رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مدیران استقلال در هزینه ها دقت داشته باشند تا مشکل شان حل گردد

به گزارش دور زمین، رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مدیران استقلال در هزینه ها دقت داشته باشند تا مشکل شان حل گردد

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مدیران استقلال در هزینه ها دقت داشته باشند تا مشکل شان حل گردد

به گزارش خبرنگاران، حسین شهریاری در خصوص حضور در مراسم عزاداری امام حسین(ع)، گفت: حماسه حسینی می تواند تاثیر بزرگی روی روحیه ورزشکاران و بعلاوه عموم مردم داشته باشد. این حماسه، قدرت شیعیان را نشان می دهد و حضور در این مراسم می تواند حماسه خوبی برای شیعیان دنیا باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص برطرف مشکل میزبانی تیم های ایرانی از تیم های عربستان، گفت: ان شاالله اتفاق خوبی بیفتد. منتظریم بینیم کجا می توانیم میزبان باشیم. ان شاالله بحث حضور طرفداران حل گردد. ما در این مورد درخواست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استادیوم آزادی آماده نمی گردد، گفت: باید سوال کنیم. درحال کوشش هستند تا آماده گردد ولی نمی دانم اتفاق می افتد یا نه، باشگاه کوشش می نماید بازی بدون حضور تماشاگر نباشد. کمیته انضباطی برای داستان هند یک محرومیت اظهار داشت. دنبال این هستیم حل گردد تا بازی با طرفدار باشد. فدراسیون هم در حال یاری است. باشگاه عزم خودش را جمع نموده اس. در یکسال اخیر باشگاه مدیریت دقیقی روی همه مسائل داشته و خوب مدیریت کردند.

شهریاری در خصوص صحبت های شب گذشته خطیر در خصوص تبعیض بین دو باشگاه در موضوع اسپانسر، عنوان نمود: این تبعیض نیست. نشان می دهد باشگاه پرسپولیس مدیریت خیلی خوبی دارد. آن ها درکارشان، عملکرد و هزینه ها، دقت و پیگیری دارند. وقتی یک مدیریت خوب کار می نماید دلیلی ندارد بگویند تبعیض وجود دارد. مدیران استقلال هم افراد خوب و قوی هستند. ان شاالله با دقت پیگیری نمایند تا مشکلشان حل گردد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص کوشش برای حضور تماشاگران در بازی با النصر، گفت: پیگیری های زیادی از طرف باشگاه و پرسپولیس شد. ان شاالله نتیجه به نفع ایران گردد. همه ارگان ها مانند وزارت ورزش کوشش می نمایند و ان شاالله اتفاق خوبی برای کشورمان رقم بخورد.

شهریاری در خصوص صحبت های خطیر مبنی بر اینکه مدیران پرسپولیس مانع عقد قرارداد استقلال با اسپانسر شدند، گفت: مدیریت پرسپولیس بر اساس وظایف خودش کار می نماید. قطعا مدیریت پرسپولیس دنبال این نیست که چه کسی قرارداد می بندد. هرکسی در مسیر خودش حرکت می نماید. مدیریت پرسپولیس دقیق است. کل باشگاه با دقت کار می نماید. همه، اصول را رعایت می نمایند و پیگیر هستند. ان شاالله این اتفاق خوب در باشگاه استقلال هم بیفتد.

وی در خصوص اینکه آیا موافق اسپانسر مشترک است، عنوان نمود: اصلا کاری به این نداریم و به آن هم فکر نکردیم. وظیفه داریم قسمتی از عایدی را از محل اسپانسر تامین کنیم. باشگاه با مدیریت خوب درویش این کار را انجام می دهد.

شهریاری درمورد بحث VAR، گفت: این یک الزام است. قطعا مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش یاری می نمایند تا این اتفاق بیفتد و میزبانی به خوبی انجام گردد. از وزارت ورزش و مسئولین فدراسیون درخواست ویژه داریم که این اتفاق خوب برای ایران بیفتد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اطلاع دارد استادیوم آزادی برای اولین بازی این تیم آماده می گردد، عنوان نمود: اطلاع دقیقی ندارم. آنطور که با مدیرعامل شرکت توسعه صحبت کردم؛ درحال کوشش هستند این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص روند جابجایی پرسپولیس و به تاخیر افتادن جذب مهاجم خارجی، گفت: باشگاه باید در این مورد صحبت نمایند. آن ها پیگیری می نمایند و اطلاع دقیق دارند.

شهریاری در خصوص اینکه چقدر امیدوار است درخواست از AFC برای حضور تماشاگران در بازی با النصر محقق گردد، گفت: درحال پیگیری هستیم. قطعاً همه یاری می نمایند. مدیریت باشگاه پیگیر این موضوع است.

وی در خصوص اینکه حضور ستاره هایی مانند رونالدو احتیاج به ایجاد شرایط خاص دارد تا اتفاق ناخوشایندی نیفتد، گفت: ایران می خواهد میزبان گردد. همه دست اندرکاران یاری می نمایند این اتفاق بیفتد. الان اتفاق خوبی افتاده که میزبان هستیم. قطعا همه مسئولین یاری می نمایند.

شهریاری گفت: اساسنامه ای قبلا وجود داشته که الان پیگیری می گردد. صندوق اعتبار محدودی دارد. تا سال گذشته حدود 33 میلیارد تومان و بر اساس آن دستورالعمل بوده است. صندوق مسئله ای ندارد و آنچه مصوب است اجرا شده، در امسال پیگیری کردیم. به وزیر هم گفتم اتفاق خوبی افتاده است. در پی اعتبار درمان هستیم. مجلس هم یاری نموده ولی آنالیز هایی روی اساسنامه صندوق اجرا شده و مصوب هیات وزیران شده است. بعد از شناسایی عایدیها، حتما شرایط بهتر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5997

به "رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مدیران استقلال در هزینه ها دقت داشته باشند تا مشکل شان حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیات مدیره پرسپولیس: مدیران استقلال در هزینه ها دقت داشته باشند تا مشکل شان حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید