لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم

به گزارش دور زمین، لیونل مسی، ستاره 31 ساله بارسلونا در خصوص راز موفقیت خود صحبت کرد.

لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیونل مسی چند روز قبل و برای ششمین بار عنوان توپ طلای فرانس فوتبال را از آن خود نموده و از این حیث در تاریخ فوتبال رکورددار شد. در آستانه ملاقات حساس هفته آینده مقابل رئال مادرید، لیونل مسی مدعی شد مانند همواره انتظار دارد مقابل یک رئال مادرید قدرتمند بازی کند.

لیونل مسی گفت: من انتظار دارم مانند همواره با رئال مادرید بسیار قدرتمندی روبرو شویم. بازی های رئال مادرید و بارسلونا همواره خاص و ویژه هستند، اما دو تیم در شرایط فعلی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارند.

ششمین توپ طلا؟ همه جوایز ویژه هستند، هر کدام متفاوت بوده و اتفاق خاصی به شمار می آید. با توجه به سطح شخصی و فوتبالی سال جاری، این توپ طلا برای من خاص است. همه جوایزم ویژه هستند و هر کدام اهمیت خود را دارند و این توپ طلا هم همینطور است.

راز موفقیت؟ کار و کوشش، این فرایند باعث می گردد که من بخواهم به رشد کردن، یادگیری و کوشش خود ادامه دهم. من از خودم مراقبت کنم و از آنچه انجام می دهم لذت می برم. من عاشق فوتبال هستم و همواره علاقه دارم نکات جدیدی یاد بگیرم.

ناکامی های لیگ قهرمانان؟ صادقانه بگویم، گذشته همواره وجود دارد، اما ما باید و باید از ابتدا آغاز کنیم. این یک سال جدید و یک رقابت جدید است. ما باید از اشتباهات گذشته بیاموزیم، اما به زمان حال فکر کنیم و آنچه را که طی دو سال گذشته تجربه کردیم فراموش کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2260

به "لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی: انتظار یک رئال مادرید قدرتمند را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید