آغاز ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا

به گزارش دور زمین، تاریخ شروع ماه رمضان در آمریکا در سال 2020 برابر با 24 آپریل و روز آدینه است. همچنین تاریخ شروع ماه رمضان در اروپا، کانادا و استرالیا نیز در همین روز ذکر شده است که ممکن است تغییر یابد. ماه رمضان در سال 99 و در ایران در روز 6 اردیبهشت (شنبه) شروع می گردد.

آغاز ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا

با ما سفر کنید و با تور قیمت مناسب اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرنگاران | سرویس عمومی - اگر ساکن یکی از کشور های اروپایی، آمریکایی یا حتی قاره اقیانوسیه هستید مسلما با شروع ماه رمضان دغدغه شما آن است که این ماه از چه تاریخی شروع می گردد و مهمتر از آن در چه تاریخی به انتها می رسد. خبرنگاران در این مقاله تاریخ شروع ماه رمضان در سال 2020 میلادی را بازگو نموده است.

شروع ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و...

در کشور های آمریکا، استرالیا، کانادا و همچنین کشور های اروپایی شروع ماه رمضان روز آدینه 24 ماه اپریل خواهد بود و آخرین روز ماه رمضان 23 ماه می خواهد بود.

شروع ماه رمضان در ایران

بر اساس آنچه در تقویم های معتبر ایران ثبت شده است شروع ماه رمضان در سال 99 روز شنبه برابر با 6 اردیبهشت ماه خواهد بود. عید فطر یا انتها ماه مبارک رمضان نیز در 4 خرداد ماه 99 است.

منبع: setare.com
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4092

به "آغاز ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آغاز ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ماه رمضان در آمریکا، استرالیا، کانادا و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید