فیلم نرگس آبیار در جشنواره Middle East Now ایتالیا

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: فیلم اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند ساخته نرگس آبیار از تاریخ 8 تا 13 آوریل 2014 در جشنواره بین المللی Middle East Now (جشنواره خاور میانه) در بخش مسابقه با آثار دیگر به رقابت می پردازد.

فیلم نرگس آبیار در جشنواره Middle East Now ایتالیا

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در ادامه حضورش در جشنواره های خارجی و بین المللی به بخش مسابقه جشنواره خاورمیانه راه یافته است.

این جشنواره در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می گردد که هر ساله فیلم های پیروز و برتر جشنواره های بین المللی را به نمایش و رقابت می گذارد. در این جشنواره همچنین ویدئو آرت های برتر و آثار نقاشان و عکاسان مطرح جهان به نمایش در می آید.

در دوره های پیشین این جشنواره فیلم های جدائی نادر از سیمین اصغر فرهادی، پله آخر علی مصفا، پرویز مجید برزگر، آینه های روبرو نگار آذربایجانی و... به نمایش در آمده اند.

اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار پیش از این در حضورهای بین المللی خود در جشنواره شانگهای حضور پیروزی را تجربه کرد. این فیلم داستان زنی باردار را روایت می نماید که روزمرگی زندگی او با اتفاقی غیر منتظره در یک میهمانی دگرگون می گردد. در این فیلم گلاره عباسی، حسام بیگدلو، مهران رجبی، گیتی معینی و فاطمه شکری نقش آفرینی نموده اند. پخش بین المللی این فیلم را ایران نوین فیلم به عهده دارد.

شیار 143 دومین فیلم سینمایی نرگس آبیار به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی سال جاری در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در می آید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1992

به "فیلم نرگس آبیار در جشنواره Middle East Now ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نرگس آبیار در جشنواره Middle East Now ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید