غذاهای جنوب تایلند

به گزارش دور زمین، به هر بخشی از کشور تایلند که به آن سفر کنید، با طعم و بویی متفاوت از غذاها روبرو خواهید شد. در این مقاله شما را با رژیم غذایی مردم جنوب تایلند آشنا خواهیم کرد.

غذاهای جنوب تایلند

اگر به دنبال غذاهای تند و تیز هستید مسقیم به سمت بخش های جنوبی در تور تایلند بروید چون مطمئنا در هیچ بخش دیگری از تایلند نمی توانید غذاهایی از این تندتر پیدا کنید! غذاهای جنوب تایلند با طعم های خوشمزه بسیار تاثیرگزار هستند و گردشگران زیادی فقط به خاطر همین غذاها به جنوب تایلند می روند. کشورهایی مثل اندونزی، مالزی و هند برروی فرهنگ غذایی این ناحیه تاثیرزیادی داشته است. در این بخش از کشور مسلمانان زیادی زندگی می کنند و این موضوع هم بر روی فرهنگ غذایی آن ها بی تاثیر نیست.

از آنجایی که این بخش به ساحل نزدیک است مردم از ماهی بیشتر از گوشت استفاده می کنند. نارگیل از مواد غذایی اصلی کاری ها می‌باشد و با امتحان غذاها مزه ترش و تند را بیشتر از هر طعم دیگری حس می کنید. Nam prik kapee یک جور سس است که از خمیر میگو، فلفل، شکر پالم و آب لیمو درست می شود و با سبزیجات خام و ماهی سرخ شده خورده می شود و از محبوب ترین غذاهای این ناحیه است. مطمئنا یکی دیگر از غذاهای معروف این ناحیه geang است که یک جور کاری و یا سوپ تند می‌باشد که به شما توصیه می‌کنیم طعم ان را در تور تایلند بچشید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4008

به "غذاهای جنوب تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "غذاهای جنوب تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهای جنوب تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید