صالحی: پارس جنوبی برای تجدیدنظرخواهی باید هزینه دادرسی را پرداخت کند، در روز تعطیل هم تشکیل جلسه می دهیم

به گزارش دور زمین، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تأکید کرد که این کمیته در صورت درخواست تجدیدنظرخواهی پارس جنوبی در روز تعطیل هم تشکیل جلسه می دهد.

صالحی: پارس جنوبی برای تجدیدنظرخواهی باید هزینه دادرسی را پرداخت کند، در روز تعطیل هم تشکیل جلسه می دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره نامه ای که از سوی دبیرکل فدراسیون در تاریخ 29 تیر ماه به باشگاه پارس جنوبی ارسال شده است، گفت: این نامه از سوی دبیرکل فدراسیون به درستی ارسال و به تیم پارس جنوبی جم به مدت یک هفته فرصت داده شده است تا ضمن پرداخت هزینه دادرسی مستندات تجدیدنظرخواهی در این زمینه را اعلام کند.

وی در ادامه اضافه نمود: آیین نامه می گوید ظرف مدت یک هفته جهت آنالیز پفراینده دادرسی باید هزینه دادرسی پرداخت گردد و اگر کسی شکایتی نسبت به حکم پفراینده داشته باشد، می تواند با پرداخت هزینه اقدام به درخواست رسیدگی کند.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اضافه نمود: کمیته انضباطی در راستای اجرای حکم خود به مدت یک هفته فرصت تجدیدنظرخواهی برای فرد یا باشگاه را می دهد و در واقع فرایند پرداخت هزینه دادرسی از روز تعیین شده به مدت یک هفته خواهد بود. حال اینکه باشگاه مربوطه در روز اول یا روز آخر اقدام به درخواست تجدیدنظرخواهی کند، بستگی به خود آن باشگاه دارد.

صالحی درباره اینکه آخرین مهلت باشگاه پارس جنوبی پنجم مرداد یعنی یک روز قبل از ملاقات با استقلال اعلام شده است، در انتها گفت: باشگاه پارس جنوبی جم تا روز پنجم مرداد ماه مهلت دارد درخواست تجدیدنظرخواهی خود را ارسال کند و زمانی که درخواست مربوطه به کمیته انضباطی ارسال شد، کمیته انضباطی بلافاصله پفراینده را به کمیته استیناف ارسال خواهد نمود. حتی اگر در روز تعطیل هم پفراینده ای به دست ما برسد به خاطر کمبود وقت، کمیته استیناف به فوریت تشکیل جلسه می دهد و پفراینده را آنالیز و در نهایت رأی را صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3345

به "صالحی: پارس جنوبی برای تجدیدنظرخواهی باید هزینه دادرسی را پرداخت کند، در روز تعطیل هم تشکیل جلسه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: پارس جنوبی برای تجدیدنظرخواهی باید هزینه دادرسی را پرداخت کند، در روز تعطیل هم تشکیل جلسه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید