بهترین سوغاتی های پوکت

به گزارش دور زمین، خرید سوغاتی یکی از بهترین کارهایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت خریداری نمایید. یکی از ویژگی‌های آوردن سوغاتی از سفر، زنده شدن خاطرات سفر شما است. در این مقاله شما را با بهترین سوغاتی‌های پوکت آشنا خواهیم کرد.

بهترین سوغاتی های پوکت

خرید فیل و قورباغه در پوکت

فیل‌ها نماد کشور تایلند هستند، این موجودات بزرگ اما مهربان می‌توانند همراه شما در تور پوکت باشند. بنابراین خرید مجسمه‌های فیلی که معمولا از جنس سنگ و یا فلز هستند، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید باشد. ماکت کوچک فیل و قورباغه ارزان و 50 بات می‌باشد.

در تور پوکت علاقه‌ای به خرید فیل‌ها نداشتید، می‌توانید قورباغه‌های کوچک چوبی بخرید. خرید ماکت قورباغه نیز می‌توان یک انتخاب مناسب برای خرید سوغاتی باشد.

خرید گل های صابونی در پوکت

یکی دیگر از نمادهای کشور تایلند گل های زیبای آن هستند. این گل‌ها ممکن است به هنگام ورود به هتل حلقه‌ای از گل ارکیده دریافت نمایید اما این حلقه گل دوام چندانی نداشته و ممکن است در طی سفر شما از بین برود. خوشبختانه راهی وجود دارد که شما بتوانید هم نمونه‌ای از باغبانی تایلندی و هم صنایع شگفت‌انگیز آنها را با خود به خانه خواهید برد. گل‌های صابونی همانطور که از نام آنها پیدا است به شکلی پیچیده از صابون‌های معطر تراشیده خواهند شد و ظاهر آنها نیز بسیار به واقعیت شبیه می‌باشد. قیمت این صابون‌ها تقریبا 2 برابر قیمت فیل و قورباغه است و قیمت آن به 100 بات هم می‌رسد. در تور پوکت به شما توصیه می‌کنیم حتما یک سوغاتی از سفر خود برگردانید تا خاطرات سفرتان برای همیشه زنده بماند.

خرید تی شرت در پوکت

یکی از سوغاتی‌های جالبی که می‌تواند نشانی از سفر شما با تور تایلند باشد، خرید تی‌شرت‌هایی است که در تاریکی شب برق می‌زنند. این لباس‌ها طراحی بسیار زیبایی دارند که بعضی از آن ها در کشور بسیار معروف هستند. تی‌شرت‌هایی که در شب برق می‌زنند، قیمت کمی دارند و با 200 بات می‌توانید یک تی‌شرت عالی را در بازار آخر هفته که در جاده غربی چائو فا در بیرون شهر پوکت برگزار می‌گردد، خریداری نمایید. 

خرید پارچه و ابریشم در پوکت

یکی از بهترین و ارزنده‌ترین چیزهایی که به عنوان سوغاتی تور تایلند خود به جزیره پوکت بهتر است خریداری کنید، پارچه و ابریشم است، طراحی روی پارچه هم به ویژه در پوکت خیلی معمول می‌باشد. با توجه به کیفیت مناسب و طراحی‌های پیچیده و زیبایی که انین پارچه‌ها دارند، قیمت مناسبی برخوردار هستند. شما به راحتی می‌توانید روسری، کروات، ساری، پیراهن، رومیزی، روبالشتی را در غرفه بازارها و فروشگاه‌های مشخص پیدا نمایید و یا می‌توانید پیش خیاط رفته و یک لباس به اندازه تن خود سفارش بدهید. برای این که بدانید پارچه‌ای که قصد خرید آن را دارید، از جنس ابریشم است، باید یک تار موی آن را بسوزانید، اگر بوی موی سوخته بدهد، یعنی جنس پارچه از جنس ابریشم است.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3621

به "بهترین سوغاتی های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید