شهر زیبای چیانگ مای

به گزارش دور زمین، شهر چیانگ مای یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید. در این شهر جشنواره‌های متنوعی برگزار می‌گردد. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه های این شهر آشنا خواهیم کرد.

شهر زیبای چیانگ مای

سالانه گردشگران فراوانی حدود دو میلیون و 500 هزار نفر در سال - از نقاط مختلف دنیا به این شهر سفر می کنند. در قلب چیانگ مای شهر قدیمی قرار دارد و جذابیت تاریخی به آن می بخشد. در این شهر گردشگران تور تایلند می توانند با دوچرخه، موتورهای سه چرخه به نام توک‌توک یا پای پیاده به گردش و بازدید از جاهای مختلف بپردازند.

بازدید از معبد سوآن داک (Wat Suan Dok) در تور تایلند

معبد سوآن داک یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای است. این معبد بسیار قدیمی است و معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتپ و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای قرار گرفته است.

بازدید از معبد پهارا سینگ (Wat Phra Singh) در تور تایلند

معبد پهارا سینگ نیز یکی از معابد پربازدید شهر چیانگ مای است. این معبد در بخش قدیمی شهر چیانگ مای و در نزدیکی دیوارهای باستانی قرار دارد. معماری ساختمان این معبد مشابه ساختمان های مناطق شمال تایلند می‌باشد.

بازدید از معبد Phrathat Doi Suthep در تور تایلند

معبد«دوای سوتهِپ یکی از زیباترین و مهم ترین معابد بودایی در شهر چیانگ مای و تور تایلند است. این معبد روی تپه دوای سوتهِپ در شمال غربی چیانگ مای قرار گرفته است.

بازدید از معبد Wat Jed Yod در تور تایلند

معبد جِت یاد یکی از معبدهای بودایی به سبک هندی است که در شهر چیانگ مای قرار دارد و در قرن 15 به منظور میزبانی شورای جهانی بودا ساخته شده است. ساخت این معبد شباهتی به دیگر معابد تایلند ندارد. سالن آن شبیه غار و زیربنای آن مستطیل شکل می‌باشد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3922

به "شهر زیبای چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر زیبای چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید