فرصت ویرایش اطلاعات برای ثبت نام کنندگان مسکن ملی

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد برای کسانی که در طرح ملی مسکن اطلاعات اشتباه یا ناقص وارد سامانه ثبت نام نموده اند، زمانی برای ویرایش در نظر گرفته شده است.

فرصت ویرایش اطلاعات برای ثبت نام کنندگان مسکن ملی

به گزارش ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: سرانجام سال گذشته مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن به سرانجام رسید اما ممکن است اطلاعات بعضی افراد در سامانه جامع طرحهای حمایتی مسکن به صورت صحیح درج نشده یا ناقص اجرا شده باشد که حتما زمانی را برای ویرایش اطلاعات آنها معین می کنیم. متعاقبا این زمان اعلام خواهد شد.

وی اضافه نمود: تمامی متقاضیان تا خردادماه معین تکلیف می شوند. برای بیش از 90 درصد متقاضیان، سه شرط تاهل، سرپرست خانوار بودن و سابقه مالکیت در ستاد وزارت راه و شهرسازی آنالیز شده و شرط چهارم که سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد نظر است به استان ها محول شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: همکاران ما در استان ها تا خرداد ماه فرصت دارند شرایط متقاضیان را آنالیز و معین تکلیف نمایند. نهایتا به متقاضیان اعلام می نمایند که واجد شرایط هستند یا خیر. اگر واجد شرایط هستند به آنها اعلام می گردد که در بانک عامل حساب باز نمایند و وارد اجرای پروژه خواهند شد.

محمودزاده بعلاوه درباره اینکه مذاکره با شرکت های چینی برای ورود به طرح نهضت ملی مسکن به کجا رسید، اظهار کرد: مذاکره با شرکت های خارجی مثل چین و ترکیه از دستور کار خارج نشده و ادامه دارد؛ چرا که برای حجم بزرگ ساخت و ساز در قالب نهضت ملی مسکن حتما احتیاج به فناوری های تازه ارزان داریم.

وی اضافه نمود: خیلی از فناوری های ساخت در کشور وجود دارد که می گردد از آن استفاده کرد اما در پروژه جهش فراوری و تامین مسکن باید استطاعت گروه های هدف این طرح را نیز مدنظر قرار دهیم که این فناوری ها بعضا چنین ویژگی ندارند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در عین حال از توان سازندگان داخلی غافل نیستیم. موضوع صنعتی سازی را به فراخوان گذاشته ایم و از 586 شرکت داخلی که تاییدیه فنی دارند خواسته ایم تا در طرح نهضت ملی مسکن سه مشخصه کیفیت، سرعت اجرا و کاهش قیمت تمام شده را در دستور کار قرار دهند؛ در این زمینه جلساتی را با بعضی از آنها برگزار نموده ایم و یکی از مهمترین دستور کارهای وزارت راه و شهرسازی در سال تازه ارتقای فناوری ساخت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5602

به "فرصت ویرایش اطلاعات برای ثبت نام کنندگان مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ویرایش اطلاعات برای ثبت نام کنندگان مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید