بهترین فود کورت های کوالالامپور

به گزارش دور زمین، به تور مالزی رفته‌اید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیز بخورید؟ در کوالالامپور فودکورت‌های (Food Court) بسیار با تنوع غذایی فوق‌العاده زیاد وجود دارند. فودکورت‌های مالزی بهترین مکان‌ها برای چشیدن مزه واقعی غذاهای محلی مالزی هستند. در این مقاله، لیستی از 5 نمونه از بهترین فودکورت‌های کوالالامپور پایتخت کشور مالزی تهیه و معرفی شده‌اند.

بهترین فود کورت های کوالالامپور

فودکورت هوتونگ (Hutong) واقع در مرکز خرید Lot 10 کوالالامپور

فودکورت هوتونگ واقع در مرکز خرید Lot 10 کوالالامپور، مکانی است که بهترین تهیه‌کنندگان و فروشندگان غذاهای خیابانی این شهر، گرد هم جمع شده‌اند تا لذت چشیدن طعم انواع غذاهای مالزی را برای مشتریان فراهم کنند. بسیاری از فروشندگان، دارای روش‌های پخت و خوراک‌های مخصوص به خود هستند که قدمت برخی از آنها ممکن است حتی به یک قرن رسیده و نسل به نسل به زمان حال انتقال یافته است تا از این طریق، فرهنگ تهیه غذاهای محلی مالزی زنده نگهداشته شود. این فودکورت در سال 2013 افتتاح شده و بسیاری از معروفترین تهیه‌کنندگان مواد غذایی را یک جا دور هم جمع کرده و در نتیجه، چیزی را از دست نخواهید داد.

  • ساعت کاری: روزانه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان 50 سلطان اسماعیل، مرکز خرید Lot 10، طبقه زیرزمین

فودکورت KLCC Signatures واقع در مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (Suria KLCC) کوالالامپور

این فودکورت فوق‌العاده در تور کوالالامپور، غذاهایی را از سراسر دنیا در یک مجموعه گرد هم آورده است. با قدم زدن در این مکان می‌توانید غرفه‌های ارائه‌دهنده غذاهایی از کشورهای هند، مالزی، چین، تایلند، لبنان، ژاپن، ویتنام و حتی فست‌فودهای سابوی (Subway) و مکدونالدز (McDonalds) را در کنار یکدیگر ببینید. در اینجا، بازدیدکنندگان هر آن چه را که دوست دارند از غذاهای تهیه شده با برنج، انواع هات‌داگ، کاری و پیتزا گرفته تا انواع ساندویچ را پیدا می‌کنند. غذا در این فود کورت بسیار خوش قیمت است و مبلغی در حدود 3 دلار می‌باشد. این فودکورت دارای چشم‌اندازی به پارک کی ال سی سی کوالالامپور می‌باشد و به همین دلیل آن را به مکانی زیبا برای صرف ناهار یا شام تبدیل نموده است.

  • ساعت کاری: روزانه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان Jalan Ampang، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

Food Republic در مرکز تجاری Pavilion کوالالامپور

این مجموعه فروش غذا، یکی دیگر از فودکورت‌های کوالالامپور است که در آن، مجموعه‌ای از بهترین فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی و رستوران‌ها را زیر سقفی دور هم جمع کرده و در آن می‌توان انواع غذاها را با قیمت‌هایی فوق‌العاده ارزان تهیه نمود. در این جا به انبوهی از غذاهای متنوع تهیه شده از برنج از سراسر دنیا، نودل‌ها، دسرها، غذاهای دریایی و غیره مواجه خواهید شد. Food Republic قصد دارد تا بهترین غذای آسیا را به مردم ارائه کند، پس اگر در زمان تور مالزی قصد رفتن به این مکان را کردید، بهتر است با شکم خالی به این فود کورت بروید، چرا که غذا برای امتحان کردن زیاد است.

  • ساعت کاری: روزانه از 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان شماره 118 بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)

فودکورت SS2 Selera Malam در SS2 Petaling Jaya کوالالامپور

این فودکورت یک نقطه مرجع برای غذاهای خیابانی محلی مالزی و غذاهای آسیایی است. با داشتن محبوبیت فوق‌العاده زیاد بین مردم مالزی، این محل در زبان بومی به وای سک کای (Wai Sek Kai) به معنی مسیر پرخوری معروف شده است. غرفه 62 در آن به ارائه غذاهای دریایی و گوشت مخصوص، شناخته شده است. برای چشیدن نمونه‌هایی از غذاهای محلی مالزی هم، غرفه 51 پیشنهاد می‌شود. غرفه شماره 19 هم با ارائه کاسه‌هایی از مخلوط برنج و مرغ، ارائه کننده غذاهای دلچسب و قوی است و اگر هوس طعم‌های شیرین داشتید، غرفه شماره 41، ای بی سی (ABC) را ارائه می‌دهد که همان انواع چاشنی‌های شیرین یخی (مانند یخ در بهشت خودمان) هستند.

  • ساعت کاری: روزانه از 5 بعد از ظهر تا 12 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Petaling Jaya، خیابان Jalan SS 2/62

کافه آسیا، در Subang Jaya کوالالامپور

Asia Café فودکورتی است که مطمئنا ارزش بازدید را دارد. این فودکورت با دارا بودن بیش از 80 غرفه تهیه و فروش غذا از سراسر دنیا، عموما مملو از مشتریان گرسنه‌ای است که دوست دارند در عین سیر شدن، از چشیدن بهترین طعم‌ها لذت ببرند. در این فودکورت دو عدد پروژکتور سینمایی بزرگ و چندین تلویزیون بزرگ پلاسما قرار داده شده به طوری که مردم می‌توانند در حین غذا خوردن، مسابقات فوتبال را نیز تماشا کنند. همچنین 300 کافی‌نت مخصوص جوان‌هایی وجود دارد که علاقه زیادی به انجام بازی‌های اینترنتی دارند، در حالی که شام خود را همان‌جا صرف می‌کنند.

  • ساعت کاری: روزانه از 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، سنلانگور، Subang Jaya، خیابان Jalan SS 15/8a
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3622

به "بهترین فود کورت های کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فود کورت های کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید