مازندران، علیرضا امامی فر: باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم، لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این هاست

به گزارش دور زمین، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، بازی تیمش مقابل نساجی فوق العاده و پرهیجان بوده است.

مازندران، علیرضا امامی فر: باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم، لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این هاست

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، علیرضا امامی فر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران گفت: فکر می کنم امروز یک بازی فوق العاده و پرهیجان انجام شد. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شده بودند. ما به لحاظ فنی در 25 دقیقه اول اسیر جو ورزشگاه شده بودیم و بچه های مان نتوانستند وظایف شان را انجام دهند، ولی به مرور توانستیم وظایف مان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سبک بازی هر دو تیم درگیرانه تر شد و مصدومیت ها هم بیانگر همین موضوع بود. در ادامه به گل دوم رسیدیم و با آوردن بازیکنان باتجربه سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم، ولی نتوانستیم و گل دوم را دریافت کردیم. به نظر من، ما باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم. ما توقع مان این است که از تیم هایی مثل سپیدرود و نساجی که این همه جوان و فوتبالیست به فوتبال کشور عرضه می نمایند، حمایت نمایند. لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این هاست. اگر کلیه عوامل شهر و استان همکاری نمایند فکر می کنم در آینده این دو تیم حرف های بیشتری در فوتبال داشته باشند. تماشاگران هم امروز سنگ تمام گذاشتند. بچه های ما تماشاگران را تشویق کردند و جا دارد از طرفداران نساجی و تیم خودمان هم تشکر کنم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه نمود: وقتی برای سه امتیاز وارد زمین می شوید طبیعی است که در دفاع ضعف داشته باشید. اگر دقت کنید نساجی و سپیدرود تجربه زیادی در لیگ برتر نداشته اند و تازه به لیگ برتر آمده اند و تا این دو تیم شکل بگیرند زمان می برد. من امیدوارم از مربی های جوانی که وارد عرصه مربیگری می شوند حمایت گردد و در آینده بتوانند افراد مؤثری برای فوتبال ما باشند.

امامی فر درباره قضاوت داور دیدار نساجی مازندران - سپیدرود رشت هم توضیح داد: من سعی می کنم فوتبال را به عنوان یک پروسه ای که در 90 دقیقه انجام می گردد در نظر بگیرم و هیچ وقت به شکل جزئی به آن نگاه نمی کنم. به هرحال وقتی بازیکن ضربانش به 200 می رسد و طرفدار و مربیان هر دو تیم هم هیجان دارند، ممکن است اعتراضاتی باشد. ما باید اول تصاویر را ببینیم و صبر می کنیم روی مسائل داوری، کارشناسی گردد بعد از آن صحبت می کنیم. الان نمی توانیم درباره داوری صحبت کنیم. اینقدر داوران امروز ما قابل احترام و باعث افتخار هستند که نمی توانیم درباره آنها حرفی بزنیم.

وی در انتها درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: مسلماً نه تیم ما بلکه تمام تیم های لیگ برتر برنامه ریزی بلندمدت دارند، ولی بازیکن هایی که برای ما کار می نمایند توانایی های شان را نشان دادند و خوب کار می نمایند. امروز هم دیدید که بازیکنان باتجربه ما خوب کار کردند و از بازیکنان جوان ما کم نداشتند. ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم و در نیم فصل کادرفنی اگر احتیاج باشد می تواند در مورد جذب بازیکن تصمیم بگیرد. خوشبختانه در سپیدرود کوشش شده که بدهی ها پرداخت گردد. اگر شما بخواهید الان سه بازیکن هم بگیرید هزینه اش شاید دو سه میلیارد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1306

به "مازندران، علیرضا امامی فر: باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم، لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، علیرضا امامی فر: باید از الان خودمان را آماده بازی با استقلال کنیم، لیاقت نساجی و سپیدرود خیلی بیشتر از این هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید