سلمان میخواهد پدرش را که دچار فراموشی شده، مجبور کند تا از پادشاهی کناره گیری کند .

روزنامه بیزینس اینسایدر اظهار داشت که نگرانی ها در مورد سلامتی ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود 85 ساله پس از اقامت 482 روز متوالی در کاخ خود در شهر نئوم در شمال غربی عربستان افزایش یافته است .

اینسایدر به نقل از چندین متخصص تاکید نمود که ملک سلمان از زوال عقلی رنج می برد و اطلاعات در مورد شرایط واقعی سلامتی وی یک راز کاملاً حفاظت شده است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4878

به "مجتهد: دیوان پادشاهی خود را برای اعلام پادشاهی بن سلمان آماده نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتهد: دیوان پادشاهی خود را برای اعلام پادشاهی بن سلمان آماده نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید