پنج خیابان مشهور برای خرید در چین

به گزارش دور زمین، از دکه‌های کنار خیابان گرفته تا مجتمع‌های بزرگ و مدرن تجاری، از مغازه‌های معمولی گرفته تا سوپرمارکت‌های محبوب، چین تعداد زیادی مکان عالی برای خرید دارد که می‌تواند تمام خواسته‌های خریداران را برآورده کند. بیشتر شهرهای بزرگ و اصلی چین مانند پکن، شانگهای، شیان، هانگزو و گوانجو (گوانگجو)، خیابان‌های ویژه‌ای برای خرید دارند که محصولات داخلی چین با تخفیف در آن‌ها ارائه می‌شوند.

پنج خیابان مشهور برای خرید در چین

در شهرهای بزرگ چین، فروشندگانی که یک نوع جنس می‌فروشند معمولا در یک خیابان و در کنار هم هستند که باعث می‌شود خرید آسان شود و کلی در زمانتان صرفه‌جویی شود. چین یک مقصد عالی برای خرید کردن است؛ از چوب‌های غذاخوری ساخته شده از بامبو گرفته تا یادگاری‌های انقلاب فرهنگی چین، به هر چه که علاقه داشته باشید در چین پیدا خواهید کرد. به عنوان کارخانه دنیا، شما تقریبا می‌توانید هر چیزی را که فکرش بکنید را در چین پیدا کنید.

خیابان Wangfujing (پکن، شمال چین)

Wangfujing یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پیاده‌راه‌های چین و یکی از مقصدهای اصلی برای کسانی است که در مدت تور چین می‌خواهند خرید کنند. در طول تابستان در این منطقه کافه‌های فضای باز زیادی وجود دارد، مکان‌هایی که می‌توان یک بستنی یا نوشیدنی یخ‌زده گرفت و در زیر چترهای آفتابی کمی استراحت کرد. این خیابان همچنین محل قرارگیری تعداد زیادی فروشگاه سوغاتی‌، دکه‌های غذافروشی و مغازه‌های فروش نقاشی‌های چینی است. بعد از ظهرها، در بازار غذای عصر این خیابان، انواع خوردنی‌های پکن و دیگر نقاط چین به فروش می‌رسد.

خیابان Chunxi (چنگدو، استان سیچوان، جنوب غربی چین)

مراکز خرید چنگدو، در بزرگترین و شلوغ‌ترین خیابان خرید شهر یعنی خیابان Chunxi جمع شده‌اند. فروشگاه‌های برندهای معروف، بوتیک‌ها، مجتمع‌های خرید، سوپرمارکت‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع، بازدید از این مکان را بسیار لذت‌بخش می‌کند. این خیابان همچنین محلی عالی برای گشتن و امتحان کردن مزه غذاهای عالی چین است.

پیاده‌راه Shangxiajiu (گوانجو، استان گوانگدونگ، جنوب چین)

خیابان Shangxiajiu حدود 1.2 کیلومتر طول دارد و بیش از 300 مغازه از جمله بسیاری از برندهای جدید و قدیمی را در خود جای داده است. این خیابان از معماری سنتی و منحصر به فردی بهره می‌برد که به خوبی فرهنگ Lingnan (جنوب چین) را بازتاب می‌دهد. در این خیابان همچنین تعداد زیادی چایخانه و رستوران وجود دارد، اگر خواستید غذاهای خوشمزه محلی را امتحان کنید.

خیابان Barkhor (لهاسا، تبت، جنوب غربی چین)

خیابان Barkhor در قلب لهاسا و دورتادور معبد Jokhang قرار گرفته است. در گذشته، این خیابان یک دایره طواف برای زائران و جاده‌ای مقدس در چشم تبتی‌ها بود؛ هم اکنون این خیابان یک مرکز خرید است، منطقه‌ای قدیمی با کلی وسایل رنگارنگ تبتی. در این خیابان می‌توانید کلی سوغاتی پیدا کنید و کمی از فرهنگ بودایی این منطقه از چین را تجربه کنید.

خیابان مرکزی (هاربین، استان Heilongjiang، شمال شرقی چین)

خیابان مرکزی، یک پیاده‌راه سنگ‌فرش شده است که با تعدادی زیادی مغازه، رستوران، معماری‌های قدیمی مربوط روسیه و مجتمع‌های تجاری بزرگ پر شده است. خیابان مرکزی بخشی از شهری است که 110 سال پیش توسط روس‌ها ساخته شد. در این خیابان همچنین می‌توانید مغازه‌هایی که محصولات روسی می‌فروشند، تعداد زیادی رستوران بین‌المللی و سوپرمارکت‌های بزرگ را پیدا کنید.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3022

به "پنج خیابان مشهور برای خرید در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج خیابان مشهور برای خرید در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید