کجای مال Asiatique بانکوک غذا بخوریم؟

به گزارش دور زمین، مال روباز Asiatique، ده‌ها و ده‌ها مکان برای غذا خوردن دارد. اگر قصد دارید در تور تایلند خود برای شام به این مال بروید، قبل از رفتن کمی برنامه‌ریزی کنید تا با گزینه‌های فراوان این مال سردرگم نشوید. انتخاب‌های غذا خوردن مشخصا داخل سه دسته‌بندی قرار می‌گیرند: دکه‌های مرکز Asiatique که سبک فود کورت/غذای خیابانی دارند، رستوران‌های دارای میز و صندلی و رستوران‌های زنجیره‌ای رده متوسط با غذاهای اکثرا محلی.

کجای مال Asiatique بانکوک غذا بخوریم؟

فود کورت اصلی مال Asiatique در قسمت عقبی مجتمع قرار دارد. در این جا شما می‌توانید غذاهای کلاسیک تایلندی، برخی از غذاهای محبوب خیابانی تایلند و همچنین غذاهای ژاپنی و چینی را پیدا کنید. اگر می‌خواهید در بین خرید و گشت‌تان در مال، یک استراحت کوتاه داشته باشید و یک غذای سریع سوم تام یا پد تای با یک نوشیدنی خنک نوش جان کنید، این فود کورت، ارزان‌ترین و سریع‌ترین گزینه‌تان خواهد بود.

اگر می‌خواهید یک وعده غذای رسمی‌تر بخورید می‌توانید به یکی از ده‌ها رستوران مجتمع مراجعه کنید. برخی از بهترین‌های آن‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

آیا کنجکاو هستید بدانید بچه باحال‌های تایلند چه چیزی می‌خورند؟ اگر به حدس زدن باشد، دیب دیب احتمالا بهترین حدستان خواهد بود. منوی تایلندی/ایتالیایی/ژاپنی آن‌ها به شکل غافل‌گیرکننده‌ای خوب از آب در آمده است. DibDib انتخابی خوب است، مخصوصا وقتی هیچکس در گروهتان نمی‌تواند تصمیم بگیرد می‌خواهد برای شام چه چیزی بخورد. شام این رستوران ارزان نیست و انتظار خرج کردن حداقل 500 بات برای هر نفر بدون سفارش نوشیدنی را داشته باشید.

دوست دارید در تور تایلند یک نوشیدنی محلی ایرلندی را در کنار رودخانه Chao Phraya بنوشید؟ به کافه ایرلندی Flann O’Brien’s بروید و خورشت گوسفند، برگرها، ماهی سرخ شده، پای ماهیگیران و دیگر خوراکی‌های معمول این نوع رستوران‌ها را امتحان کنید. این رستوران بزرگ حسی اصیل را انتقال می‌دهد؛ مخصوصا زمانی که بازی‌های فوتبال در تلویزیون‌های رستوران به نمایش گذاشته می‌شوند. با این که در زمان سفرتان، غذاهای تایلندی احتمالا اولین انتخابتان خواهد بود با این حال آن‌هایی که غذای غربی خونشان کم شده با دیدن این رستوران خوشحال خواهند شد.

رستوران Kacha Kacha یک رستوان سبک Teppanyaki با انتخاب‌هایی خوب از غذاهای معمول این رستوران‌ها است: Yakitori و Okonomiyaki. دکور رستوران کمی بیش از حد با اصالت به نظر می‌آید و بیشتر شبیه یک پارک تفریحی است تا یک رستوران زیاد کار کرده ژاپنی. اما با در نظر گرفتن این واقعیت که همیشه شلوغ است مشخص است که کارشان را درست انجام می‌دهند. شما همچنین می‌توانید در طبقه بالا در بالکن سقف‌دار رستوران که با فانوس‌های کاغذی زیبا تزئین شده غذای خود را میل کنید.

Kodang Talay یکی از چند رستوران تایلندی خوب در Asiatique است. غذای اصلی رستوران غذاهای دریایی است که به خوبی با محل قرارگیری رستوران یعنی در کنار رودخانه هماهنگ است. این رستوران غذاهای دریایی کلاسیک تایلند را به مسافران تور بانکوک ارائه می‌دهد و از غذاهای آن‌ها می‌توان به ماهی ملایم پخته شده، توم یوم گانگ و کیک ماهی سرخ شده اشاره کرد. تعداد زیادی غذای بدون ماهی، شامل سبزی‌های سرخ شده، املت و نودل هم وجود دارد.

Capri که درست روبه‌روی محل پهلو گرفتن قایق‌های مسافربری قرار دارد، بیشتر غذاهای ایتالیایی ارائه می‌دهد. از جمله این غذاها می‌توان به پیتزاهای خوشمزه و پاستاهای عالی اشاره کرد. این رستوران نسبتا قیمت بالایی دارد و سرویسش کمی با عجله به نظر می‌آید، اما نسبت به محبوبیتش عادی است.

نمی‌خواهید یک غذای گران میل کنید و به فود کورت هم علاقه‌ای ندارید؟ در بخش جلویی Asiatique نیم دوجین رستوران‌های زنجیره‌ای محلی وجود دارد. غذاها، مزه غذاهای رستوران‌های زنجیره‌ای را می‌دهد و ولی آن‌ها مردم محلی بیشتری را جذب می‌کنند بنابراین برای شما هم احتمالا مکان‌های جذاب‌تری برای خوردن غذاهای اصیل در تور تایلند نسبت به گزینه‌های توریستی هستند.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3724

به "کجای مال Asiatique بانکوک غذا بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کجای مال Asiatique بانکوک غذا بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید