تور دبی ارزان: صخره بزرگترین الماس سفید دنیا برای نخستین بار در دبی به نمایش عایدی

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران-بزرگ ترین الماس سفید دنیا با نام صخره روز آدینه 25 مارس برای نخستین بار پیش از حراج آن در دبی به نمایش گذاشته شد. پیش بینی می گردد که این جواهر گران بها تا 30 میلیون دلار فروخته گردد.

تور دبی ارزان: صخره بزرگترین الماس سفید دنیا برای نخستین بار در دبی به نمایش عایدی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران به نقل از یورو نیوز؛به گفته موسسه حراج اشیای هنری کریستیز، جواهر گلابی شکل 228.31 قیراطی بیش از 20 سال پیش در آفریقای جنوبی استخراج و صیقل داده شده است.

این جواهر قیمتی پس از نخستین نمایش خود در دبی که از 26 تا 29 مارس ادامه خواهد داشت، به تایپه، نیویورک و ژنو سفر خواهد نمود تا در 11 مه به حراج گذاشته گردد.

راهول کاداکیا، مدیر بین المللی جواهرات کریستیز به خبرگزاری فرانسه گفت که خاورمیانه همواره از جواهرات و سنگ های قیمتی استقبال نموده است.

او در مورد چرایی انتخاب دبی برای نمایش این الماس قیمتی از وجود شمار زیاد کلکسیونرهای مهم در این منطقه اشاره نمود که خواستار این نوع جواهرات هستند.

مؤسسه کریستیز در بیانیه ای اظهار داشت که این الماس، بزرگ ترین الماس گلابی شکل دی-زد (D-Z) است که تا به امروز به وسیله مؤسسه گوهرشناسی آمریکا درجه بندی شده است.

این مؤسسه در مورد دیگر ویژگی های الماس صخره اطلاع داد که این الماس دارای رنگ جی (G)، و شفافیت وی اس1 (VS1) است.

مؤسسه کریستیز بعلاوه اظهار داشت که رکورد قبلی مربوط به حراج بزرگ ترین الماس بی رنگ 163.41 قیراطی بود که در نوامبر 2017 به قیمت 33.7 میلیون دلار فروخته شد.

حراج خانه ساتبیز در لندن در اوایل امسال الماس معما، بزرگ ترین الماس تراش خورده دنیا به وزن 555.55 قیراط را به قیمت 4.3 میلیون دلار فروخت.

مطالب مرتبط

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5034

به "تور دبی ارزان: صخره بزرگترین الماس سفید دنیا برای نخستین بار در دبی به نمایش عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: صخره بزرگترین الماس سفید دنیا برای نخستین بار در دبی به نمایش عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید