جاذبه های توریستی تور تایلند

به گزارش دور زمین، کشو تایلند با جاذبه‌هایی همچون سواحل آفتابی متعدد، تفریحات آبی و مدرن مهیج، رستوران‌هایی با غذاهای بی‌نظیر، سایت‌های غواصی  مشهور و طبیعتی دیدنی گردشگران زیادی را با تور تایلند به سوی خود جذب می‌کند.

جاذبه های توریستی تور تایلند

جزیره چانگ تایلند

جزیره چانگ در مرز کامبوج قرار گرفته و یکی از زیباترین جزایر کشور تایلد با چندین آبشار، صخره‌های مرجانی، جنگل‌های انبوه و سواحل طولانی شنی سفید است. این جزیره، طیف وسیعی از حیات‌وحش، از جمله پرندگان، مارها، آهو و تعدادی فیل است. تنها در این اواخر، در کمتر از 10 سال، جزیره چانگ به یک جاذبه گردشگری مهم تور تایلند تبدیل شده است.

جزایر سیمیلان تایلند

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان قرار گرفته و از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده. مناظر زیر آب این جزایری زیبا و دیدنی دارند. دو ناحیه از این جزیره برای غواصی مناسب هستند. از شرق رو به مکان های شیرجه که شامل صخره‌های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان‌های شیرجه مانند تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده است.

جزیره کوه تائو (koh tao) تایلند

کوه تائو، به معنای واقعی کلمه جزیره لاک پشت، جزیره‌ای کوچک در نزدیکی ساحل شرقی خلیج تایلند می‌باشد. در حدود 7000 غواص مبتدی در هر سال بر روی کوه تائو گواهی بین‌المللی غواصی در یافت می‌کنند. کوه این جزیره در جهان برای یادگیری شیرجه تبدیل شده است. غواصی در اطراف صخره‌های جزیره آسان و سرگرم کننده هستند و شما با تنوعی از گونه‌های دریایی مانند مرجان‌ها، لاک پشت‌ها، تعداد زیادی از ماهی‌های کوچک و کوتر ماهیان را مشاهده خواهید نمود.

جزیره فی فی (phi phi) تایلند

جزیره فی فی از زیباترین جزایر جهان در استان کرابی است. جزیره فی فی بزرگترین جزیره از این گروه می‌باشد که تنها جزیره با ساکنان دائمی می‌باشد در حالی که جزیره فی فی کوچک  به عنوان یک ساحل با تورهای غواصی بسیار محبوب می‌باشد. 

غواصی یکی از مهمترین جاذبه های تور تایلند به شمار می‌رود و دریچه‌ای برای رویایی با دنیای زیر آب در این کشور است.

Phang Nga Bay تایلند

این جزیره در 95 کیلومتری (60 مایلی) جزیره پوکت، Phang Nga Bay یکی از جاذبه های برتر در تایلند و یکی از مناطق دیدنی در کشور است. شامل غارهای زیبا، غارهای آبی و جزایر سنگ آهک است. معروف ترین جزیره در خلیج، پشته دریا به نام جزیره پینگ کان است که در فیلم جیمز باند "مردی با تفنگ طلایی" برجسته بود. یک راه محبوب برای بازدید از Phang Nga Bay توسط قایق پارویی است که تنها راه برای رسیدن به درون غارهای آبی می باشد.

جزیره ریلی تایلند 

ساحل ریلی (railay beach) یک شبه جزیره کوچک با صخره‌هایی زیبا و دیدنی از جنس سنگ آهک است. این صخره‌ها  مورد تایید صخره‌نوردان بسیاری از سراسر جهان است.  این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش‌بخشی که دارد یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. اسکان در محدوده خانه‌های ییلاقی این جزیره که ارزان هم هستند، حس ماجراجویی را در شما زنده خواهد کرد. 

بازار شب چیانگ مای (chiang mai)

چیانگ‌مای از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر بازار شبانه است. صنایع دستی، هنر، لباس و محصولات وارداتی از همه نوع و تعداد بسیاری مراکز خرید بزرگ مدرن از جاذبه‌های این بازار در تور تایلند هستند. این جاذبه در ابتدا ، بازار متعلق به تجار چینی بود، اما با افزایش اندازه به سبب ساخت ساختمان های تجاری، دیگر متعلق به یک گروه خاص نمی‌باشد.

کاخ بزرگ تایلند

کاخ یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تاریخی تور بانکوک است. ساخت و ساز کاخ بزرگ در سال 1782 زمانی آغاز شده است. پایتخت سیام از تنبوری به بانکوک منتقل شد. این کاخ تا زمان مرگ مرموز شاه آناندا ماهیدول در سال 1946 به عنوان محل اقامت پادشاهان تایلند بود. برادر او پادشاه بومیبول ادولیادج موفق شد به طور دائم به کاخ چیترالادا منتقل شد. کاخ بزرگ طیف وسیعی از سبک‌های معماری، مانند سبک آیوتایان خالص معابد که ترکیبی از تایلندی و غربی برای سازه‌های بعدی است را پوشش داده است. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریستی مشهور در این کاخ، مجسمه بودای زمردین است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3902

به "جاذبه های توریستی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های توریستی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید