بازار شناور کلانگ لات مایوم بانکوک

به گزارش دور زمین، سوار شدن بر قایق و خرید از بازار شناور کلانگ لات مایوم یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد. بازار شناور محلی مناسب برای خرید سوغاتی و خوردن غذاهای محلی است.

بازار شناور کلانگ لات مایوم بانکوک

این بازار یکی از سه بازار شناوری است که در نزدیکی بانکوک واقع شده‌اند. این بازار کمتر از بیست کیلومتر با شهر فاصله دارد و از طریق تاکسی قابل دسترس است. این بازار شبیه بازارهای بزرگ و شلوغ Damnoen Saduak و Amphawa نیست اما جذابیت‌های خاص یک بازار محلی تایلندی را دارد و شما جزو معدود گردشگران خارجی خواهید بود که از آن بازدید می‌کنند. می‌توانید دو ساعت از روز را در این بازار بگذرانید. در تور تایلند حداقل به بازدید یکی از بازارهای شناور بروید، چرا که سوار بر قایق بودن همراه با خرید حس و حال دیگری نسبت به خرید از مراکز خرید مدرن دارد.

کانال آب در این بازار باریک است و تعداد کمی قایق دارد و بیشتر غرفه‌ها و مغازه‌ها در حاشیه‌ی کانال قرار گرفته‌اند. غذا خوردن یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های بازارهای شناور است. در این بازار هم می‌توانید بهترین غذاهای سنتی تایلند را از فروشندگان خیابانی با قیمت‌های ارزان خریداری و نوش جان کنید. انواع میوه‌های عجیب و غریب و رنگارنگ گرمسیری هم در این بازار به فروش می‌رسانند.

انواع لباس، سوغات، وسایل تزیینی، زیورآلات، اسباب‌بازی و گل و گلدان هم در غرفه‌های این بازار پیدا می‌شوند. این بازار، شنبه‌ها، یکشنبه‌ها و روزهای تعطیل، از ساعت 9:30 صبح تا 4:30 بعدازظهر به فعالیت می‌پردازند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3947

به "بازار شناور کلانگ لات مایوم بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار شناور کلانگ لات مایوم بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید