بهترین سوغاتی تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند بهشتی برای عاشقان خرید است. در این کشور شما می‌توانید انواع کالاهای ارزان قیمت و با کیفیت را پیدا کنید؛ تنها باید کمی حوصله داشته باشید. در ادامه کالاهایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به عنوان سوغاتی تایلند از سفر برگردانید و دوستان، خانواده و البته خودتان را تا سفر بعدی خوشحال کنید.

بهترین سوغاتی تایلند

میوه خشک شده برای سوغاتی تایلند

میوه خشک شده یکی از خوراکی‌ها و سوغاتی های خیلی معروف و باکیفیت تایلند است که علاوه بر شهرت بسیار خوشمزه است. درست به راحتی پیدا کردن و خوردن میوه، در تور تایلند می‌توانید میوه خشک شده را هر زمانی که می‌خواهید بخرید و بخورید. از حمله میوه‌های معروفی که در تهیه میوه خشک شده از آن‌ها استفاده می‌شود می‌توان به انبه، دوریان و موز اشاره کرد. پیدا کردن این میوه‌های خشک شده هم اصلا کار سختی نیست و در تمامی سوپرمارکت‌ها و خشکبار فروشی‌ها پیدا می‌شوند.

غذاهای ترد و اسنک‌ها برای سوغاتی تایلند

غذاهای تایلندی به علت تنوع زیاد شهرت دارند. علاوه براین اسنک‌ها و میان وعده‌های ترد و خوشمزه تایلندی را می‌توانید هر جایی در تور تایلند به ویژه اطراف اماکن گردشگری پیدا کنید. بهتر است که این خوراکی‌ها را از دست ندهید.

نودل‌های فوری برای سوغاتی تایلند

نودل‌های فوری تایلندی یکی از انواع این خوراکی‌ها است که به علت خاص بودن و طعم محلی غذاهای تایلندی، همیشه معروف و مشهور هستند. در تمامی سوپرمارکت‌ها یا خواروبار فروشیها نودل‌های فوری با طعم‌های مختلف وجود دارند.

محصولات دست ساز محلی برای سوغاتی تایلند

اگر به دنبال خرید صنایع دستی و محصولات دست ساز خوب هستید، تور تایلند بهترین موقعیتی است که در آن می‌توان صنایع دستی را پیدا کنید که قدمت ساخت آن‌ها به قرن‌ها پیش برمی‌گردد. در میان صنایع دستی، لنگ تایلندی، کیف دستی‌های بافتنی، لباس‌های باتیک، کیف‌های دارای گلدوزی یا کیف‌های نارایا (Naraya) (یکی از صنایع دستی پارچه‌ای معروف) جزو محبوب‌ترین‌ها هستند که هم برای خریدار و هم برای کسی که آن‌ها به عنوان هدیه یا سوغاتی تایلند دریافت می‌کند بسیار خوشنودکننده خواهند بود.

لباس‌های سنتی برای سوغاتی تایلند

آیا تا به حال درباره بوکس تایلندی چیزی شنیده‌اید؟ این ورزش در تمام دنیا شهرت دارد. یکی از سوغات هایی که می‌توان در تور تایلند انتخاب کرد خرید شلوارک‌های بوکس یا شلوارک‌های فیلی (Elephant pants) است که مسلما از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد چون خیلی خنک هستند. اگر دوستی از شما پرسید که این شلوارک را از کجا خریده‌ای می‌توانید با شوخی جواب دهید که در یک مسابقه بوکس تایلندی شرکت کردید!

نمادها و اجناس عتیقه محلی برای سوغاتی تایلند

بهترین سوغاتی تایلند برای افراد مسن یا مجموعه داران، ظروف تایلندی بنجارنگ (Benjarong) است. Benjarong ظرف چینی مشهور پنج رنگ است که متعلق به دوره Rattanakosin می‌باشد. محصولات Benjarong دارای جزئیات فراوان، زیبا، جذاب و باشکوه هستند. یک دست کاسه سنگی یکی دیگر از صنایع دستی پر جزئیات است که تمامی مراحل ساخت آن به صورت دستی صورت می‌گیرد. این ظروف نیز از جمله صنایع دستی سبک تایلندی هستند که در طراحی داخلی به کار می‌روند.

مجسمه‌های توک توک کوچک برای سوغاتی تایلند

تاکسی‌های توک توک یکی از شناخته شده‌ترین وسایل حمل و نقل در تور بانکوک هستند. این تاکسی‌ها که برگرفته از Rickshaw قدیمی و سنتی مربوط به جنگ جهانی دوم هستند، درحقیقت همان rickshaw است اما با یک موتو کوچک. یک مدل کوچک از این توک توک ها یکی از وسایلی است که حتما باید در تور تایلند خریداری کنید زیرا برای دکور بسیار عالی هستند.

محصولات ابریشمی برای سوغاتی تایلند

ابریشم تایلند یکی از بهترین پارچه‌های جهان است. این ابریشم دارای ویژگی‌های متمایزی است که کاملا با نوع چینی، هندی و ایتالیایی آن متفاوت هستند. با توجه به ارزش و اعتبار بالایی که ابریشم تایلندی در تمام دنیا دارد، ابریشم می‌تواند بهترین سوغاتی تایلند باشد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3819

به "بهترین سوغاتی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید