قصر دوک، یکی از مهمترین جاذبه های ونیز ایتالیا

به گزارش دور زمین، کاخ دوج (Doge's Palace) یا قصر دوک در ونیز ایتالیا قرار دارد. این جاذبه‌ی نمادین و مهم ونیز از قرن چهاردهم به بعد محل اقامت دوج ونیز بوده است. در طول قرن‌ها، بازسازی‌ها و نوسازی‌های متعددی در این قصر انجام شده، ولی به سبک گوتیک این قصر احترام گذاشته شده و تنها المان‌هایی کلاسیک به آن اضافه شد. کاخ دوک در سال 1923 به روی عموم باز شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین موزه‌های ونیز در میان گردشگران تور ایتالیا تبدیل شده است.

قصر دوک، یکی از مهمترین جاذبه های ونیز ایتالیا

چیزهایی زیادی برای دیدن در قصر دوک وجود دارد. مسافران تور ایتالیا از بازدید از معماری بی‌عیب و نقص قصر، فضاهای داخلی و نمایشگاه‌های برپا شده در قصر لذت می‌برند. موزه قصر دوک به بازدیدکنندگان اطلاعات داده و آن‌ها را با یکی از تاثیرگذارترین شهرهای زمانه آشنا می‌کند. تصمیمات سیاسی مهمی در این قصر گرفته شده بوده است. گردشگران مشتاق و کنجکاو همچنین می‌توانند در تورهای همراه با راهنما شرکت کنند. این تورها آنها را به یک گردش در مکان‌های مخفی قصر دوج که برای بازدیدکنندگان عادی در دسترس نیستند می‌برند.

قصر دوج یک شاهکار معماری بوده و مکانی مهم از نظر تاریخی است. این قصر یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ونیز در میان مسافران تور ایتالیا است. تمام طول سال برای بازدید از قصر دوک مناسب است. این قصر در میدان سن مارکو قرار گرفته است و شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های آبی و یا با پیاده‌روی از مناطق مختلف ونیز به آن برسید.

انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2936

به "قصر دوک، یکی از مهمترین جاذبه های ونیز ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "قصر دوک، یکی از مهمترین جاذبه های ونیز ایتالیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصر دوک، یکی از مهمترین جاذبه های ونیز ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید