بهترین فعالیت های تابستانی در چین

به گزارش دور زمین، تابستان‌های چین را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد: گرم، مرطوب. راهی برای دور زدن گرما وجود ندارد، بنابراین در تور چین در تابستان، خود را برای عرق ریختن آماده کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. تابستان در بیشتر نقاط دنیا گرم است، این طور نیست؟ بنابراین این خبر نباید برایتان خیلی شوک‌آور بوده باشد. با این حال در این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین و مفرح‌ترین فعالیت‌هایی را که می‌توانید در زمان سفرتان در تابستان به چین انجام دهید را برایتان بازگو کنیم.

بهترین فعالیت های تابستانی در چین

از نیمه‌های می تا نیمه‌های جولای، فصل بارانی برای جنوب و شرق چین است. در چین به این بارش‌ها، باران‌های آلویی می‌گویند چرا که در زمان رسیدن میوه‌ها اتفاق می‌افتند. خیلی دلگیر نباشید، بارانی خود را به تن کنید و مشکل خاصی نخواهید داشت. شمال چین همان الگوی بارش را ندارد، بنابراین اگر نگران خیس شدن هستید در برنامه سفرتان در تور چین بازدید از پکن و شیان را انتخاب کنید. بعد از این که باران تمام می‌شود، باید به دنبال سایه‌ای بگردید که شما را از آفتاب سوزان خورشید حفظ می‌کند. آفتاب همراه با آسمان صاف بر بخش آخر تابستان‌های چین حکم می‌راند.

در تابستان‌های چین کارهای زیادی برای انجام دادن و فستیوال‌هایی عالی برای شرکت کردن وجود دارد. ماه‌های تابستانی، ایده‌آل‌ترین زمان‌ها برای رفتن به تور تبت هستند؛ در این زمان هوا معتدل است و بیشتر فستیوال‌های این منطقه در جولای و آگوست برگزار می‌شوند. برای دریافت اشعه آفتاب می‌توانید به شهرهای ساحلی Qingdao و Xiamen بروید. اگر دوست دارید نهایت بهره را از شن‌های سفید ساحل ببرید، مستقیم به سمت پایین کشور و به جزیره هانیان بروید. در شهرهای بزرگی مانند پکن، چنگدو و شانگهای می‌توانید مکان‌های بسیاری را برای نشستن در سایه، لذت بردن از یک چای گوارا و استراحت کردن پیدا کنید.

Xiamen

اگر به دنبال گذراندن زمانی در ساحل هستید، یکی از این چند مقصد گردشگری را امتحان کنید. Xiamen که سابق بر این با نام Amoy شناخته می‌شد، یک شهر کوچک و آرام درست روبه‌روی تایوان است. این شهر سواحلی عالی، تفرجگاه‌های بی‌مانند، رستوران‌هایی با غذاهای دریایی خوشمزه و اتمسفری آرامش‌بخش دارد. Qingdao یکی دیگر از شهرهای کوچک چین با سواحل معروف و مکان‌های زیادی برای لذت بردن از آفتاب است. سانیا شهری در جزیره هانیان در دریای چین جنوبی و بهشت کسانی است که در مورد ساحل خیلی جدی هستند. از میان تعداد زیادی اقامتگاه‌های ساحلی بین‌المللی رده بالا و 5 ستاره، می‌توانید انتخاب کنید و یک تعطیلات کلاسیک ساحلی را در تور چین داشته باشید.

اگر در تور چین می‌خواهید طبیعت و مناظر کوهستانی را ببینید، این‌ها انتخاب‌هایی بی‌نقص برایتان خواهند بود. تبت در تابستان بهترین آب و هوایش را دارد. هیچ زمانی را بهتر از ماه‌های تابستانی برای تجربه فستیوال‌های رنگارنگ این منطقه پیدا نخواهید کرد. Jiuzhaigou یک پارک ملی معروف و یک حفاظتگاه طبیعی در استان سیچوان است. قوم‌های تبتی متعددی در این منطقه زندگی می‌کنند، بنابراین از نظر فرهنگی مقصدی جذاب است؛ البته دلیل اصلی سفر به این منطقه مناظر طبیعی است. این منطقه با جنگل‌های بکر و دست نخورده و دریاچه‌های فوق‌العاده شفاف پر شده است و اگر از یک شهر بزرگ چین به این محل بیایید، از این که چنین طبیعت چشم‌نوازی هنوز در چین باقی مانده است شگفت‌انگیز خواهید شد.

Moganshan

کوهستان سونگ و معبد شائولین مقصدی عالی برای کسانی است که می‌خواهند علاوه بر طبیعت‌گردی، کمی در مورد تاریخ و مذهب چین نیز بدانند. چهار کوهستان مقدس بودایی، هزاران توریست و کوهنورد را هر تابستان به تور چین می‌کشانند. اگر خیلی بلند همت باشید شاید بتوانید از هر چهار تای این کوه‌ها بالا بروید. دیوار بزرگ چین همتایی در چین ندارد. بله، احتمالا بازدیدتان را با صدها توریست دیگر شریک خواهید بود، ولی دلیلی وجود داشته که این دیوار این قدر مشهور شده است. اگر در پکن بودید بازدید از آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اگر زمان نداشتید که خیلی از شهرها دور شوید، توجه داشته باشید که برخی از شهرهای چین فضاهای سبز و پارک‌های معروف بسیاری دارند. باغ‌های سوژو معروف هستند و دریاچه غربی هانگزو و کوهستان Mogan در نزدیکی این شهر، مقصدهای عالی برای طبیعت‌گردی‌اند. پایگاه تولید مثل پاندا در چنگدو به شما فرصت می‌دهد در فضایی سرسبز این حیوانات با نمک و دوست‌داشتنی را از نزدیک ببینید.

در شانگهای نیز فعالیت‌های تابستانی بسیاری وجود دارد. در برخی از بهترین رستوران‌های شانگهای می‌توانید در فضای باز غذاهای خود را میل کنید. کفش‌های راحتی خود را به پا کرده و به یک گردش پیاده‌روی در جاده Fuxing، محله قدیمی Hongkou و جاده‌های Shaoxing و Taikang بروید. سوار بر قایق یک گردش آرامش‌بخش بر روی رودخانه Huang Pu داشته باشید و بدون صرف انرژی فراوان از دیدنی‌های منطقه باند لذت ببرید. وقتی در شانگهای بودید بد نیست به بیرون شهر رفته و از پارک مجسمه‌های شانگهای و شهرهای آبی نزدیک شهر هم دیدن کنید.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3707

به "بهترین فعالیت های تابستانی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فعالیت های تابستانی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید