سوغاتی های بی نظیر بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از زیبایی‌هایی است که در هیچ جای جهان مانند آنها وجود ندارد. این شهر همچنین سوغاتی های خاص خود را دارد که در این مقاله با آنها آشنا خواهید شد.

سوغاتی های بی نظیر بانکوک

وسایل دکوری چوبی در تور تایلند

ممکن است به خاطر سنگینی یا سختی در حمل لوازم چوبی، بخواهید آن‌ها را از لیست خریدتان خط بزنید اما این کار را نکنید. چون به احتمال زیاد این صنایع دستی چوبی زیبا را جای دیگری پیدا نخواهید کرد، در تور تایلند سعی کنید سوغاتی‌های خاص بخرید. فانوس، کاسه و مجسمه‌های چوبیِ هر چیزی که فکر خود را بکنید در این مغازه‌ها با قیمت‌ها و اندازه‌های مختلف پیدا می‌شوند.

خرید صابون رنگی در تور تایلند

احتمالاً فکرش را هم نمی‌کردید که صابون هم جزو سوغاتی‌های بانکوک به شمار می‌رود اما صابون‌های خوشبوی تایلندی آن‌قدر رنگ‌ها و طرح‌های زیبایی دارند که اتفاقاً یکی از اجناس مورد علاقه‌ی گردشگران هستند.

خرید فانوس در تور تایلند

فانوس‌های کاغذی و انواع دیگر آن در بانکوک بسیار معروف و زیبا هستند که با 20 هزار تومان می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و در روشنایی اتاقتان تنوع جزئی ایجاد کنید و یا آن را به عنوان سوغاتی مخصوص این کشور برای دوستانتان ببرید.

خرید لباس محلی در تور تایلند

هر کدام از شهرهای تایلند، لباس‌های محلی خاص خودشان را دارند و زیبایی، نقطه‌ی اشتراک تمامی این لباس‌ها به حساب می‌آید. از انواع و اقسام رنگ‌ها برای لباس‌های مردانه و زنانه‌شان استفاده می‌کنند که در نهایت به شکل‌های زیبایی با هم ترکیب می‌شوند. البته نیازی نیست که حتماً  در تور تایلند یک دست لباس کامل را بخرید بلکه می‌توانید قسمت‌های مختلف را تکی خریداری کنید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4029

به "سوغاتی های بی نظیر بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغاتی های بی نظیر بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید