طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در مشگین شهر اجرا می گردد

به گزارش دور زمین، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین شهر از اجرای طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در این شهرستان اطلاع داد.

طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در مشگین شهر اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، ایمانعلی ایمانی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین شهر، صبح شنبه در بازدید از پروژه در حال احداث منطقه نمونه گردشگری ایلاندو گفت: کامل ترین مجموعه آبدرمانی، اقامتی، پذیرایی و تفریحی در این منطقه اجرا می گردد.

او اضافه کرد: این مجموعه در قالب یک معماری ارزشمند و برگرفته از سازه آلاچیق عشایر که در قطر 50متر و ارتفاع 18متر اجرا می گردد، احداث خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشگین شهر اظهار کرد: این مجموعه در سه طبقه طراحی شده است که طبقه زیرزمین شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، کلینیک طب اسلامی، رختکن و VIp، طبقه همکف استخرهای زنانه و مردانه، پارک آبی جذاب و مفرح، طبقه اول هتل، طبقه دوم رستوران گردون و طبقه سوم رصدخانه نجومی در نظر گرفته شده است.

ایمانی از راه اندازی موزه اختصاصی معرفی فرهنگ غنی عشایر و احداث بزرگ ترین سرسره روباز به طول 18متر در منطقه اطلاع داد و اضافه کرد: پیش بینی می گردد شاهد افزایش ماندگاری مسافر با تاسیسات ذکر شده باشیم.

او تاکید نمود: این طرح گردشگری به عنوان طرح برگزیده شتاب گردشگری است که اجرای آن شتاب توسعه گردشگری این شهرستان را موجب خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2056

به "طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در مشگین شهر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح برگزیده استارت آپ گردشگری در مشگین شهر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید